Ryhmä tekeillä!

Saataisiinko pääkaupunkiseudulle kasaan sellainen 4-6 miehen ryhmä, jolla tavattaisiin 1-2 naista ja pantaisiin koko ilta/yö.
Olisi hyvä jos emme tuntisi toisiamme entuudestaan.

41

735

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 18v nainen ja kiinnostunut kimpasta.
      Minkä ikäistä osallistujaa olette hakemassa?

      • Anonyymi

        Posti toimii?


      • Laita mulle meiliä.
        Löytyy profiilista.


      • Anonyymi

        Moi Suvi

        Ois ehdotus.


      • Anonyymi

        Moikka, olisiko kiinnostusta tulla parille seuraksi? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, olisiko kiinnostusta tulla parille seuraksi? 🤔

        Kerro lisää


      • Anonyymi

        Sanna 2 naista yksi mies. Kiinnostaisko?


    • Anonyymi

      Olen varattu nainen ja kiinnostunut😗

      • Anonyymi

        Miten yhteyttä?


      • Laita mulle meiliä.
        Löytyy profiilista.


      • Anonyymi

        Just niin ei kukaan täysjärkinen täältä seuraa hae


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin ei kukaan täysjärkinen täältä seuraa hae

        Ei toki, täysjärkiset ne kyttää kateellisena ja ahdistuu jos joku saa mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki, täysjärkiset ne kyttää kateellisena ja ahdistuu jos joku saa mitä haluaa.

        Minä olen saanut jo 32.vuotta omalta ukolta eikä siihen ulkopuolisia tarvita soppaa keittämään..


      • Anonyymi

        Sinuna miettisin kaks kertaa kumpi teistä on hönö.Mut ethän tajuis sitäkään.


      • Anonyymi

        Sinulle olisi parempi että joku antaa sinulle lopetus piikin kuin yleensä eläimelle annetaan.


      • Anonyymi

        Siellä ei todellakaan pääse älyllä loistaa.Pystytkö muuhunkun tohon saman paskanjauhantaa.Totaalinen tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saanut jo 32.vuotta omalta ukolta eikä siihen ulkopuolisia tarvita soppaa keittämään..

        Älä jauha sontaa.Ei niin itseensä kyllästynyttä miestä olekkaan joka sua edes päivän kestäis.Sen täytyy olla kyllä täys lapanen mieheksi.


      • Anonyymi

        Vittu mikä koomikko!


      • Anonyymi

        Otahan ne mielialalääkkeesi mitä ne sieltä pöpilästä sulle määränneet.On se kun hullujenhoidostakin säästetään päästetään hullut ämmät avo-hoitoon.


      • Anonyymi

        Vittuako se sulle kuuluu.Oma vikas kun et kellekkään ole kelvannut.Isälläs ja äidilläs ei tainnut olla kummosia eväitä sulle antaa.


      • Anonyymi

        Samalainen tyhjän puhuja oot kuin setäki Sama kumpi pää puhuu niin paskaa tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalainen tyhjän puhuja oot kuin setäki Sama kumpi pää puhuu niin paskaa tulee.

        Niin ja odotan innolla milloin saat sanottua puhu omasta puolestas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalainen tyhjän puhuja oot kuin setäki Sama kumpi pää puhuu niin paskaa tulee.

        Osasitpa hyvin kertoa itsestäsi tarkan diagnoosi.Olet tainut harrastaa paljonkin itsetutkiskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osasitpa hyvin kertoa itsestäsi tarkan diagnoosi.Olet tainut harrastaa paljonkin itsetutkiskelua.

        Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍

        No ei toi ainakaan sun juttus ole.Et sä idiotti pysty tohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saanut jo 32.vuotta omalta ukolta eikä siihen ulkopuolisia tarvita soppaa keittämään..

        Niinhän sinä sitkeästi väität, yhtä sitkeästi kuin täällä roikut runkkaamassa kimppajutuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍

        Sulla ei taida olla muuta tekemistä kun lukee kaikki kommentit täällä ja kirjaat ne ylös.Hankihan luuska elämä ehkä se olis vielä mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍

        Mitähän sinä täällä hoet kaiken aikaa mietippä sitä.Kun sä kirjaat näitä ylös varmaan kirjoitat kommentoijankin nimen ylös muistat kuka mitäkin on sanonut.Miltä se sun kirjanpito näyttää.Hitto millainen puutarhatonttu sieltä löytyykin.


      • Moi
        Profiilistani löytyy s-postiosoite.
        Laita viestiä sinne.


    • Anonyymi

      Kimppahommat todella saa jotkut käymään kuumana... :D

      • Anonyymi

        Kimpat on tosi kiimaisia.Saa nauttia monenlaista herkkua.


    • Anonyymi

      Mee töihin saat elämellesi merkityksen.

      • Anonyymi

        Ei tarvii enää mennä 44vuotta työ-uraa takana,Nautin täysin siemauksin työ eläkkestäni.Noin 2600 ekee kuussa miinus verot,sijoituksetkin tuottaa ihan hyvin.Voi lapsille lahjoitella välillä rahaa niin ei mee veroo.


      • Anonyymi

        Et edes vittuilua tajua...


    • Millon ja missä, kiinnostelee todellakin
      miten yhteyttä?

    • moi jokos juhlat ohi vai vielä miettimys asteella ?

    • moi jokos juhlat ohi vai vielä miettimys asteella ?

      • Anonyymi

        Korona hieman sotki suunnitelmia.
        Edelleen olisi kiva saada asiaa eteenpäin.
        Olisiko ajatuksia miten jatkettaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona hieman sotki suunnitelmia.
        Edelleen olisi kiva saada asiaa eteenpäin.
        Olisiko ajatuksia miten jatkettaisiin?

        [email protected] laita tietoo niin sovitellaan


    • Posti toimii

    • Anonyymi

      viel parempi jos ei oeta mukaan vaan tehdään mihissä juna ja kuusysiä ja juuaa spermaa ja nuollaa kaluja ja peräaukkoja puhtaaks ja homostellaan,

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe