Miehet! Käytättekö penisrengasta itsetyydytyksessä? Jos kyllä, niin miksi? Tuntuuko sen kanssa paremmalta?
Haluaisin ymmärtää asiaa, josta en voi kenenkään kanssa keskustella kun ei miestä tai miespuolisia kavereita ole.
Penisrengas masturboidessa
5
817
Vastaukset
- Anonyymi
Käytin joskus kymmenen vuotta sitten sopivan kokoista kuminauhaa penisrenkaana. Se toimi hyvin siinä tarkoituksessa kunnes kerran se unohtui pöydälle yöllisen runkun jälkeen ja vaimo oli siivonnut sen roskiin aamupäivällä.
Käytän usein rengasta. Osa on tiukempia osa löysempiä, mutta kuitenkin sellaisia että se hieman puristaa. Liikaa se ei saa puristaa. Veren pitää päästä kunnolla kiertämään. Varsinkin sellaisissa maratonrunkkauksissa, joita harrastan, on rengas ihan kiva lisä, vaikkei välttämätön.
- Anonyymi
Olen käyttänyt silikonirengasta jo pidempään. Vaikka oma kyrpä on kovana, niin kyllä tuolla renkaalla saa kivasti vielä kovuutta lisää. Ja pallit tulee mukavasti esille! Toimii runkatessa ja vaimon kanssa ;)
- Anonyymi
Sellanen rengas jossa vibra mukana... kyllä tekee hyvää
- Anonyymi
Käytän,minulla se suurentaa munaa se on kiihottavamman näköinen tykkään katsella itseäni peilin edessä masturpoidessani.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254574
- 1102314
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981523Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731446- 611314
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561165Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041128puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo121094- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004