”Me Suomessa olemme tottuneita talviflunssaan. Vaikka tämä [koronavirus] on flunssaa enemmän, uskon meidän selviävän tästä.”
Tämä siis samaan aikaan kun Kiinassa on suljettu mijoonakaupunkeja ja kuolleita on tuhansia 😂
Kenen kuuluisa lausunto?
8
<50
Vastaukset
Den ser ut att komma av en notorisk spammare som aldrig håller sig till saken. Är vården i Finland faktiskt på en sådan nivå att även klara fall blir utan hjälp?
Onko tämä RKP:n linja yleisesti vai Anna-Maija Henriksonin yksityisajattelua korkeammalla tasolla johon vain parempiväki kykenee? 😂
Montako flunssaveteraania palstalla on? 😂
- Anonyymi
Hyvä ja asiantunteva lausunto!
Tämä olisi taas ajankohtainen 😂
- Anonyymi
Et siis aio selvitä koronasta. No ei voi mitään, tervemenoa!
RKP:n jäsennistö taitaa kyllä Anna-Maijan johdolla olla ikänsä puolesta tulilinjalla, minulla ei ole mitään hätää tässäkään Suomea koskevassa ongelmassa. Katson vieressä ja nauran 😂
- Anonyymi
Tämä lausunto on hieno osoitus RKP:n osaamisesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329