Minkä johtopäätöksen tekisit,

Anonyymi

jos huomaisit moottoritiellä ajaessasi kaikkien toisten ajavan sinua vastaan?
Leimaisitko heidät hulluiksi ja painaisit vain lisää kaasua.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä horiset ? Yksihän noita vastaan ajavia vain on. Sillä on vain satoja autoja !

    • En välittäisi yhtään mitään.
      Pitäähän lasten saada leikkiä.

      H.

      • Anonyymi

        Koijärvellä nähty jäniksen jälkiä, menen paikalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koijärvellä nähty jäniksen jälkiä, menen paikalle.

        Noh, leiki vaikka Jäniksillä.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        Noh, leiki vaikka Jäniksillä.

        H.

        Fiksumpaa jäniksillä kuin ihmisillä leikkiä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ollut vastaavassa tilanteessa Tukholmassa 4-kaista kadulla jossa 2 / 2 kaistat olivat erotetut viheralueella.
      Minun Suomessa oloni aikana olivat svedut siirtyneet oikeanpuoleiseen liikenteeseen.
      Läksin tutusta paikasta tuttuun tapaan vasemmalle. Vei sekunnin ennen kuin tajusin olevan väärässä. Ajoin laitaan ja, hätävikun puutteessa vilkuttelin kuplan valoja.

      Vastaavia harhautumia tapahtui muutama muukin mutta tavallisella kadulla.

    • Anonyymi

      Jos olisin tyypillinen itseriittoinen, ylimielinen aina-oikeassa-olija ja kaikentietävä ihminen ajattelisin tietenkin että kaikki muut ajavat väärin. Minä ajan oikein.
      Ja eikun kaasua !

      • No en minä ehkä kaasua painaisi.
        Ajaisin sen verran hissukseen, että toiset ehtivät väistelemään.

        Isälleni huomautin kerran, kun hän ajoi yksisuuntaista katua väärään suuntaan.
        Hän vain rauhallisesti sanoi, että tästä mie oon aina ajanu.
        Kun ihmettelin miten hän on selvinnyt liikenteessä kolaroimatta, niin hän vastasi, että kaikkiha miun auton jo tuntee, kyllä ne väistelee.


    • Anonyymi

      Oli joskus ehkä 70-luvulla, kun Life-lehti kertoi Saksassa joka 16. sekunti jonkun ajavan väärää puolta moottoritietä. Nämä siis virallisesti tietoontulleita tapauksia.

    • Anonyymi

      Kyllä ekaksi kiireesti alkaisin miettiä olenko ehkä väärässä. Toivon todella ettei tuollaista tilannetta tule vastaan - se on hengenvaarallinen. Moni kuollutkin.

    • Ensimmäinen johtopäätökseni oli tietenkin hämmästys,
      sen jälkeen epäilin omaa ajotaitoani ja
      varsinkin sijaintiani, hei mihin olen menossa, mihis mun pitikään mennä, olinko liian aikaisin kääntynyt sairaalaan päin.

      Jotenkin epätodellinen olo siitä tuli,
      se sattui Kuopiossa moottoritieltä lähdin ramppiin ja vanha papparainen siinä puskan takaa vastaan tulla tupsahti. Siinä kohtaa menevät rampit varsin lähekkäin, toinen alas Kuopioon ja toinen nousee lähteäkseen IIsalmeen. Sujuvasti molemmat siihen mahduttiin ja onnekseni ei ollut kummallakaan kova vauhtia, sitä olisi voinut ainakin minulla olla koska ajoin ulos rampista. hyvä kun ei ollut.

    • Anonyymi

      Nuorena kerran peruutin moottoritien rampista takaisin, että oliko se just tämä. Ei tullut autoja perässä, oli yömyöhäinen ja ajatuksissani ajelin. Kai sakon olisin saanut jos poliisi olisi nähnyt. Mieheni sanoi ettei ole koskaan moista kuullut.
      Aloitus oli kai vitsiksi tarkoitettu, mutta kai minä kaiteen viereen pyshtyisin ja miettisin mitä tehdä. Jos hiljaista, tekisin uukkarin. Mutta olen kyllä ajellut mitä pöllöimmin niin että tuskin vastakarvaan ajaminen minulle ihan poissuljettua olisi. Kerran ajoin kävelytietä kilometrin kun sille ´vahingossa´ jouduin, enkä päässyt pois.

    • Anonyymi

      Ilmoittaisin hätäkeskukseen väärään suuntaan ajavista autoista.

    • Anonyymi

      Murjasen tähän vitsin, jota kukaan ei ole kuullut aikaisemmin.

      Norjalainen ajoi aikanaan Ruotsissa m-tietä. Paikallisradiosta kuului "yksi auto ajaa m-tietä väärään suuntaan!!!!".
      Norjalainen ajatteli "ne on taas niin stnan tyhmiä noi ruotsalaiset - täällähän ajaa satoja väärään suuntaan".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe