Minulla oli lapsenlapset hoidossa koulun talviloman. Liikunnallisena ihmisenä yritin keksiä heille tekemistä. Sitä löytyikin Kouvola lehdestä. Kuusaan jäähallissa yleisöluistelua torstaina 9.15. Mailaton vuoro. No sinne siis. Mummokin luistimet alle ja menoksi. No jäälle päästyäni ihmettelin monia mailallisia luistelijoita. Sitten alkoikin varsinainen ihmettely. Ensin eräs teini huutaa, että vittu ja laukoo kiekon viereen. Onneksi tytöt vähän kauempana
Sitten eräs aikuinen besserwisser tulee kertomaan, että täällä on mailavuoro saattehan te olla mutta kannattaa varoa. Minä selittättämään, että lehdessä oli että mailaton johon hän että ei se on jotain kello 12. Minä vaihtamaan luistimet pois. Tytöt jäi maalitauluksi vähäksi aikaa jäälle. Aikuiset miehet laukoi kiekkoa heitä päin, tuijotti kuulemma silmiin ja laukoi kiekkoa muistiin. Onneksi emme saaneet kiekkoa päähämme. Luovutamme noin 10 minuutin kuluttua ja saimme vielä pukukopissa tiedon että tänä aamuna oli ollut netissä mailattoman vuoron vaihto mailalliseen.....siis missä päin nettiä??? Huh huh mikä kokemus!
Luisteluraivo
8
79
Vastaukset
- Anonyymi
Hokinait, hokinait, hokinait!!
- Anonyymi
KooKoo ja jääkiekko pelastaa Kouvolan, kyllä kansa tietää!
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Erittäin huonoa palvelua. Itse Kuusankoskelta poismuuttaneena vierailen paljon Kouvolan seudulla ja lähes aina olen saanut samankaltaista huonoa palvelua. Kouvola mainostaa nykyään itseään kuin olisi parempikin paikka vierailla tai asua.
- Anonyymi
Mitä samanlaista huonoa palvelua?
Äläkkä enää koskaan ja milloinkaan sotke keskenään Kouvolaa ja Kuusankoskea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkkä enää koskaan ja milloinkaan sotke keskenään Kouvolaa ja Kuusankoskea.Äläkä sinä Kouvolaa ja Asemakylää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkkä enää koskaan ja milloinkaan sotke keskenään Kouvolaa ja Kuusankoskea.Totuus on, että Kouvola ei ole kuin sopiva junasta toiseen -vaihtopaikka. Tosin, on Kouvolassa mm. Käyrälammen uimaranta, joka on alueen parhaimistoa. Muuta hyvää Kouvolassa ei ole. Keskustasta katoaa kaikki. Näin se menee. Aseman lapsia säälien.
- Anonyymi
Tulkaa seuraavalla kerralla talviloman viettoon lapsosten kera Lappeenrantaan. Täällä olis tarjolla laturaivoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768