Voisiko joku kirjoittaa minulle tuhmia kun masturboin myöhemmin illalla

Anonyymi

Tarvitsisin tekstiä joka auttaisi minua laukeemaan. Olen nainen.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hhmmm, ehkäpä samaan aikaan illemmalla hoitaisimme toisemme?

      • Anonyymi

        Voisin aloittaa klo 21. Sopiiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin aloittaa klo 21. Sopiiko?

        Kuvaile sun pillua?


      • Anonyymi

        Ihanaa,olen päättänyt pitää tänään vihdoin oman tyydytys illan.olen jo viritellyt itseäni pikkuhiljaa tunnelmaan.olen levittänyt kylpytakin auki.nännini ovat ihanan kovat,pyörittelen niitä.selailin jotain kiihottavia tekstejä.ja tuntuu et kirjouttaminen olisikin ihanaa kiihotusta.klitorikseni väreilee.kuvittelen miten illalla vetäydyt tyydyttämään kuumottavaa pillua.asetut makuulle,levität häpyhuulia,nostat lantioo,puristelet nännejä.tunnet väreilyn.haluat koettaa pepunseutua.emmit mutta halu vie voiton.tunnet kireän lihaksen ,painallus,uuh,ihana tunne,jatka.paina toinen kätesi häpykummun päälle.sykkii sisällä.avaa häpyhuulet ,olet kotunut.tunnet ihanan kuumotuksen klitan ymrillä.paina tärytin klitalle.avaa peppureikää sormella.paina sisään tunnet toisen käden klitan päältä.olet jo märkä.nauti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin aloittaa klo 21. Sopiiko?

        Odotan jo kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin aloittaa klo 21. Sopiiko?

        Joko aloitiy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko aloitiy

        Nyt aloitan. Laitan liukkaria dildoon. Lämmittelen ensin itseäni. Tästä taitaakin tulla pitkä ilta.. Haluan tulla hitaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa,olen päättänyt pitää tänään vihdoin oman tyydytys illan.olen jo viritellyt itseäni pikkuhiljaa tunnelmaan.olen levittänyt kylpytakin auki.nännini ovat ihanan kovat,pyörittelen niitä.selailin jotain kiihottavia tekstejä.ja tuntuu et kirjouttaminen olisikin ihanaa kiihotusta.klitorikseni väreilee.kuvittelen miten illalla vetäydyt tyydyttämään kuumottavaa pillua.asetut makuulle,levität häpyhuulia,nostat lantioo,puristelet nännejä.tunnet väreilyn.haluat koettaa pepunseutua.emmit mutta halu vie voiton.tunnet kireän lihaksen ,painallus,uuh,ihana tunne,jatka.paina toinen kätesi häpykummun päälle.sykkii sisällä.avaa häpyhuulet ,olet kotunut.tunnet ihanan kuumotuksen klitan ymrillä.paina tärytin klitalle.avaa peppureikää sormella.paina sisään tunnet toisen käden klitan päältä.olet jo märkä.nauti

        Uuuhhh, nuolen, imen huuliasi, klittaa samalla kun sormeni hyväilee sua sisältäpäin...molemmista kuumista paikoistasi etsien herkimmät kun paikkasi saaden sut värähtelemään, vavahteelemaan tulevaa orgasmia enteillen 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt aloitan. Laitan liukkaria dildoon. Lämmittelen ensin itseäni. Tästä taitaakin tulla pitkä ilta.. Haluan tulla hitaasti.

        Hhhhmn, mielelläni naisin sua dildolla samalla kun nuolen, imen klittaasi, huuliasi villisti, välillä hitaasti kiusoitellen...samalla sormillani sua peppuun naiden...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt aloitan. Laitan liukkaria dildoon. Lämmittelen ensin itseäni. Tästä taitaakin tulla pitkä ilta.. Haluan tulla hitaasti.

        Mistäpäin sä...voisin sut tyydyttää huuliin, kielelläni, sormin, dildoillasi ja kullillani...😋


    • Anonyymi

      Olisi ihana nuolla sua kaikkialta, mitään paikkaa unohtamatta...imisin huuliasi,, klittaasi välillä kielelläni sua naiden...peppuasikin kielen kärjellä kiusoitellen 😋

    • Anonyymi

      Ottaisin klitoriksesi huulieni väliin imisin sitä nautinnolisesti samalla hieroisin g-pistettäsi antaen sinulle suuremman nautinnon ja suuremman orgasmin.

      • Anonyymi

        Aloitan päivittäisen itsetyydytykseni ihan pian. Tuleeko joku mies siellä jossain mukaan?


    • Kerro skene, missä homma tapahtuu,
      Hiustesi pituus väri ja vaatetus,
      Pari eniten fantasioimaasi asiaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe