mercedes w211 220cdi

Anonyymi

Missä olette/kannataa käydä ottamassa lisää tehoja w211 220cdi 170hv farmari mersuun, tarkoitus olisi päästä 200hv tai lähelle 200hv (tai vähän yli 200hv). Vuosimalli on 2008

9

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin ajoon tarvitset sitä lisätehoa?
      Itselläni on ne 400 Nm 170hv - W212 ja hyvin on riittänyt - Saksassakin.
      Muista, että W211 on mersuksikin jo vanha auto, vaikka siinä oleva OM646
      moottori saattaa sopia lastutukseen paremmin.
      Entä E250CDI? tai isompi, jos noin kiire on.

    • Anonyymi

      Kannataa liittyä mersuforum.net sivulle ja etsiä sieltä sen niminen käyttäjä kuin, tuikku ja kysyä häneltä.

    • Anonyymi

      Olen meleko varma ettet pysty perustelemaan miksi tuohon pitäisi saada tehoja lissää.

      Itselleni riittää huomattavasti vähemmän ja aina olen päässyt liikennevaloista liikkeelle.

      • Anonyymi

        Miksi aloittajan pitäisi edes perustella sitä että haluaa lisää tehoa, en minäkää ole koskaan kellekkän perustellut kun olen ottanut autosta lisää tehoa irti. Ei sillä perusteella kukaan tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aloittajan pitäisi edes perustella sitä että haluaa lisää tehoa, en minäkää ole koskaan kellekkän perustellut kun olen ottanut autosta lisää tehoa irti. Ei sillä perusteella kukaan tee mitään.

        Eihän tässä maailmassa tarvi montaakaan asiaa tehdä, kuoleminen lienee yksi pakollisista.

        Ei sillä perustelulla ehkä mitään tee, ei sillä tehollakaan mitään tee, joten tasapeli.

        Kysyin tuota perustelua ehkä sen vuoksi että:

        -kysyjä itse voisi havaita touhunsa turhuuden
        -minä pääsisin pätemään että sain kysyjän tajuamaan jotakin

        Mutta sama se, ei se minulta ole pois jos joku haluaa rassata ja kuvittelee saavuttavansa tuolla jotakin. Ja totta, ei omakaan elämäni ole sen kummempaa, tässä turhia juttuja naputtelen ruudulle ja ihmettelen että mitähän tekisi.

        Oma toimintani, se vähäinen, on kuitenkin päämäärätietoista ja tavoitteellista. Kysyjän toiminnasta en ole aivan varma, ja jos se on tavoitteellista, niin onko se tiedostettua tavoitteellisuutta vaiko ei.

        Ja kyllä, ei elämän tarvitse olla aina niin tavoitteellista, mutta jos menee ja kohkaa ilman tavotteita, heitellen setelitukkoja sinne tänne auton konepellin alle, voisi joku sanoa että ei välttämättä kovin älykästä toimintaa.

        Ja kyllä, ei elämän tarvitse olla aina niin älykästä toimintaa, eläähän muurahaiset, madot ja etanatkin aika alhaisella toimintatasolla.

        Joten mitäpä minä tässä sen enempää jorisemaan, kai sillä 30 hevosvoimalla sitten saa laumahierarkista kunnioitusta muilta lippispojilta. P....ua sillä ei saa, ihan tiedoksi.


    • Anonyymi

      Olen myös sitä mieltä että liity ihmeessä mersuforum sivulle, sieltä saat asiallisia vastauksia, tätä kautta et niitä saa. Itselläni on myös w211 220 cdi vm07, jossa on tuikun ohjelma suosittelen.

    • Anonyymi

      Painava auto niin kyllä siitä mielummin ottaa lisää tehoa irti kuin ajaa vakio 170hv versiolla.

    • Anonyymi

      Älä vaa sano että on rekattu pakettiautoks, noita "piilofarmareita" on aika paljon ja jos pakettiauton haluaa nii miksi ei sitten osta pakettiautoa. Pidetään henkilöauto henkiläautona ja pakettiauto pakettiautona

      Oot tyhmä kun oot rahat menny tuhlaamaan tollaseen turhaan asiaan, pitäisi lailla kieltää tollaset autojen virityspajat, teille kyllä kelpaa ne tehot mitä siinä autossa on mutta pitää van päästä näyttämään että nyt on tehoa, hävetkää.

    • Anonyymi

      Vaihat siihen mallisarjan isomimman konee, oisko viislitranen kasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe