Taitaa olla ihan laajalti tunnettua tämä kurjuus ja toivottomuus täällä. Onko mitään tehtävissä vai odotellaanko taas seuraavaa väestötilastoa joka on aina huonompi kuin viimeksi. Näin on ollut jo vuosia ja vauhti vain kiihtyy. Ei tämä liibalaaba puheilla ja lapsellisella toivolla paremmasta parane, eikä jäätie tai luonto auta asiaa yhtään. Luontoa on Suomi täynnä ja muualla älyävät olla intoilematta jääteistä.
Kurja kolkka
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Lieksan persut sen tietää, että kun turvapaikanhakijoista vaan pääsee eroon niin kaikki ongelmat poistuvat. Juuri muuhan Lieksassa ei taida vialla ollakaan.
- Anonyymi
Emme tarvitse turhanpaikan hakijoita mihinkään. Emme tarvitse lisää työttömiä Lieksaan. Työpaikkoja ei täällä ajelehdi vapaina, siksi tulottomat ja toimettomat, älkööt vaivautuko.
Ihan hyvä täällä on asustella. En ole huomannut kurjuutta enkä toivottomuutta. Olen tavannut vain mukavia ja jopa iloisia kanssakulkijoita.
Huomaa, kun väki vähenee niin pidot paranee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme tarvitse turhanpaikan hakijoita mihinkään. Emme tarvitse lisää työttömiä Lieksaan. Työpaikkoja ei täällä ajelehdi vapaina, siksi tulottomat ja toimettomat, älkööt vaivautuko.
Ihan hyvä täällä on asustella. En ole huomannut kurjuutta enkä toivottomuutta. Olen tavannut vain mukavia ja jopa iloisia kanssakulkijoita.
Huomaa, kun väki vähenee niin pidot paranee!Mielenkiintoinen logiikka, että työttömät turvapaikanhakijat vievät työttömien lieksalaisten työt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, kun väki vähenee niin pidot paranee!Mihinkäs lieksalaisia tarvitaan?
No ehkäpä heidät voisi laittaa näytteille vaikka pysähtyneisyyden ajan museoon.
Olisi siinä ihmettelemistä että vieläkös niitä tuollaisiakin on? Muualta suomesta nuo katosivat jo kymmeniä vuosia sitten... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen logiikka, että työttömät turvapaikanhakijat vievät työttömien lieksalaisten työt.
Eivät vie kenenkään töitä . Tämä on nähty liki kolmenkymmenen vuoden saatossa. Työttömiä suomalaisia on ollut aina ja tulee olemaankin, se vain on niin. Kaikille sitä herkkua ei riitä. On työnantajan markkinat, otetaan nuoret, kauniit ja parhaat. Miten tähän sapluunaan matu mahtuisi?
Työttömiä on eniten ruuhka-Suomessa, mutta ei niin pientä kylää, etteikö sieltä omat työttömänsä löytyisi.
Matuilla ei ole edes kysyntää työmarkkinoilla. Antaisitko sinä yritykseksi avaimet matulle, josta et tiedä yhtään mitään? Jolla ei ole koulutusta, kokemusta mistään eikä kielitaitoa. Vain enomiehen pizzeria voisi olla se, jonne voisi päästä tiskariksi. Eikä matu ole sentään niin tyhmä, että hän änkeäisi palkalle, jonka saa mitään tekemättä. Että silleen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, kun väki vähenee niin pidot paranee!En tiedä pidoista mutta rahat ainakin vähenee, kun veronmaksajat vähenee. Pidot varmaankin huononee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät vie kenenkään töitä . Tämä on nähty liki kolmenkymmenen vuoden saatossa. Työttömiä suomalaisia on ollut aina ja tulee olemaankin, se vain on niin. Kaikille sitä herkkua ei riitä. On työnantajan markkinat, otetaan nuoret, kauniit ja parhaat. Miten tähän sapluunaan matu mahtuisi?
Työttömiä on eniten ruuhka-Suomessa, mutta ei niin pientä kylää, etteikö sieltä omat työttömänsä löytyisi.
Matuilla ei ole edes kysyntää työmarkkinoilla. Antaisitko sinä yritykseksi avaimet matulle, josta et tiedä yhtään mitään? Jolla ei ole koulutusta, kokemusta mistään eikä kielitaitoa. Vain enomiehen pizzeria voisi olla se, jonne voisi päästä tiskariksi. Eikä matu ole sentään niin tyhmä, että hän änkeäisi palkalle, jonka saa mitään tekemättä. Että silleen!Matut ei vie kenekään töitä siitä ei ole pelkoa! Olen jopa nähnyt muutaman matun nukkuvan työnsä vieressä kun olivat jokunen vuosi sitten haravoimassa nurmikkoa kaupungin hommissa! Jon kun akanvosun ne on vallannut, olen nähnyt mustan äijän ja valkoisen naisen vippailevan kylällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matut ei vie kenekään töitä siitä ei ole pelkoa! Olen jopa nähnyt muutaman matun nukkuvan työnsä vieressä kun olivat jokunen vuosi sitten haravoimassa nurmikkoa kaupungin hommissa! Jon kun akanvosun ne on vallannut, olen nähnyt mustan äijän ja valkoisen naisen vippailevan kylällä.
Sehän se rassepojilla just puristaakin kun naiset on kiinnostuneita enemmän komeista ulkomaalaisista kuin kaljamahaisista lököpöksyrasseista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se rassepojilla just puristaakin kun naiset on kiinnostuneita enemmän komeista ulkomaalaisista kuin kaljamahaisista lököpöksyrasseista.
Tottakait kyömy tai laku on parempi, ei siitä pääse mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä pidoista mutta rahat ainakin vähenee, kun veronmaksajat vähenee. Pidot varmaankin huononee.
Raha riittää kyllä, se ei maailmasta lopu. Pienempi porukka pärjää vähemmällä rahalla. Pienempi porukka on työssä ja eläkkeellä ja maksaa omat kulunsa.
Isompi sakki, jossa iso on elättejä, syö, eikä tienaa. Mikään yhteisö ei tarvitse Vapaamatkustajia, joita täälläkin on, joista ei ole kuin pelkkiä kuluja. Kenkää heille!
- Anonyymi
Ei Lieksa nouse enää suosta. Väki vähenee vääjäämättä. Ei edes taksia saa tarvittaessa. Kaupungin johdolta aivan turhaa ja säälittävää hypetystä ja uskottelua paremmasta. Niin ja se Lieksan luonto....ei mitään mullistavaa tai erikoista, paitsi niille jotka eivät ole muualla suomessa matkailleet.
Taksin saaminen onkin Lieksassa aikamoista arpomista. Jos varaa taksin etukäteen ja maksaa siitä ylimääräisen varausmaksun, sekään ei takaa sitä että taksia ikinä tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?791525Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141004Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95902Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot139674- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 74633