Ryhmä tekeillä!

Saataisiinko pääkaupunkiseudulle kasaan sellainen 4-6 miehen ryhmä, jolla tavattaisiin 1-2 naista ja pantaisiin koko ilta/yö.
Olisi hyvä jos emme tuntisi toisiamme entuudestaan.

41

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 18v nainen ja kiinnostunut kimpasta.
      Minkä ikäistä osallistujaa olette hakemassa?

      • Anonyymi

        Posti toimii?


      • Laita mulle meiliä.
        Löytyy profiilista.


      • Anonyymi

        Moi Suvi

        Ois ehdotus.


      • Anonyymi

        Moikka, olisiko kiinnostusta tulla parille seuraksi? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, olisiko kiinnostusta tulla parille seuraksi? 🤔

        Kerro lisää


      • Anonyymi

        Sanna 2 naista yksi mies. Kiinnostaisko?


    • Anonyymi

      Olen varattu nainen ja kiinnostunut😗

      • Anonyymi

        Miten yhteyttä?


      • Laita mulle meiliä.
        Löytyy profiilista.


      • Anonyymi

        Just niin ei kukaan täysjärkinen täältä seuraa hae


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin ei kukaan täysjärkinen täältä seuraa hae

        Ei toki, täysjärkiset ne kyttää kateellisena ja ahdistuu jos joku saa mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki, täysjärkiset ne kyttää kateellisena ja ahdistuu jos joku saa mitä haluaa.

        Minä olen saanut jo 32.vuotta omalta ukolta eikä siihen ulkopuolisia tarvita soppaa keittämään..


      • Anonyymi

        Sinuna miettisin kaks kertaa kumpi teistä on hönö.Mut ethän tajuis sitäkään.


      • Anonyymi

        Sinulle olisi parempi että joku antaa sinulle lopetus piikin kuin yleensä eläimelle annetaan.


      • Anonyymi

        Siellä ei todellakaan pääse älyllä loistaa.Pystytkö muuhunkun tohon saman paskanjauhantaa.Totaalinen tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saanut jo 32.vuotta omalta ukolta eikä siihen ulkopuolisia tarvita soppaa keittämään..

        Älä jauha sontaa.Ei niin itseensä kyllästynyttä miestä olekkaan joka sua edes päivän kestäis.Sen täytyy olla kyllä täys lapanen mieheksi.


      • Anonyymi

        Vittu mikä koomikko!


      • Anonyymi

        Otahan ne mielialalääkkeesi mitä ne sieltä pöpilästä sulle määränneet.On se kun hullujenhoidostakin säästetään päästetään hullut ämmät avo-hoitoon.


      • Anonyymi

        Vittuako se sulle kuuluu.Oma vikas kun et kellekkään ole kelvannut.Isälläs ja äidilläs ei tainnut olla kummosia eväitä sulle antaa.


      • Anonyymi

        Samalainen tyhjän puhuja oot kuin setäki Sama kumpi pää puhuu niin paskaa tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalainen tyhjän puhuja oot kuin setäki Sama kumpi pää puhuu niin paskaa tulee.

        Niin ja odotan innolla milloin saat sanottua puhu omasta puolestas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalainen tyhjän puhuja oot kuin setäki Sama kumpi pää puhuu niin paskaa tulee.

        Osasitpa hyvin kertoa itsestäsi tarkan diagnoosi.Olet tainut harrastaa paljonkin itsetutkiskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osasitpa hyvin kertoa itsestäsi tarkan diagnoosi.Olet tainut harrastaa paljonkin itsetutkiskelua.

        Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍

        No ei toi ainakaan sun juttus ole.Et sä idiotti pysty tohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saanut jo 32.vuotta omalta ukolta eikä siihen ulkopuolisia tarvita soppaa keittämään..

        Niinhän sinä sitkeästi väität, yhtä sitkeästi kuin täällä roikut runkkaamassa kimppajutuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍

        Sulla ei taida olla muuta tekemistä kun lukee kaikki kommentit täällä ja kirjaat ne ylös.Hankihan luuska elämä ehkä se olis vielä mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍

        Mitähän sinä täällä hoet kaiken aikaa mietippä sitä.Kun sä kirjaat näitä ylös varmaan kirjoitat kommentoijankin nimen ylös muistat kuka mitäkin on sanonut.Miltä se sun kirjanpito näyttää.Hitto millainen puutarhatonttu sieltä löytyykin.


      • Moi
        Profiilistani löytyy s-postiosoite.
        Laita viestiä sinne.


    • Anonyymi

      Kimppahommat todella saa jotkut käymään kuumana... :D

      • Anonyymi

        Kimpat on tosi kiimaisia.Saa nauttia monenlaista herkkua.


    • Anonyymi

      Mee töihin saat elämellesi merkityksen.

      • Anonyymi

        Ei tarvii enää mennä 44vuotta työ-uraa takana,Nautin täysin siemauksin työ eläkkestäni.Noin 2600 ekee kuussa miinus verot,sijoituksetkin tuottaa ihan hyvin.Voi lapsille lahjoitella välillä rahaa niin ei mee veroo.


      • Anonyymi

        Et edes vittuilua tajua...


    • Millon ja missä, kiinnostelee todellakin
      miten yhteyttä?

    • moi jokos juhlat ohi vai vielä miettimys asteella ?

    • moi jokos juhlat ohi vai vielä miettimys asteella ?

      • Anonyymi

        Korona hieman sotki suunnitelmia.
        Edelleen olisi kiva saada asiaa eteenpäin.
        Olisiko ajatuksia miten jatkettaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona hieman sotki suunnitelmia.
        Edelleen olisi kiva saada asiaa eteenpäin.
        Olisiko ajatuksia miten jatkettaisiin?

        [email protected] laita tietoo niin sovitellaan


    • Posti toimii

    • Anonyymi

      viel parempi jos ei oeta mukaan vaan tehdään mihissä juna ja kuusysiä ja juuaa spermaa ja nuollaa kaluja ja peräaukkoja puhtaaks ja homostellaan,

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe