Harry haluaa elää kuin tavis ja varaa matkaansa varten kokonaisen junavaunun itselleen JA henkivartijoilleen! William ja vaimonsa matkustavat tavisten parissa. Harrya vähän laulattaa joten hän suuntaa Bob Jovin luokse studiolle ja totta kai julkkis suostuu Harryn kanssa levyttään! Onpa todellakin varsinaista taviselämää.
Harry ei ole muuta kuin pilalle lellitty, itsekäs ja omahyväinen turhake, jota iskä elättää. Kumma, kun niitä omia miljoonia ei voi ottaa käyttöön. Eivät taida edes tuottaa mitään, Harry kun ei ole mikään talousnero ja sijoitusneuvojatkin ihan pihalla.
Harryn taviselämää
11
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkahan kauan toi " tavis" leikki jaksaa Harrya huvittaa. Amerikkalaiset on nyt aluksi vähän rähmällään uutuuden viehätyksestä mutta tuskin Harryn kuninkaallinen karisma kantaa kovinkaan kauan, amerikkalaiset haluaa aina jotain uutta ja kyllästyvät supernopeasti ja Harry on hyvinyksinkertainen, ykstotinen ihminen.
- Anonyymi
Bon Jovi on jo vanha ukko, ketähän tuo hyväntekeväisyyslevy mahtaa kiinnostaa sen vertaa että sen ostais. Saattaa tulla tavisHarrylle yllätyksenä ettei faneja ole sen vertaa et rahaa kertyy nimeksikään.
Kiva, että Harry voi harrastella hyväntekeväisyyttään kun ei ole huolta huomisesta eikä perheen elatuksesta. Siinähän sitten toitottaa taviselämäänsä ja tekee mitä päähän sattuu pälkähtään kun ei ole mitään velvollisuuksia.
Ällöttävä pikkupa* kiainen. - Anonyymi
Entäs sitten kun julkkuja ei enää Harry kiinnosta eikä pääse lauleskeleen kenenkään kanssa? Eikös isä-Charlesin pitänyt vuoden kuluttua lopettaa täysi- ikäisen poikansa elättäminen joten tyhjänpäiväisten joikumisten sijaan Harryn kantsis etsiskellä työpaikkaa itselleen ja Meghanille ja hoitopaikkaa pojalleen.
- Anonyymi
Royal- sanan käyttö (myynti- ja markkinointiaikeissa) on aivan eri asia kuninkaallisen perheenjäsenen käyttämänä kuin esim. suklaatehdas Cloettan Royal- suklaalevyn nimenä. Ihmeellistä tuolta pariskunnalta nipottaa asiasta, Sussex Royal yhdistetään suoraan kuninkaalliseen perheeseen ja Sussexin herttuapariin. Tyhmiäkö ne ovat?
- Anonyymi
Niin oikeassa ovat Meghanin isä ja sisko olleetkin koko ajan; Meghan on ilkeä, pahansuopa, omahyväinen ja itsekäs nainen. Prinsessa Diana toi poikansa pienestä pitäen ihmisten ilmoille, Harry aikoo näemmä kasvattaa omansa tynnyrissä.
- Anonyymi
Ilkeä, hävytön Meghani on aivopessyt reppana-Harrin.
Montaa vuotta ei moinen peli jatku, kyllä se Harri-parkakin ruusupojan unesta vielä herää.
- Anonyymi
Rakastuminen ja huuma kestää 6kk- 3 vuoteen, sen jälkeen alkaa rakastaminen, niin myötä- kuin vastamäessä.. Saa nähdä miten käy m& h tuo arkinen rakastaminen. Nyt ovat vielä myös kimpassa "me kaksi vastaan koko ilkeä maailma", joka tietenkin vahvistaa nykyistä parisuhdetta hurjasti. Pahaa pelkään et kun todellisuus oikeesti iskee parin naamaan, niin ero tulee. Harry on lellitty pikkuprinssi ja Megu elokuvatodellisuutta totena elävä hepsankekkana.
- Anonyymi
Ei kyse ole rakastumisesta vaan narsistin kontrollista. Ainoa jolle Härry saa olla vihainen on hänen oma perheensä, ei Meghan. Typerys ei edes ymmärrä, että hän loukkaa jatkuvasti Williamia sillä, ettei halua lapsensa kasvavan kuin hän kasvoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyse ole rakastumisesta vaan narsistin kontrollista. Ainoa jolle Härry saa olla vihainen on hänen oma perheensä, ei Meghan. Typerys ei edes ymmärrä, että hän loukkaa jatkuvasti Williamia sillä, ettei halua lapsensa kasvavan kuin hän kasvoi.
Harry aikoo kasvattaa kersansa nähtävästi tynnyrissä. Mitenkähän William pystyy elään Englannissa kaikkien paparazien keskellä? Matkustaa lentokoneessa turistiluokassa, käyttäät yleisiä junia, kun Harryn tarttee vuokrata itselleen koko juna! William saattaa myös käydä paikallisessa pubissa, Harry ja Meku ei missään nimessä. Outo, kummallinen pariskunta joka luulee itsestään ihan liikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harry aikoo kasvattaa kersansa nähtävästi tynnyrissä. Mitenkähän William pystyy elään Englannissa kaikkien paparazien keskellä? Matkustaa lentokoneessa turistiluokassa, käyttäät yleisiä junia, kun Harryn tarttee vuokrata itselleen koko juna! William saattaa myös käydä paikallisessa pubissa, Harry ja Meku ei missään nimessä. Outo, kummallinen pariskunta joka luulee itsestään ihan liikoja.
Nainen on narsisti erittäin tyrkky ei kannata surra jos äijä lapamato siitä vaan
- Anonyymi
Markle antoi Katelle veitsen joululahjaksi. Ei ihme, ettei kuninkaallsiet halua, että psyko on Katen lähellä. Laittoivat sen hotelliin siksi aikaa kun on Britanniassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559