MIKKELIN RUNKKUPAIKAT,PAIKKA

Anonyymi

mihi kannattas ajella et sais runkkuseuraa m43

28

2104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite oon saanut karkialammen p-paikalla muutamat hyvät kuritukset...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

      • Anonyymi

        Mul kans karkialammen p-paikalta hyvät muistot. Ennen pimeen tuloo on must paras aika, parhaat kullin imut siel saanu, kaveri osas hommasa ja toisen kerran vaan runkattiin toisiamme metsäs ja sain laueta kuiteski kaverin kyrvälle. Suosittelen;-) paikka varmaan muittenkin suosios ku puun oksal roikku naisten pikkarit


    • Anonyymi

      Millon kannattais tulla?

      • Anonyymi

        Niinku sanottu valosan aikaan ennenku tulee liian pimeetä. Ite en oo sieltpäin mut jonkun kerran siin yöpyny. Kesäyöt varmaan parasta aikaa siin pysähtyy :-) ja kannatta olla rohkee ja jutella jos joku siin muuki on, niin mäki alotin ja palaan takasin. Nytki kulli kovana ku muistelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku sanottu valosan aikaan ennenku tulee liian pimeetä. Ite en oo sieltpäin mut jonkun kerran siin yöpyny. Kesäyöt varmaan parasta aikaa siin pysähtyy :-) ja kannatta olla rohkee ja jutella jos joku siin muuki on, niin mäki alotin ja palaan takasin. Nytki kulli kovana ku muistelen

        Useampaa otteeseen sillä tyttöillyt ,ja aina saanu ...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


    • Anonyymi

      eilen sain kunno imut,,huh,,,

      • Anonyymi

        Siis karkialammen p-paikallako ?, minä voisin myös imeä ja runkata virasta kullia.

        Runkkari46


    • Anonyymi

      Minäkin voisin imeä vaikka tänään, löytyykö imettäjää

    • Anonyymi

      Tuttu paikka myös minulle 5v takaa kun eukon sieltä löysin...mutta kävin myös siellä imettämässä ukm kalua.....yksi oli yliste muiden!!jos tunnistat minut Olin silloin 43v tumma ´(vieläkin)190 yli pitkä hoikka...ja ei iso mutta paksu kalu.Kik on muuten nykyään käytössä...

    • Anonyymi

      karkkaril tullu muutamakerra pyörähdettyä,,melkei aina imut saanu,,,m52

    • Anonyymi

      karkialampi tai tornimäki

    • Anonyymi

      karkkari kesä iltoina tärpänny,,talvellakin autos tullu imetettyä

      • Anonyymi

        Ens viikol taas vois tulla käymään yöparkis karkeelammel jos vaik ois joku ilta seurana siel. Kevät tulee ja kunnon imut ja runkut ois paikallaan.


    • Anonyymi

      27.03 klo 10 karkkari levari

      • Anonyymi

        Käyn lähes joka ilta karkkarin levarilla, joskus olen saanut runkkaus ja imuseuraakin


    • Anonyymi

      millo karkkaril olis imuri paikal

    • Anonyymi

      Huh, olipa namut stringit jätetty karkialammelle,

      • Anonyymi

        Ehkä löydät tänään sukkikset jos ne kiinnostais kans. Mul kans hyvii kokemuksii karkialammelt. Parhaat imut ikinä sain sielt ,nytki kulli oottaa sitä ihanaa vanhempaa herrasmiestä joka imutti loppuun asti ja lopuks viel nuoli joka pisaran. Ooh ihanat muistot, ehkä tänäkin yönä:-*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä löydät tänään sukkikset jos ne kiinnostais kans. Mul kans hyvii kokemuksii karkialammelt. Parhaat imut ikinä sain sielt ,nytki kulli oottaa sitä ihanaa vanhempaa herrasmiestä joka imutti loppuun asti ja lopuks viel nuoli joka pisaran. Ooh ihanat muistot, ehkä tänäkin yönä:-*

        Jätin spermaset sukkikset sinne ja otin vaihtariks puun oksalta löytämäni seksyt rintsikat. Oih ku oli ihana laskee niille kovasta kullistani mällit. Harmi ku ei muita kavereita näkyny


      • Anonyymi

        Tänään klo 13.00 karkialammel rekkamies 57v runkul tyttöjen piksuis. Oisko paikal ketään joka auttais vaik runkuil ja imuil.saat pitää sit spermaset piksut muistona jos tahot


    • Anonyymi

      saiskohan tänään taas kunnon imut,,

    • Anonyymi

      Kesällä, kun hellepäivä niin minut tapaa siellä urheilu shortseissa ja t-paita päällä yöaikaan. Jos muita terveitä miehiä paikalla heittäydyn alasti ja minua saa panna ja imen kullejanne. Terveisin [email protected]

    • Anonyymi

      Tänään illalla. Haluaisin katsoa kun runkkaat, ja vaikka auttaa siinä.

    • Anonyymi

      Missä p paikalla sais kalua

      • Anonyymi

        Liikkuuko kukaan tiellä 4323


    • Anonyymi

      Levarilla tai marssitiellä saa suuta ja persettä

      • Anonyymi

        Minulta sais pyllyä kuka haluais.


    • Onkohan karkialammin levarilla päivä aikaan menossa ketään?minulta sais peppua

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe