Terve,
Rekisteriotteessa vannetiedoiksi ilmoitetaan: 16X61/2JJ. Mutta mikä ihme tuossa on vantaan leveys?
16 on tietysti vanteen halkaisija tuumissa, ja JJ viittaa vanteen reunan muotoon (https://www.oponeo.co.uk/blog/how-to-read-the-wheel-markings).
Mutta 61? Mikä ihmeen 61? Ulkomailla vanteen mitat yleensä ilmoitetaan tyyliin 6.5x15, missä tuo 6.5 on vanteen leveys tuumina. Mutta 61? Ei harmainta aavistusta...
Osaako joku vähän valaista tätä asiaa tietämättömälle?
Mikä on vanteen leveys? 16X61/2JJ
7
2144
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, hatusta vedän, voisiko olla vanteen keskireijän halkaisija...
- Anonyymi
kuusi ja puoli tuumaa
- Anonyymi
6 ja 1/2 tuumaa
- Anonyymi
Vanteen leveys ei näy lukemissa. Auton rekisteriotteessa ilmoitetaan rengaskoko: ensin on renkaan leveys/profiili ja sitten vanteen tuumakoko. Onko aloittajan merkinnät moottoripyörästä vai mistä ajoneuvosta?
- Anonyymi
Kyllä näkyy 6 1/2 tuumaa.
- Anonyymi
Oletko koskaan nähnyt rullamittaa, millä voisi mitata vanteen leveyden tai jos edellinen rengas on vielä siinä päällä, niin länkiharpilla saa mitan.
- Anonyymi
Kuten kirjoitettu jo toisessa viestissä.
Avataan hiukan tekstiä lisää:16X61/2JJ
Eli 16 X 6 ja 1/2 tuumaa JJ. Nerokasta. 16 tuuman vanne halkaisija ja siten rengas koko ja vanteen leveys 6,5" eli tuumaa.
Menee monta leveyttä renkaasta tuohon 185 , 195, 205, 215.
Profiilia en matalaa laittais suomen surkeille teille. Niin korka kuin auto salllii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055