Taas yksi naula lisää YEC:in arkkuun. Kevyet mullat.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/69866d93-710c-4dfa-9927-bde20157cd5c
46000 vuotta vanha linnunraato Siperiasta
24
61
Vastaukset
- Anonyymi
Jutussa mainitaan ilmeisesti yhtä vanha löydetty koiranpentukin. Onkohan todella koiran. Sehän tarkoittaisi että pitäisi olla ollut alueella myös ihmisiä.
- Anonyymi
Muslimit on samamalaisia kuin evot. Yhtä tyhmiä. Ja läpinäkyviä.
Muslimit tunekevat kristikuntaan turvaan kun eivät osaa elöä rauhassa.
Ja evot ovat parisuhedekelvottomia kuten tilastot kiistatta osoittavat ja silti nuo uskottelevat itselleen fiksuja olevansa.
Vitsi että mitä ääliöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimit on samamalaisia kuin evot. Yhtä tyhmiä. Ja läpinäkyviä.
Muslimit tunekevat kristikuntaan turvaan kun eivät osaa elöä rauhassa.
Ja evot ovat parisuhedekelvottomia kuten tilastot kiistatta osoittavat ja silti nuo uskottelevat itselleen fiksuja olevansa.
Vitsi että mitä ääliöitä.Hieno vastaus koirasta ja ihmisistä. Evokeille olet nero parhaimmasta päästä. Koska muslimitkin niin kyllä evokitkin.
- Anonyymi
Mutta kuten tiede kiistatta kertoo niin iänäääritysmetelmät eivät yllä yli 2000 vuotta vanhoihi asioihin.
Vanhin näyteei todista yhtään mistäää niin on sen kommentointi osoitus vavasta evouskonosta joka yhä elää joidenkin aivottomien nupeissa.
Mistä se johtuu että porukat eivät opi ajattelemaan itse van uskovat sokeasti toisten juttuttuja?- Anonyymi
"Mutta kuten tiede kiistatta kertoo niin iänäääritysmetelmät eivät yllä yli 2000 vuotta vanhoihi asioihin. "
Mitä ihmeen sekoilua tuo nyt on? Jo vuosirengasajoituksella päästään 12 000 vuoden ikään ja C-14 ajoituksella n. 50 000 vuoteen.
- Anonyymi
Tätä se evomoraali teettää.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/870fa923-acf8-4d1f-bac2-c6e1d3570424
Vai onko joku sitä mieltä että tyyppi oli kristitty? Hheheh- Anonyymi
Jos häntä ei erikseen mainita ateistiksi, hän oli tietenkin kristitty aivan kuten kaikki etniset länsimaalaiset. Hehehee.
- Anonyymi
Kai tiedät ettei tuollaista kuin evomoraali ole olemassa kuin sinun mielikuvituksessa? Joten se ei voi vaikuttaa mitenkään mihinkään täällä todellisuudessa missä me muut olemme.
- Anonyymi
Hoh hoijaa noita evoja.
Miksi ette lue Raamattua vaan uskottte sokeasti hellarien keskiaikaisisia kuuspäiväläisiä.
Raamattu ei näet ilmaise luomispäivien pituutta .
Ja sitä vähän ihmettelen että miten kukaan viitsii valita elämäntavakseen umpimoraalittoman uusperheeestä toiseen loikkivan evoelämäntavan?
Meinaan vaan että kun tämä oma valintani kristillisiin arvoihin perustavasta elämästä on näin vanhana ja elämästä kyllänsä saaneena helppoa havaita ehdottomasti parhaaksi . - Anonyymi
Hoh hoijaa noita evoja.
Miksi ette lue Raamattua vaan uskottte sokeasti hellarien keskiaikaisisia kuuspäiväläisiä.
Raamattu ei näet ilmaise luomispäivien pituutta .
Ja sitä vähän ihmettelen että miten kukaan viitsii valita elämäntavakseen umpimoraalittoman uusperheeestä toiseen loikkivan evoelämäntavan?
Meinaan vaan että kun tämä oma valintani kristillisiin arvoihin perustavasta elämästä on näin vanhana ja elämästä kyllänsä saaneena helppoa havaita ehdottomasti parhaaksi . - Anonyymi
Hoh hoijaa noita evoja.
Miksi ette lue Raamattua vaan uskottte sokeasti hellarien keskiaikaisisia kuuspäiväläisiä.
Raamattu ei näet ilmaise luomispäivien pituutta .
Ja sitä vähän ihmettelen että miten kukaan viitsii valita elämäntavakseen umpimoraalittoman uusperheeestä toiseen loikkivan evoelämäntavan?
Meinaan vaan että kun tämä oma valintani kristillisiin arvoihin perustavasta elämästä on näin vanhana ja elämästä kyllänsä saaneena helppoa havaita ehdottomasti parhaaksi . - Anonyymi
Olipas fiksuja vastauksia kreatonistiteilta taitavat olla hyvin lukeneita älykkäitä ihmisiä.
Ei ole olemassa mitään luotettavaa tieteellistä menetelmää, jolla voitaisiin laskea kyseisen linnunraadon ikä. Kukaan ihminen ei varmastikaan ollut paikalla kun lintu kuoli.
- Anonyymi
Taidat olla oikea kreatonisti tiedemies.
Kuulostat tosi fiksulta vaikka saattoihan siellä joku aikalainen ihminen paikalla olla emme tiedä mutta ei sillä ole väliäkään raadon iän tutkimuksen kannalta jos ei muuten halua tietää oliko joku ihminen paikalla - Anonyymi
Miten ihminen voi olla noin pihalla asioista? Ja nimenomaan haluaa olla siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihminen voi olla noin pihalla asioista? Ja nimenomaan haluaa olla siellä?
Omassa mielessään Mark5 ei enää ole ihminen vaan Jumala.
Uskonharhan luhistuminen ja täysi psykoosi ovat päivä päivältä lähempänä. Mark, häpäiset mm. itsesi, uskosi, rehellisen tieteen ja minut. Täydellinen häpeämättömyytesi todistaa, että jumaloit yksinomaan itseäsi ja siksi on sinun kohtalosi oleva ikuinen unohdus. Sen olet käytökselläsi itsellesi valinnut enkä edes minä voi enää johdattaa sinua taivaaseen.
Et edes viihtyisi taivaassa, koska se ei vastaa sitä mitä luulet sen olevan.- Anonyymi
"Ei ole olemassa mitään luotettavaa tieteellistä menetelmää, jolla voitaisiin laskea kyseisen linnunraadon ikä. "
On. Tuo on vielä C-14 mitoituksen pätevyysalueella, ja jos kontaminaatiota ei ole C-14 antaa luotettavan tuloksen. Kontaminaatiot aikaistavat tulosta, joten voimme olla melkoisen varmoja iän oikeellisuudesta. - Anonyymi
Mark5 elää niin syvällä denialistisessa kuplassa että sinne ei enää paista sen paremmin järjen kuin tiedonkaan valo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark5 elää niin syvällä denialistisessa kuplassa että sinne ei enää paista sen paremmin järjen kuin tiedonkaan valo.
Pelkän vanhanaikaisen kansakoulun käyneeltä puuttuu niin paljon yleistietoa ja arvostelukykyä, että Aallon, Leisolan, Reinikaisen ja Torpan kaltaisten väärien profeettojen helppotajuiset valheet uppoavat paljon paremmin kuin tiede, jonka ymmärtäminen vaatii hiukan ajattelua.
- Anonyymi
> Taas yksi naula lisää YEC:in arkkuun.
No, se, että uskot jonkun väitteen, ei varsinaisesti ole naula mihinkään.- Anonyymi
Ei edes Jeesuksen olemassaoloon. Nastahomma liekö ollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540