Haittaihmset

Persut puhuvat jatkuvasti haittamaahanmuutosta ja sen vastustamisesta. Siinä nähdään siis, että lähinnä taloudellisin perustein voidaan löytää jokin ihmisryhmä, joka on muiden ihmisten näkökulmasta haitallinen. Erityisen haitallinen on persujen mielestä islamilaisista maista Suomeen tulleet pakolaiset ja turvapaikanhakijat. Saksassa juutalaiset nähtiin 1930-luvulla erityisen haitalliseksi ihmisryhmäksi ja lueteltiin paljon perusteita väitteen tueksi.

Jos politiikan ytimenä ovat ns. haitalliset ihmiset, niin on helppo löytää muitakin enemmistön kannalta haitallisia kanssaihmisiä, jotka eivät tuota vaan pääasiallisesti kuluttavat yhteiskunnan varoja. Tämä tilanne nojaa humanitaarisiin perusteisiin samaan tapaan kuin humanitaarinen maahanmuttokin. Vanhusväestö sekä sairaat ja vammaiset ovat tällaisen logiikan mukaan haittaihmisiä. He kuluttavat enemmän kuin tuottavat. Löytyy tietysti muitakin kuten rikosten vuoksi vankilassa olevat ja pitkäaikaistyöttömät. Lastenkin hyödyllisyys on lähinnä siinä, että ehkä heistä voi tulla hyödyllisiä aikuistuttuaan. Haittaihmisiä löytyy siis helposti vähän sieltä ja täältä ilman, että tarvitsi suurempia ponnisteluja heitä löytääkseen.

Persuthan tähtäävät siihen, että haittaihmiset pitää torjua tai eliminoida, karkottaa yms. Minne on ajateltu karkottaa esim. takuueläkettä saava vanhus, joka on jokseenkin varmasti persujen talousmittareille pelkkä haitake?

39

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu kyllä, että tuo asia painaa sinua ja siksi toistelet siitä jatkuvasti palstalla, missä Persut jatkuvasti tuosta asiasta "puhuvat".
      Sinulla ei taida elämä mennä kuin Strömsössä, noin katkera ei voi olla, jos olisi normaali elämä.

    • Anonyymi

      Haittaisänmaalliset persut lokeroivat itselleen täysin tuntemattomat ihmiset haitallisiin ja ei-haitallisiin pelkästään heidän ihonvärinsä, uskontonsa ja syntymämaansa perusteella.

      • Anonyymi

        Samanhenkistä rotuajattelua kuin 30-luvun Saksassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanhenkistä rotuajattelua kuin 30-luvun Saksassa.

        Noiden kommenttiesi pohjalta, millaiseen ihmisryhmään sinä luokittelet itsesi ? Persut ovat sinuun verrattuna suvaitsevaisuuden huippuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden kommenttiesi pohjalta, millaiseen ihmisryhmään sinä luokittelet itsesi ? Persut ovat sinuun verrattuna suvaitsevaisuuden huippuja.

        Ylempään kotoperäiseen ihmisryhmään, siihen joiden mielestä monet persut kuuluvat kaikkein alhaisipiin keskenään lisääntyviin eliölajeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylempään kotoperäiseen ihmisryhmään, siihen joiden mielestä monet persut kuuluvat kaikkein alhaisipiin keskenään lisääntyviin eliölajeihin.

        Anteeksi kirjoitusvirhe, piti kirjoittaa alhaisimpiin, ei "alhaisipiin".


      • Anonyymi

        Ei vaan edenottamusten sekä potentiaalisten edesottamusten perusteella. On olemassa vaarallinen uskonto jonka vaaraa ei pidä vähätellä. Sen lasketaan tappaneen enemmän väkeä kuin natsit ja kommut yhteensä. Jo kommunismin uhreja on sata miljoonaa ja silti sitäkin hyysätään, saati tuota uskontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanhenkistä rotuajattelua kuin 30-luvun Saksassa.

        Elintasopakolaisia suurin osa niistä, isäaurinkoinen rinnasti suomalaiset haitaksi ja siperia kyllä opetti.


    • Anonyymi

      Aloittaja hei , ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa ? Kun niitä haitta-ihmisiä löytyy sieltä ja täältä , eli siis niitä on riittävästi myös ennestään Suomessa , niin pitääkö niitä haalia tänne koko ajan lisää , varsinkin sieltä yhdeltä ilmansuunnalta tulleet karva-kädet tulevat tietäen tänne eläteiksi , ei ole tarkoituskaan tehdä koskaan mitään . Vuosittaiset kulut nyt 3500 000 000 miljoonaa ja velkaa otetaan koko ajan lisää , hallitus on suvakki-uskovainen , ja niin tyhmä , ettei löydy sanoja kertomaan .

      • Anonyymi

        Se on täysin ymmärrettävää ettet tuolla osaamisella löydä sanoja sitä kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on täysin ymmärrettävää ettet tuolla osaamisella löydä sanoja sitä kertomaan.

        Jo löytyi joku "osaava" suvakkipunikki horisemaan , säälittävä olio .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on täysin ymmärrettävää ettet tuolla osaamisella löydä sanoja sitä kertomaan.

        Nillittäjä klo 00.10 , poistatit kommentin , voi voi , se on täysin ymmärretävää tuolla käytettävissä olevalla kapasiteetilla .


      • Anonyymi

        Haitta-ihmisten tukeminen kuulemma on yhteiskunnan luksustehtäviä. Esim. työttömyysturva ja sosiaaliturva ovat luksusta, oli ne sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia ihmisiä. Kaikki tietää omasta taloudenpidostaan, että ensimmäisenä karsitaan luksuksesta. Kuinka paljon olisi tässä karsimisen varaa, varmasti miljardeja heti?
        PS:n puheenjohtajan tiukka linja on oikein. Säästöjä tulisi, kuinka kauan voimme odottaa ratkaisuja? Mielestäni PS:n seuraava vaalikampanja pitäisi seurailla tätä: karsitaan luksuksesta kuten työttymyys- ja sosiaaliturvasta. Kenties myös eläkkeistä, joka onkin sitten aivan toinen juttu mutta myös voisi edistää suomalaisten yhteiskunnan pärjäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haitta-ihmisten tukeminen kuulemma on yhteiskunnan luksustehtäviä. Esim. työttömyysturva ja sosiaaliturva ovat luksusta, oli ne sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia ihmisiä. Kaikki tietää omasta taloudenpidostaan, että ensimmäisenä karsitaan luksuksesta. Kuinka paljon olisi tässä karsimisen varaa, varmasti miljardeja heti?
        PS:n puheenjohtajan tiukka linja on oikein. Säästöjä tulisi, kuinka kauan voimme odottaa ratkaisuja? Mielestäni PS:n seuraava vaalikampanja pitäisi seurailla tätä: karsitaan luksuksesta kuten työttymyys- ja sosiaaliturvasta. Kenties myös eläkkeistä, joka onkin sitten aivan toinen juttu mutta myös voisi edistää suomalaisten yhteiskunnan pärjäämistä.

        Tuollaista kutsutaan sosiaalifasistilsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista kutsutaan sosiaalifasistilsi.

        Sellaiset ulkomaalaiset jotka tulevat turistina maahan ja vaativat ilmaisen ylläpidon itselleen ja jälkikasvulleen myös sukulaisilleen, he eivät ole mitäänpakolaisia matkustelevat kotimaihinsa lomailemaan ja vievät tyttölapsensa sivottaviksi.


      • Anonyymi

        Onpas kuluja! Määrä vastaa melkein 5400 Suomen budjettia. Kirjoittaja on syntynyt desimaalipilkun väärälle puolelle.


    • Anonyymi

      Aloittaja, olitko kotona Somaliassa kun suomalaisen naisesi kanssa kirjoititte sepustuksenne?

      • Anonyymi

        Mikä aloittajan kirjoituksessa oli väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä aloittajan kirjoituksessa oli väärin?

        Sinä väität persujen tähtäävän johonkin mikä ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Viherpunikeilla on taipumus käyttää kotoperäisiä ongelmia hyväkseen pyrkimyksissään jäävätä tietynlaisen maahantulevan aineksen kritisoinnin, sekä vahingoittaa julkisesti kritisoivaa ainesta. Sellaista jääväystä ei kuitenkaan ole mahdollista toteuttaa. Ikinä. Edes ne törkeimmät ja kieroimmat valheet ja vääristelyt ei siihen pysty. Kun jotain tapahtuu, mitä ei pitäisi tapahtua, se on ihan ok, koska esim. "raiskaahan suomalainenkin". Kustannuksia ei saa kritisoida, koska "työtävieroksuvat suomalaiset".

      Maahanmuuttopolitiikka, lait, asetukset, normit jne. on olemassa siksi, että yhteiskunta tarvitsee keinoja turvata itse hyvinvointinsa ja turvallisuutensa sekä sisäisiltä että ulkoisilta uhilta. Nyt, kun tämä tietty maahantuleva aines on uhka hyvinvoinnille ja turvallisuudelle, niin jostain syystä on päätetty toimia normien yms. vastaisesti, jota sitten perustellaan humanitaristisilla seikoilla, sopimuksilla yms. Samalla ilmenee tiettyjen kulttuurien mukana kulkeutuvista epäkohdista, kustannuksista yms. vaikenemista, samalla maalittaen kotoperäisiä arvostelijoita ja toimintaa, jotka nimetään mediassa ja politiikassa yleistäen mm. rasismiksi, muukalaisvihaksi, natsismiksi, fasismiksi, putinismiksi, persuismiksi jne jne jne. Kustannukset on vain yksi osa koko ongelmakenttää. Olisi onnenpäivä, jos viherpunikki näkisi ja myöntäisi koko ongelmakentän, mutta jostain syystä ongelmakentän päälle rakennetaan "koska persut, koska rasismi, koska natsismi" sedimenttiä. Unohtamatta kiiltokuvapropagandaa, jolla pyritään luomaan Afrikasta ja Lähi-Idästä tulleiden ympärille eeppisiä mielikuvia erilaisilla sankaritarinoilla yms. jargonilla. Kun sankari kärähtää petoksista, varkauksista yms. niin ei pyydetä anteeksi yhteikunnalta, vaan jatketaan samalla linjalla kuin aiemminkin. Koska persut!

    • Anonyymi

      Oli aikoinaan mies joka keksi lopullisen ratkaisun haittaihmisten suhteen.
      Tätä aikaa kaihoisasti kaipaavat persut.
      On aika hirveää, että nykysivistyksellä voi enää ajatella noin barbaarisesti.
      Miksi persut, miksi???????????????????????????????????????????????????????????

      • Anonyymi

        Luitko tuon vasemmistoliiton vihatililtä, sehän on täynnä tappolistoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko tuon vasemmistoliiton vihatililtä, sehän on täynnä tappolistoja..

        Kaasuttajapersun valeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaasuttajapersun valeita.

        Sehän suorastaan haaveilee, jotta pääsisi kostamaan vasurille. Keittäisi varmaan saippuaksi?


    • Anonyymi

      Turkki tuntuu taas avaavansa rajat pakolaisille.

    • Anonyymi

      Nykyhallitus aikoo tuottaa Suomeen enemmän pakolaisia kuin Sipilän aikana.

      • Anonyymi

        PersKeKo-hallitus toi 30 000 pakolaista Suomeen. Sitä ennätystä on vaikea ylittää. Nykyisin tulee hyvin vähän pakolaisia. Persujen on syytä mennä peilin eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PersKeKo-hallitus toi 30 000 pakolaista Suomeen. Sitä ennätystä on vaikea ylittää. Nykyisin tulee hyvin vähän pakolaisia. Persujen on syytä mennä peilin eteen.

        Marin tulee ylittämään tuon määrän helposti.

        Ketään ei palauteta ja uusia otetaan kovaa vauhtia.

        Kas kun ei vasuri halua kertoa tuosta mitään.

        Vasurien on syytä mennä peilin eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PersKeKo-hallitus toi 30 000 pakolaista Suomeen. Sitä ennätystä on vaikea ylittää. Nykyisin tulee hyvin vähän pakolaisia. Persujen on syytä mennä peilin eteen.

        Muu on spekulointia, 2015 oli totta. "Aikoo tuottaa" tai "tulee tapahtumaan" on arvailua. Ennen kuin mitään päätöksiä tehdään, niin kaikki on vain arvailuja ennen kuin mitään on tehty.
        2015-16 hallitus teki virheitä, puolueet tiedetään, ja kaikki sössi asiat silloin. Kepu kärsi noista tapahtumista oikeasti, mutta tavalla tai toisella kaksi muuta vastuussa ollutta puoluetta on surffaillut siitä kaikesta yli. Kokoomuksella ei pitäisi olla erityisiä perusteluja virheille, PS:llä ehkä se että puolue hajosi.


    • Anonyymi

      Nythän Marin on aloittanut ahkeran ja määrätietoisen tuhansien ankkurilasten maahantuonnin.

      Perheenyhdistämisen ym kautta se tuottaa kymmeniätuhansia lisäpakolaisia Suomeen.

      • Anonyymi

        Teuvo Hakkarainen on myös tuomassa ankkurilasta Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo Hakkarainen on myös tuomassa ankkurilasta Suomeen.

        Kerropa vähän tarkemmin ....

        Vai tarkoitatko Haaviston tuomaa ankkurilasta ???


      • Anonyymi

        Persujen valeille ei ole ylärajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa vähän tarkemmin ....

        Vai tarkoitatko Haaviston tuomaa ankkurilasta ???

        Vai Tynkkysen ankkurilasta?


    • Anonyymi

      Vasurit taas vihakirjoittelevt täällää, vaikka heillä on omatkin vasemmistoliiton perustamat vihatilit, jotka ovat täynnä tappolistoja.

      • Anonyymi

        Fasisti näyttäisi kiehuvan omissa liemissään.


    • Anonyymi

      Kehitys näyttää Euroopassa kulkevan kohti ihmisten lokerointia haitallisiin ja ei-haitallisiin. Rajoja suljetaan, tarkastuksia lisätään sekä asetetaan lukuisia kokoontumis- ja liikkumisrajoituksia. Huomatkaa ettei näitä rajoituksia välttämättä aseta minkään maan persut. Kussakin maassa toki paikalliset persut voivat hyvällä syyllä todeta "mehän tätä toitotimme". Korovirus, pörssiromahdus ja nationalismi edesauttavat kaikkia persuistisia piirejä Euroopassa. Miksi vihervasuristit todellakaan havahdu tähän? Olkoonkin ettei globalisaatio haittapuolineen ole vihervasuristien aikaansaannos voivat persuistit esittää näin olevan. Ja tältähän se näyttää päällisin puolin tai ainakin saadaan näyttämään. Mitä tämä kevät jättää Eurooppaan on väistämättä matalampi kynnys sisärajatarkastuksiin ja ulkorajojen sulkemisiin ilman että ainakaan Suomessa persut laittavat tikkua ristiin asian eteen. Voivat vain todeta että mehän tätä hoimme jo vuosia. Mitä tekevät vihervasuristit käynnissä olevan persuistisen suuntauksen hillitsemiseksi? Ei yhtään mitään. Vihervasuristit päinvastoin kantavat kauhakuormaajalla ääniä persuistien laariin.

    • Anonyymi

      Haitta-ihmisiäkö ? No ei niistä kyllä mitään hyötyäkään ole !

    • Anonyymi

      Eihän siellä 30-luvun Saksassakaan pelkästään juutalaisista haluttu päästä eroon, vaan todella monipuolisesti kaikenlaisista haittaihmisistä. Natsit vainosivat yhtälailla kristittyjä, jehovantodistajia, alkoholisteja... Säädettiin laki mielisairaille ja vammaisille annettavasta eutanasiasta. Laki kumottiin hetken päästä, mutta laitoksissa lakattiin antamasta potilaille ruokaa ja he kuolivat sitten nälkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe