Nasima Razmyar väittää, että hänen äitinsä kuuli solvauksia uimahallissa. Jos näin todellakin on, niin esimerkiksi Helsingin Sanomien on kutsuttava Nasiman äiti haastatteluun asian tiimoilta. Nasima on diplomaattiperheestä, joten tuskin hänen vanhempansa käyttäytyvät kuten loiset, jotka eivät opettele suomen kieltä mutta kuluttavat suomalaisten veronmaksajien rahoja.
Me kaikki uskomme, että suomalaisia rasisteina pitävä Nasima on huolehtinut siitä, että hänen vanhempansa ovat oppineet suomen kielen. Nyt vain valtavirtamedian toimittajien tulee pyytää Nasiman vanhemmat haastatteluun.
Nasima Razmyarin vanhemmat haastatteluun?
10
94
Vastaukset
"Nasima Razmyar väittää, että hänen äitinsä kuuli solvauksia uimahallissa."
Ehkä ne oli niitä samoja rasisteja jotka pilkkasivat Husu Husseinia.
Puolue on ainakin sama, jotta "äänien kuuleminen" lienee normaalia.Kuka muistaa vielä?????
Myös Mustan Burburin sukulaisia käsiteltiin todella rasistisesti: NOT.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000002919568.html
https://www.vantaansanomat.fi/comment/398641
NAZIMA on SUOJASSAMME
NAzima TIETÄÄ.
Hyvä pormestarius
Hyvä NAzima.
HYVÄ TIETO.- Anonyymi
Nazima varmaan ajaa kaikkien kantasuomalaisten etuja..Varmasti on kauhean huolissaan kantaväestöstä..
- Anonyymi
Kotoutumista ei Hesarissa kritisoida...
- Anonyymi
Näin sitä ylimielisyys kasvaa niiden käsien omistajia kohtaan jotka hänen perheensä elättäneet. Nyt sitä purraan oikein kunnolla.Varsinkin kun ollaan päästy bättre folkin piiriin.
- Anonyymi
Haastattelu on pidettävä suomen kielellä ilman tulkkeja
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Niin.
Vain hurrit haluavat tulkit joka paikkaan.Jostakin syystä suuresti eppäilen että ko. haastattelua ei tulla koskaan näkemään
Anonyymi kirjoitti:
Jostakin syystä suuresti eppäilen että ko. haastattelua ei tulla koskaan näkemään
eikä kuulemaan.
edes alkuperäsikielellä :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934