Onko kellään ideoita/omia kokemuksia miten huijata punnituksessa? Mulla on punnitus seuraavalla viikolla ja paino pitäis saada 2-3kg ylöspäin... Eli mitä painavaa ja pientä voisin piilottaa vaatteisiin? Tai miten voisin huijata, vettä juomallako?
Miten huijata punnituksessa että paino on noussut?
11
529
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta ne huijausyritykset ja ala syömään, että painosi lisääntyy, niin pääset sieltä pois. Et tee muuta kuin vahinkoa itsellesi tuollaisella käytöksellä.
- Anonyymi
Ei onnistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu
Sitten on tyydyttävä kohtaloonsa ja vietettävä aikaa hoidossa, jonka syyn aiheuttaa itse omalla typerällä käytöksellään.
- Anonyymi
Vettä ei ainakaan kannata litkiä.
https://anna.fi/hyvinvointi/liika-veden-juonti-voi-johtaa-vesimyrkytykseen-nama-oireet-paljastavat-lipitatko-liikaa-vetta
Liika veden juonti saattaa todellisuudessa olla syy oireisiin, joita yrität helpottaa juomalla vettä eli päänsärkyyn ja heikotukseen. Vesimyrkytys voi olla jopa hengenvaarallista.- Anonyymi
Kaikki kaksi ja nelijalkaiset haluavat syödä,se on elämää . Kasvit ja puutkin tarvitsevat rakennusaineensa maasta,se on luonnonlaki .
- Anonyymi
Syö suolaa ja juo runsaasti vettä. Suola sitoo nesteen kehoon juuri riittävän pitkäksi aikaa, mutta huuhtoutuu helposti muutamassa päivässä pois. Ei siis kerrytä läskiä, vaan nestettä.
- Anonyymi
Tuosta neuvosta ei ole mitään hyötyä. Luuletteko todella, etteivät hoitohenkilöt tiedä näitä "kikkoja" joilla heitä yritetään huijata?
- Anonyymi
kiitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta neuvosta ei ole mitään hyötyä. Luuletteko todella, etteivät hoitohenkilöt tiedä näitä "kikkoja" joilla heitä yritetään huijata?
Jos juot pelkkää vettä, se ei riitä eikä auta ja hoitsut huomaa homman. Mutta se suola, sitä kannattaa jemmata enemmän ja ottaa jo muutama päivä ennen vaaitusta pohjia, ettei vesilastin kerryttämistä huomata. Pointti on siis siinä, ettei kannata jäädä kiinni. Suolasta saa sitä paitsi hyviä mineraaleja.
- Anonyymi
Lyijypainoja taskut täyteen.
- Anonyymi
Laitat tarpeellisen määrän lyijypainoja vaatteisiin tai peräsuoleen.
Helppo ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882