Minulla oli lapsenlapset hoidossa koulun talviloman. Liikunnallisena ihmisenä yritin keksiä heille tekemistä. Sitä löytyikin Kouvola lehdestä. Kuusaan jäähallissa yleisöluistelua torstaina 9.15. Mailaton vuoro. No sinne siis. Mummokin luistimet alle ja menoksi. No jäälle päästyäni ihmettelin monia mailallisia luistelijoita. Sitten alkoikin varsinainen ihmettely. Ensin eräs teini huutaa, että vittu ja laukoo kiekon viereen. Onneksi tytöt vähän kauempana
Sitten eräs aikuinen besserwisser tulee kertomaan, että täällä on mailavuoro saattehan te olla mutta kannattaa varoa. Minä selittättämään, että lehdessä oli että mailaton johon hän että ei se on jotain kello 12. Minä vaihtamaan luistimet pois. Tytöt jäi maalitauluksi vähäksi aikaa jäälle. Aikuiset miehet laukoi kiekkoa heitä päin, tuijotti kuulemma silmiin ja laukoi kiekkoa muistiin. Onneksi emme saaneet kiekkoa päähämme. Luovutamme noin 10 minuutin kuluttua ja saimme vielä pukukopissa tiedon että tänä aamuna oli ollut netissä mailattoman vuoron vaihto mailalliseen.....siis missä päin nettiä??? Huh huh mikä kokemus!
Luisteluraivo
8
98
Vastaukset
- Anonyymi
Hokinait, hokinait, hokinait!!
- Anonyymi
KooKoo ja jääkiekko pelastaa Kouvolan, kyllä kansa tietää!
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Erittäin huonoa palvelua. Itse Kuusankoskelta poismuuttaneena vierailen paljon Kouvolan seudulla ja lähes aina olen saanut samankaltaista huonoa palvelua. Kouvola mainostaa nykyään itseään kuin olisi parempikin paikka vierailla tai asua.
- Anonyymi
Mitä samanlaista huonoa palvelua?
Äläkkä enää koskaan ja milloinkaan sotke keskenään Kouvolaa ja Kuusankoskea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkkä enää koskaan ja milloinkaan sotke keskenään Kouvolaa ja Kuusankoskea.Äläkä sinä Kouvolaa ja Asemakylää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkkä enää koskaan ja milloinkaan sotke keskenään Kouvolaa ja Kuusankoskea.Totuus on, että Kouvola ei ole kuin sopiva junasta toiseen -vaihtopaikka. Tosin, on Kouvolassa mm. Käyrälammen uimaranta, joka on alueen parhaimistoa. Muuta hyvää Kouvolassa ei ole. Keskustasta katoaa kaikki. Näin se menee. Aseman lapsia säälien.
- Anonyymi
Tulkaa seuraavalla kerralla talviloman viettoon lapsosten kera Lappeenrantaan. Täällä olis tarjolla laturaivoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026