Minulla on aina tapana käydä järvellä uimassa, ja kun lähden niin heitän pari ruusua, koska se on isän muistolle. Eräänä päivänä minulla ei ollut aikaa käydä uimassa ja heittä ruusut järveen, koska minulla oli paljon tekemistä. Yöllä heräsin kun joku kutitteli silmiäni ruusulla. Lähdin aamulla järvelle. Kun olin järvellä, tuuli puhalsi kovaa hiuksiani ja kuulin "tule luokseni!" Sanoin "minne, häh, en tajua!?" Ääni sanoi uudelleen "tule luokseni!" En tajunnut mitään. Menin hakemaan uikkarini ja sukelsin järveen. Kysyin "missä olet?" En kuulenut mitään, yhtäkkiä virta oli lujempi ja lujempi. Yleensä järvi on tyyni. Virta vain koveni ja koveni, yhtäkkiä kaikki ruusut tulivat vastaan. Pääsin juuri rantaan ennen kuin virta vei minut mukanaan. Yhtäkkiä järvi oli niin kirkas että se sokaisi silmäni. Minua kirveli niin paljon että otin vettä järvestä ja heitin sitä silmiini. Minua kirveli enemmän. Kun otin punaisen ruusun maasta ja hieroin sitä silmiini, se auttoi. Pidin ruusua taskussani koko ajan ettei silmiini kirvelisi, yöllä menin taas järvelle katsomaan sitä, se oli ihan normaali. Sukelsin sinne ihan vain huviksi, se oli tulikuuma ja minä kuolin sinne...nyt minä vaellan taloissa ja kutittelen ruusuilla ihmisten silmiä jotta he sokeutuisivat....
Kirkas järvi
Anonyymi
5
201
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on ihan sika hyvä❤️
- Anonyymi
Joo sori ihan sairaan lyhyt, mun keksimä mut kuitenkin...😂
- Anonyymi
Aika outo, mut iha kiva. Ois kuitenki voinu olla pidempi, keksisin ite paremman...😂😂🙄🙄
- Anonyymi
No keksi
- Anonyymi
No eipä mua sairaat kauhujutut kiinnosta (erehdyin lukemaan kun ei heti alkuun arvannut mistä oli kyse.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806602- 1486147
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013976Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252433- 421569
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4231477- 741285
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471115Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan631098Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes301080