Naisena tykkään ratsastaa

Anonyymi

Se tuntuu parhaimmalta. Rinnat liikkuvat vauhdikkaasti. Saa itse säädellä vauhdin. Mitä miehet pitävät tästä asetelmasta?

48

4046

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leikitellen..välillä hyvin hitaasti, sitten vuorostaan kovalla tempolla. Välillä syvään sitten vaan kevyesti huulien suulla. Nautin.

    • Anonyymi

      Pidän todellakin . Se on myös visuaalisesti ihanaa, kun näkee heiluvat rinnat, joita voi myös hyväillä samalla. Ja naisen vapaa liikkuminen takaa nautinnon molemmille...

    • Ratsastaminen on mahtavaa, kun ratsastajana on sopivan kevyt ja notkea nainen, joka pystyy kiemurtelemaan juuri omaan tahtiinsa ja itse saa hieman myötäillä alla ja nauttia maisemista ja hyväillä tissejä. Nainen voi olla etuperin tai takaperin. Takaperin on kivat maisemat ja siinä voi myös hiplailla persettä ja silitellä pyllyä. Exän pyysinkin hoitelemaan minut usein loppuun juuri noin. Oli ihana vaan olla rentona, kun toinen lypsää sinut loppuun. Samoin on kiva, kun näkee naisen nauttivan itsestään omaan tahtiin päälläsi ja parhaimmillaan laukeaa siihen ja rojahtaa syliin lepäämään. Itse jatkan siitä aina alla sätkien loppuun ja jäädään makaamaan.

      Nykyään -eh- parempi, että mennään enemmä takaapäin. Vaimo ei enää ole ihan keijukaismitoissa

    • Anonyymi

      On hyvä, mutta mies voi myös määrätä tahtia vaikka on alla. Tykkään 🙂

    • Kyllä on upea aina käyttään

    • Anonyymi

      Nainen ratsastaa minulla perse päin naamaani on parasta.
      saan ihailla naisen takapuolta kun nainen ratsastaa minulla kuin hevosella.
      on luonnollista, että Nainen hallitsee ja määrää tahdin.
      ravia, ravia, ravia...

      • Anonyymi

        Kyllä juuri näin, sen on todella kiimaista kun näkee naisen nostelevan persettään siinä kullin päällä kiiman sokaisemana. Vielä jos nainen nauttii peppunsa sormeilusta samalla, niin todella ihanaa painella peukaloa syvälle peppuun ja läiskiä kankulle vauhtia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri näin, sen on todella kiimaista kun näkee naisen nostelevan persettään siinä kullin päällä kiiman sokaisemana. Vielä jos nainen nauttii peppunsa sormeilusta samalla, niin todella ihanaa painella peukaloa syvälle peppuun ja läiskiä kankulle vauhtia

        Uuh... pillu sykähtää ja pikkarit kostuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh... pillu sykähtää ja pikkarit kostuu

        Oot ilmeisesti tällaista vailla, mistäpäin suomea olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ilmeisesti tällaista vailla, mistäpäin suomea olet?

        Joo, alkaa tässä olla kaikenlaista vailla, vielä kun tietää että voi poikkeustilaselibaatti kestää hetken aikaa:( Mutta ainakaan Hgin busseissa ei vierustoveri häiritse omaa kivahetkeä työmatkalla...
        Päällä ei ole ihan mun mieleisin paikka, mutta peppu niin tykkää saada huomiota :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, alkaa tässä olla kaikenlaista vailla, vielä kun tietää että voi poikkeustilaselibaatti kestää hetken aikaa:( Mutta ainakaan Hgin busseissa ei vierustoveri häiritse omaa kivahetkeä työmatkalla...
        Päällä ei ole ihan mun mieleisin paikka, mutta peppu niin tykkää saada huomiota :)

        Minkäslaisesta kivasta peppu tykkää, miksi on tiedossa selibaatti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, alkaa tässä olla kaikenlaista vailla, vielä kun tietää että voi poikkeustilaselibaatti kestää hetken aikaa:( Mutta ainakaan Hgin busseissa ei vierustoveri häiritse omaa kivahetkeä työmatkalla...
        Päällä ei ole ihan mun mieleisin paikka, mutta peppu niin tykkää saada huomiota :)

        Pitäskös sitä selibaattia hieman helpottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh... pillu sykähtää ja pikkarit kostuu

        Voinko tulla haistelee sun kiimasia pikkupöksyjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäslaisesta kivasta peppu tykkää, miksi on tiedossa selibaatti?

        No ehkä oma perse ei ole kuitenkaan se maailman tärkein, eikös nyt pidä välttää ylimääräisiä ihmiskontakteja? Ei ole luvassa pepulle miehen katsetta, sormia ja mitä muuta kivaa se mies voisi sinne työntää... ei piiskaa eikä edes pientä läimäisyä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä oma perse ei ole kuitenkaan se maailman tärkein, eikös nyt pidä välttää ylimääräisiä ihmiskontakteja? Ei ole luvassa pepulle miehen katsetta, sormia ja mitä muuta kivaa se mies voisi sinne työntää... ei piiskaa eikä edes pientä läimäisyä...

        Voisin kyllä auttaa siinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri näin, sen on todella kiimaista kun näkee naisen nostelevan persettään siinä kullin päällä kiiman sokaisemana. Vielä jos nainen nauttii peppunsa sormeilusta samalla, niin todella ihanaa painella peukaloa syvälle peppuun ja läiskiä kankulle vauhtia

        Nurin päin ja sormeilua samalla ja peppureijälle liukastetta ja pepulle hyväilyä, loppukiriksi vaihto peppuun, oikein mukavat maisemat katsella kun nainen pyörittelee tyytyväiseksi. Ylös noustessaan perseestä hieman lorahtaa spermaa ulos...


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Nurin päin ja sormeilua samalla ja peppureijälle liukastetta ja pepulle hyväilyä, loppukiriksi vaihto peppuun, oikein mukavat maisemat katsella kun nainen pyörittelee tyytyväiseksi. Ylös noustessaan perseestä hieman lorahtaa spermaa ulos...

        Tämä on vielä kokeilematta. Mies saisi katsella ja sormetella peppua kun leikkisin liukastelemalla kullia pitkin pillunhuulia ja klitorista ennenkuin upottaisin sen pilluun, ja kun olisin keikutellut siinä tarpeekseni, kulli pepun puolelle, antaisin sen painua sisään tiukkaan reikään... Ja minä määräisin tahdin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vielä kokeilematta. Mies saisi katsella ja sormetella peppua kun leikkisin liukastelemalla kullia pitkin pillunhuulia ja klitorista ennenkuin upottaisin sen pilluun, ja kun olisin keikutellut siinä tarpeekseni, kulli pepun puolelle, antaisin sen painua sisään tiukkaan reikään... Ja minä määräisin tahdin.

        Aika tarkalleenkin noin. Tuntuu muuten tosi nannalta ja näyttää myös, siinä voi hieman kokeilla kuinka syvälle uskaltaa ottaa, leikkiä ihan pepun suulla ja haukata sitten ihan kokonaan sisään. Homman voi aloittaa myös sillä, että käy ensin nuolettamassa alapään märäksi, tai voi pakottaa pillun välillä nuoltavaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, alkaa tässä olla kaikenlaista vailla, vielä kun tietää että voi poikkeustilaselibaatti kestää hetken aikaa:( Mutta ainakaan Hgin busseissa ei vierustoveri häiritse omaa kivahetkeä työmatkalla...
        Päällä ei ole ihan mun mieleisin paikka, mutta peppu niin tykkää saada huomiota :)

        Hei, kaipaisitko miesseuraa. Tekisin sulle mitä tahdot. pennenen.jaakko63atgmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh... pillu sykähtää ja pikkarit kostuu

        Älä kiusaa laukeen kohta kyrpä valuu niin et


    • Paras asento tuo on,saa imeskellä nännejä,nuolla pihoja ja sekin vielä jos nainen tosi tiukka niin kestän tässä asennossa kauan.

    • Anonyymi

      Kannattaa olla varovainen. Siinä voi vaikka penis vahingoittua, jos sattuu sopivasti luiskahtamaan välillä ulos, ja jää pahasti sitten alle poikittain.

    • paras asento

      • Anonyymi

        Mieli asento yhdyntään, mies seljällään sängyssä itse päällä ratsastamassa, mies hyväilee rintojani ja peppuani😋 uuh parasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli asento yhdyntään, mies seljällään sängyssä itse päällä ratsastamassa, mies hyväilee rintojani ja peppuani😋 uuh parasta..

        Juuri näin tein kerran naapurin rouvalle enkä ikinä saanu omalt akalta tälle. Minä tykkäsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli asento yhdyntään, mies seljällään sängyssä itse päällä ratsastamassa, mies hyväilee rintojani ja peppuani😋 uuh parasta..

        Tyyny alle tekee hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli asento yhdyntään, mies seljällään sängyssä itse päällä ratsastamassa, mies hyväilee rintojani ja peppuani😋 uuh parasta..

        Paras asento, kun nainen ratsastaa päällä kasvot minuun päin ja ottaa kullia peppuun. Mahtava näky, näkyy tosi hyvin, kun kulli uppoaa peppuun, samalla voin hieroa naisen pillua sormilla ja katsella naisen kiimaista ja himokasta ilmettä, kun nussitaan.


    • Anonyymi

      Tule mun luo ratsastamaan ,, et pety👍

      • Anonyymi

        Ootko mies vai nainen? Pks?


    • Ehdottomasti paras asento, etenkin jos kyseessä on iso tyttö ja on paljon puristeltavaa :3

    • Anonyymi

      Tylsin ja luonnoton asento. Ei tynnyriä isketä tappiin vaan tappi tynnyriin. Mies on liikkuva osa. Amerikkalaisten leffojen typerissä kliseisissä panokohtauksissa lanseeraama asento.

    • Anonyymi

      Riippuu niin paljon ratsastajasta, pahin ratsastaja on sellainen joka keinuttelee vaan lantiota. Ei siis nostele persettä vaan ns. keinuu ja hieroo itseään miehen häpykumpua vasten, siis kulli sisällään. Tämä kun ei tunnu juuri miltään näin miehen näkökulmasta

      • Anonyymi

        Itse tykkään pitää kiinni naisen pyllystä ja nostaa naista avuksi pyllystä jos liikerata ei tunnu hyvältä. Asennon idea on silti se, että nainen pystyy itse säätelemään tapahtumia ja näin helpottamaan oman nautintonsa saamista.


    • Anonyymi

      Naisen ratsastaminen aivan ihanaa! Voi siinä samalla rintoja hyväillä käsillä ja vaikka suullakin. Ja nainen voi itse säädellä tahtia. Ja jos nainen tykkää, niin voi myös sormettaa peppua samalla.....aivan mahtava asento!

      • Anonyymi

        Näin on miehenä nautin kun nainen ratsastaa välillä istuu kasvoille nuolettamaan pillua ja takaisin satulaan ja voihan siinä jos nainen haluaa peppuusa kalun niin voi itse ohjata sen hitaasti peppuunsa oletko nuolettanut spermaisen pillusi miehen kasvoilla se on kiihottava näky kun laukeay vielä kerran sykkien spermaa t wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on miehenä nautin kun nainen ratsastaa välillä istuu kasvoille nuolettamaan pillua ja takaisin satulaan ja voihan siinä jos nainen haluaa peppuusa kalun niin voi itse ohjata sen hitaasti peppuunsa oletko nuolettanut spermaisen pillusi miehen kasvoilla se on kiihottava näky kun laukeay vielä kerran sykkien spermaa t wej

        Haista sinä wej iiiiso piitkä paska💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä wej iiiiso piitkä paska💩

        Haisteleppa ihan ite kun tunnut tykkäävän.Kiva kun ihmiset kertoo totuuksia ja taipumuksistaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä wej iiiiso piitkä paska💩

        Aina kun satut olleen samoilla hehtaareilla.


    • Anonyymi

      Minä haluan seisoo pelkkä ajatus

    • Anonyymi

      onks tääl naista uudeltamaalta joka haluis tai tykkää ratsastaa 20v miehellä

    • Anonyymi

      Kyllä ihanaa kun saiski hyväilisin pakaroita ja rintoja ooh

    • Kyllä saat ratsastaakin, etu- ja takaperin. Samalla saat sormea peppuusi ja läimäyttelyä pyllyllesi ;)

    • Anonyymi

      Kyllä se on sitten kaunista katsottavaa, kun isorintainen nainen ratsastaa ja rinnat hölskyvät puolelta toiselle, eteen ja taakse...ja kun niitä saa nuolla, imeä ja hellästi puristella..ja kun naiselta löytyy vielä tuuhea karvakolmio ja silmät on sidottuna niin huh..on se mielettömän kiihottavaa!

      • Anonyymi

        Onkohan vaimoni käynyt siellä ratsailla? Tuo kuvaus kun osuisi häneen


    • Anonyymi

      Mie otan maitomunista kiinni kun ratsastat päälläni. T. Kauko Pellikka P. 0403005172

    • Anonyymi

      Tää on paras asento.
      Käytän kumista penisrengasta jolla saan kaluni kivikovaksi.
      Vaimo nousee joskus myös kyykylleen ylleni josta saan perseestä nostelemalla lisää liikettä. Välillä ollaan ihan liimana sylikkäin ja puristan vaimoa lujasti samalla toisella kädellä puristan perseestä ja panen kovaa pohjaan asti. Vaimo saa monesti tässä orgasminsa, itse haluan vielä naida takaapäin ja usein tässä tulee sellainen orkku että tähtiä näkyy.

    • Anonyymi

      Tästä on meikäläinenkin alkanut pitämään nykyisen kumppanini kanssa. Näyttää tosi kiihottavalta- ja myös tuntuu hyvältä kun siihen oppii. Suosikkiasento nykyään.
      Meillä Sussu ratsastaa siihen saakka, että laukeaa itse... ja sen jälkeen saan itse tehdä takaapäin sen mitä milloinkin haluan.

    • Anonyymi

      Hmm, mutta ensiksi sut pitäisi saaha voiteluun, jospa istuisit mun naamalle niin saisin sinut jotenkin märäksi parissa tunnissa ratsastusta varten niin pimpuli ei heti aivan pipi oo. Tää siksi kun en aivan uusi enää oo, mutta alle 70v. ja ottaa vähän aikaa vehkeen käynnistämiseen ja eikä se panokaan aina niin pakollista oo mutta naisburgerilla herkuttelu ois. Mitä ite tykkäät naisena tästä asetelmasta.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe