Tapon yritys ruotsinlaivalla. Yrititte työntää minut kaiteen yli mereen. Luokkaretki 90-luvun alkupuolella. Muistatteko? Tuskin, eihän koulukiusaajat koskaan muista tekojaan!
Pääsitte teosta kuin koira veräjästä. Vanhempanne ostivat teidät vapaaksi rahalla.
Halvalla meni minun elämä! Teon jälkeen koulussa väititte minun yrittäneen itsemurhaa. Muistatteko?
Tuhositte minun elämän. Sanokaa yksi hyvä syy, miksi en kostaisi takaisin?
Tämä on teille koulukiusaaja kaksoset!
Tämä on tosi tarina eikä trolli!!!!
Miksi yrititte tappaa minut???
Anonyymi
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas. Muistetaan tämän jälkeen.
- Anonyymi
Tuskin tulet koskaan saamaan vastausta. Tuollaiset ihmiset saavat kyllä elämässä takaisin. Surullisinta on että, he kerkeävät kyntämään tuhoa laajalle alueelle elämänsä aikana. Suoraan sanottuna kuolema olisi heille parempi. Raha viittaa uskovaisten taustaan.
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä kieltämättä sairailta tapauksilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403450Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132848- 282514
- 421967
- 151843
- 531799
- 461764
- 551513
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101488Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2651173