Saataisiinko pääkaupunkiseudulle kasaan sellainen 4-6 miehen ryhmä, jolla tavattaisiin 1-2 naista ja pantaisiin koko ilta/yö.
Olisi hyvä jos emme tuntisi toisiamme entuudestaan.
Ryhmä tekeillä!
41
782
Vastaukset
Olen 18v nainen ja kiinnostunut kimpasta.
Minkä ikäistä osallistujaa olette hakemassa?- Anonyymi
Posti toimii?
- Anonyymi
Moi Suvi
Ois ehdotus. - Anonyymi
Moikka, olisiko kiinnostusta tulla parille seuraksi? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka, olisiko kiinnostusta tulla parille seuraksi? 🤔
Kerro lisää
- Anonyymi
Sanna 2 naista yksi mies. Kiinnostaisko?
- Anonyymi
Olen varattu nainen ja kiinnostunut😗
- Anonyymi
Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Just niin ei kukaan täysjärkinen täältä seuraa hae
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin ei kukaan täysjärkinen täältä seuraa hae
Ei toki, täysjärkiset ne kyttää kateellisena ja ahdistuu jos joku saa mitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toki, täysjärkiset ne kyttää kateellisena ja ahdistuu jos joku saa mitä haluaa.
Minä olen saanut jo 32.vuotta omalta ukolta eikä siihen ulkopuolisia tarvita soppaa keittämään..
- Anonyymi
Sinuna miettisin kaks kertaa kumpi teistä on hönö.Mut ethän tajuis sitäkään.
- Anonyymi
Sinulle olisi parempi että joku antaa sinulle lopetus piikin kuin yleensä eläimelle annetaan.
- Anonyymi
Siellä ei todellakaan pääse älyllä loistaa.Pystytkö muuhunkun tohon saman paskanjauhantaa.Totaalinen tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen saanut jo 32.vuotta omalta ukolta eikä siihen ulkopuolisia tarvita soppaa keittämään..
Älä jauha sontaa.Ei niin itseensä kyllästynyttä miestä olekkaan joka sua edes päivän kestäis.Sen täytyy olla kyllä täys lapanen mieheksi.
- Anonyymi
Vittu mikä koomikko!
- Anonyymi
Otahan ne mielialalääkkeesi mitä ne sieltä pöpilästä sulle määränneet.On se kun hullujenhoidostakin säästetään päästetään hullut ämmät avo-hoitoon.
- Anonyymi
Vittuako se sulle kuuluu.Oma vikas kun et kellekkään ole kelvannut.Isälläs ja äidilläs ei tainnut olla kummosia eväitä sulle antaa.
- Anonyymi
Samalainen tyhjän puhuja oot kuin setäki Sama kumpi pää puhuu niin paskaa tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalainen tyhjän puhuja oot kuin setäki Sama kumpi pää puhuu niin paskaa tulee.
Niin ja odotan innolla milloin saat sanottua puhu omasta puolestas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osasitpa hyvin kertoa itsestäsi tarkan diagnoosi.Olet tainut harrastaa paljonkin itsetutkiskelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osasitpa hyvin kertoa itsestäsi tarkan diagnoosi.Olet tainut harrastaa paljonkin itsetutkiskelua.
Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten tullut yllätyksenä että apinoit toisten sanomisia ja eikä ollut ensimmäinen kerta.🦍
No ei toi ainakaan sun juttus ole.Et sä idiotti pysty tohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä sitkeästi väität, yhtä sitkeästi kuin täällä roikut runkkaamassa kimppajutuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla muuta tekemistä kun lukee kaikki kommentit täällä ja kirjaat ne ylös.Hankihan luuska elämä ehkä se olis vielä mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sinä täällä hoet kaiken aikaa mietippä sitä.Kun sä kirjaat näitä ylös varmaan kirjoitat kommentoijankin nimen ylös muistat kuka mitäkin on sanonut.Miltä se sun kirjanpito näyttää.Hitto millainen puutarhatonttu sieltä löytyykin.
- Anonyymi
Kimppahommat todella saa jotkut käymään kuumana... :D
- Anonyymi
Kimpat on tosi kiimaisia.Saa nauttia monenlaista herkkua.
- Anonyymi
Mee töihin saat elämellesi merkityksen.
- Anonyymi
Ei tarvii enää mennä 44vuotta työ-uraa takana,Nautin täysin siemauksin työ eläkkestäni.Noin 2600 ekee kuussa miinus verot,sijoituksetkin tuottaa ihan hyvin.Voi lapsille lahjoitella välillä rahaa niin ei mee veroo.
- Anonyymi
Et edes vittuilua tajua...
Millon ja missä, kiinnostelee todellakin
miten yhteyttä?moi jokos juhlat ohi vai vielä miettimys asteella ?
moi jokos juhlat ohi vai vielä miettimys asteella ?
- Anonyymi
Korona hieman sotki suunnitelmia.
Edelleen olisi kiva saada asiaa eteenpäin.
Olisiko ajatuksia miten jatkettaisiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona hieman sotki suunnitelmia.
Edelleen olisi kiva saada asiaa eteenpäin.
Olisiko ajatuksia miten jatkettaisiin?[email protected] laita tietoo niin sovitellaan
Posti toimii
- Anonyymi
viel parempi jos ei oeta mukaan vaan tehdään mihissä juna ja kuusysiä ja juuaa spermaa ja nuollaa kaluja ja peräaukkoja puhtaaks ja homostellaan,
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736