Miten Robertti on valmistautunut selkäsaunaansa?

Anonyymi

Viikko tasan aikaa. Onko varuilta varattu matkaan penisilliiniä jos sattuu ottelun jälkeen havaitsemaan joku pöpö? (riippuu tuloksesta) . Helenius on reenannu itsensä ihan ruodoksi, että jaksaa tanssia Kownackin edestä karkuun.
Timo Laine on vissiin palannut silmät mustana jo kotiin.
Nyton Heleiuksen vuoro. Sapelit ja viitta on kaivettu liiteristä.
Kownacki reenaa lenkkimakkaralla, ei siinä muuta tarvi, ja vähän kävelyä puistossa vaimon kanssa.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Thorin nyrkki pystysä. mutta ei enään ottelun jälkeen.

    • Anonyymi

      On kuulemma parhaassakunnossa koskaan ja kun roopertilla on se maailman kovin oikeankäden suora niin tulee tähän kaatuman puolan ottelia kun roopert sitä käyttää.

      • Anonyymi

        Haluaisi uskoa Heleniuksen voittoon, tietenkin mutta samassa "kotikehässä" Barclay Centerissä jo monet matsit otellut puolalainen saa mukaansa valtaisan määrän kannattajiaan.
        Mekkala on melkoinen ja Heleniuksen päänuppi ei kestä painetta, eikä kestä muuten iskujakaan nykyisin. Kun tätä jännittää niin kuntokin alkaa loppua ja huohotus alkaa, Kownacilta taas kunto ei näytä millään loppuvan, ottelee vapautuneesti ja rennosti ja lyö joka suunnalta eikä ne ole mitään töytäisyjä.
        Nyt Heleniuksen pitää lähteä raivokkaasti vetelemään kaksin käsin huonosti suojaavaan Kownackiin jos mielii voittaa. Auttaako sekään, pikkusen epäilen, ihme tyyppi on tuo polakki.


    • Anonyymi

      ENNUSTAN SEURAAVAA:

      Helenius menee melkein heti köysiin. Suojaukset päälle ja aran oloisena koittaa parhaansa mukaan vältellä iskuja.

      Ensimmäinen erä menee näin.

      Toinen erä alkaa samanlailla. Helenius roikkuu köysissä ja koittaa välillä saada sitä onnen kantamoista perille. Helenius ei hyökkää, suojaa vaan. Sitten toisen erän puolessa välissä Puolalainen onnistuu lyömään puolipehmeän iskun joka riittää. Helenmius roikkuu tiedottomana köysissä, silmät pyörii päässä ja ura paketissa.

      Ainoa mahdollisuus voittoon on se onnekas yksi isku maksaan.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.
        Pakittelee pari kolme erää ja sitten koittaa kunnon heijaria. Samalla kaavalla menee koko matsi jos ei saa tiputettua.
        Piste tappio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.
        Pakittelee pari kolme erää ja sitten koittaa kunnon heijaria. Samalla kaavalla menee koko matsi jos ei saa tiputettua.
        Piste tappio.

        2 vaihtoehtoa, joko tekee Whytet (tarvin ne rahat) ja juoksee karkuun tai tulee pahasti tyrmätyksi Kownackin antamalla sarjatulituksella. Kownacki saa ihmeen pahaa jälkeä aikaan mitä kattoo sen vastustajien naamoja ottelun jälkeen.






        kuskaksviisneljäyksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 vaihtoehtoa, joko tekee Whytet (tarvin ne rahat) ja juoksee karkuun tai tulee pahasti tyrmätyksi Kownackin antamalla sarjatulituksella. Kownacki saa ihmeen pahaa jälkeä aikaan mitä kattoo sen vastustajien naamoja ottelun jälkeen.






        kuskaksviisneljäyksi

        Miten Helenius meinaa keretä iskeä sitä "thorin vasaraa" kauempaa kun tuo tulee iholle koko ajan ja pää kolisee? Kattokaa nyt tuota alkua jo tossa Washingtonin kanssa. Loppu on historiaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=o2ipMfwZmsY
        On cool kaveri ennen matsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Helenius meinaa keretä iskeä sitä "thorin vasaraa" kauempaa kun tuo tulee iholle koko ajan ja pää kolisee? Kattokaa nyt tuota alkua jo tossa Washingtonin kanssa. Loppu on historiaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=o2ipMfwZmsY
        On cool kaveri ennen matsia.

        Vielä, ei auttanut Washingtonin 2 erän alun hurja takominen tippaakaan.


    • Anonyymi

      Saunaan mennään nakuna. Yleistä saunaa ei kukaan kestä.

    • Anonyymi

      Robert Helenius täynnä uhoa uransa tärkeimmän ottelun alla – "Nyt saan mahdollisuuteni"

      Suomen nyrkkeilytoivo Robert Helenius kohtaa puolalaisen Adam Kownackin tulevana lauantaina New Yorkissa. Helenius pitää tulevaa mittelöä uransa tärkeimpänä.

      Helenius on otellut ammattilaisuransa aikana 32 ottelussa 29 kertaa voitokkaasti. Parhaimmillaan Helenius on ollut huippuvuosiensa aikana jopa todella lähellä MM-titteliottelua, mutta haave ei toistaiseksi ole toteutunut.

      Nyt Helenius on jälleen askeleen lähempänä unelmiaan, kun hän kohtaa ilman tappioita nyrkkeilevän Kownackin. Ottelua pidetään WBA-liiton karsintaotteluna, jonka voittaja saattaa otella seuraavan kerran MM-vyöstä.

      – Selvästikin tämä on isoin ottelu, joka minulla on koskaan ollut. Olen usein ollut yhden tai kahden ottelun päässä titteliottelusta, ja nyt saan minun mahdollisuuteni. Minä aion voittaa! Olen uskomattoman motivoitunut ja rauhallinen, mikä on tehnyt harjoittelustani helppoa, Helenius toteaa Pafin mukaan.

      30-vuotias Kownacki on BoxRec-nyrkkeilysivuston raskaan sarjan rankingissa sijalla 11. Kownacki on voittanut uransa kaikki 20 ammattilaisottelua, joista 15 on tullut tyrmäyksellä. Puolalaisiskijän meriitit eivät kuitenkaan pelota Heleniusta.

      – Nyrkkeily on työni, enkä ole yhtään enemmän huolissani tästä vastustajasta kuin kenestäkään muustakaan, Helenius sanoo itsevarmasti.

      – Adam on raskas tappelupukari ja hyvä ottelija, mutta hänen nyrkkeilytaidot eivät ole niin vahvoja. Siinä uskon, että minulla on etu, Helenius toteaa Boxinscene.comin mukaan.

      • Anonyymi

        Vielä, ei auttanut Washingtonin 2 erän alun hurja takominen yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä, ei auttanut Washingtonin 2 erän alun hurja takominen yhtään.

        Heleniuksella oikein hyvät saumat voittaa kunhan jalat pelaa sivuttas liikkeellä,saa pommitettua molemmilta sivuilta, juuri oikeanlainen vastustaja, ongelmana on vain kuinka Helenius pysyy tuon kyydissä, yhtään se ei anna lepoa, vauhdinpito on koko 12 erää kovaa Kownackilla ja iskuja satelee, kun kattoo hänen tapaansa lyödä, heti kun väli aukeaa yritetään lyödä ukko ulos täysillä, tyylipisteitähän ei tässä jaella, mutta uskon Heleniuksen taitoon kuitenkin, kunhan ei kipsaannu, niin kunhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heleniuksella oikein hyvät saumat voittaa kunhan jalat pelaa sivuttas liikkeellä,saa pommitettua molemmilta sivuilta, juuri oikeanlainen vastustaja, ongelmana on vain kuinka Helenius pysyy tuon kyydissä, yhtään se ei anna lepoa, vauhdinpito on koko 12 erää kovaa Kownackilla ja iskuja satelee, kun kattoo hänen tapaansa lyödä, heti kun väli aukeaa yritetään lyödä ukko ulos täysillä, tyylipisteitähän ei tässä jaella, mutta uskon Heleniuksen taitoon kuitenkin, kunhan ei kipsaannu, niin kunhan.

        Robertin haastattelu USA,ssa, toivottavasti pitää puheensa.
        https://www.youtube.com/watch?v=lArP1RNciTo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Robertin haastattelu USA,ssa, toivottavasti pitää puheensa.
        https://www.youtube.com/watch?v=lArP1RNciTo

        Tuo on raaka jätkä tuo puolan mies. Toisen rautapään Arreolan kanssa tappeli täysillä 12 erää, jokin ennätys taisi tulla lyöntimäärissä, Roope polo on kusessa jos ei saa kovaa mälliä heti alkuusa puolan poikaan. Mahikset on jos sihti on kunnossa ja molemmilta jaloilta saa pamauttaa, eikä ala yhtään jänistään eikä hippasteleen. Se ottaa karkulaisen kyllä kii.


    • Anonyymi

      Ei oo kowanakki mikään ihme kaveri.
      Kattonnut sen matseja ja aika helppo voitettava.
      Ite vetäisin heti jabeja ylös ja alas, ja sitten pari askelta taaksepäin. Kowanakki kun ryntäisi raivona päälle niin vasta palloon kunnon nukutus lyönti. Helppo nopea voitto.

    • Anonyymi

      Hah. Suomalainen alemmuuden tunto nostaa taas täällä päätään. No sehän on täällä junttilassa tietysti väärin, kun ottelijalla on itseluottamus kohdillaan. ;) Täällä ei pitäis olla mitään "Showta" yms. Ilmankos esim. Showpaini ei ole lyönyt läpi meillä, toisin kuin Jenkeissä.

      Meillähän pitäis joidenkin mielestä vaan sanoa, että no meen nyt sinne kehään ja katotaan mihin se riittää. Ei tehä tästä nyt mitään numeroo, kun lehetkin tästä kirjottaa, ja näyn telkkarissa. Pitäs vielä osata puhuakin jotain. :)

      Eipä silti en kyllä allekirjoita tuota toistakaan äärilaitaa. Ei ole helppo voitettava tuo "kova nakki". En usko että tulee mitään nopeaa ja helppoa voittoa Robbelle, mutta tietysti Suomalaisena uskon, että se voittaa.

      • Anonyymi

        Et tiedä mitään nyrkkeilystä.
        Ite oon boxannut ja voin sanoa että on helppo voitettava.
        Ite löisin leukaan jabeja ja pehmittäisin vatsaa. Sitten vaan vasta palloon kun alkaisi ryntäillä.
        Max 2 erää kowanakki jaksaisi tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitään nyrkkeilystä.
        Ite oon boxannut ja voin sanoa että on helppo voitettava.
        Ite löisin leukaan jabeja ja pehmittäisin vatsaa. Sitten vaan vasta palloon kun alkaisi ryntäillä.
        Max 2 erää kowanakki jaksaisi tuota.

        Sehän kaatua meikäläisen taktiikalla.
        Ai että. On se kiva huomata että Helenius haki täältä minun neuvot kowanakin kaatoon.
        Tiesin heti että rynnii nyrkkiin. No tulihan minulle hyvä tili, veikkauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kaatua meikäläisen taktiikalla.
        Ai että. On se kiva huomata että Helenius haki täältä minun neuvot kowanakin kaatoon.
        Tiesin heti että rynnii nyrkkiin. No tulihan minulle hyvä tili, veikkauksesta.

        Äläpäs nyt elvistele. Ei Robbe täältä ehdi mitään neuvoja hakemaan. Minä laitoin kaksi päivää ennen ottelua tekstarilla, kuinka tämä ottelu otetaan kotiin, katsottua Adamin otteluvideoita. Robbe noudatti millintarkasti ohjeitani ja tulos on kaikkien nähtävillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs nyt elvistele. Ei Robbe täältä ehdi mitään neuvoja hakemaan. Minä laitoin kaksi päivää ennen ottelua tekstarilla, kuinka tämä ottelu otetaan kotiin, katsottua Adamin otteluvideoita. Robbe noudatti millintarkasti ohjeitani ja tulos on kaikkien nähtävillä.

        Noh noh, poju.
        Ottaako pattiin kun minä TIESIN, ja te muut arvailitte.
        Täytyykin laittaa Robbelle viestiä että voin heti neuvoa voiton avaimet. Ei täydy tulla täältä etsimään MINUN viestejä. Onhan siinä hommaa kun teitä tusina arvailijoita riittää.
        Toiset lottoaa ja toiset nappaa varmat voitot raveista, tulos vedosta, pitkävedosta. Nimimerkillä: nyrkkeilystä ison potin voittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh, poju.
        Ottaako pattiin kun minä TIESIN, ja te muut arvailitte.
        Täytyykin laittaa Robbelle viestiä että voin heti neuvoa voiton avaimet. Ei täydy tulla täältä etsimään MINUN viestejä. Onhan siinä hommaa kun teitä tusina arvailijoita riittää.
        Toiset lottoaa ja toiset nappaa varmat voitot raveista, tulos vedosta, pitkävedosta. Nimimerkillä: nyrkkeilystä ison potin voittanut.

        Ei taida olla kovin paljon yli 10v ikää tällä kirjoittajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla kovin paljon yli 10v ikää tällä kirjoittajalla.

        Mutta MINÄ TIESIN, sinä ET.
        MUISTA SE !!!
        Minä voitin paljon rahaa kun TIESIN.
        Sinä ET voittanut mitään.
        Ha ha ha!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta MINÄ TIESIN, sinä ET.
        MUISTA SE !!!
        Minä voitin paljon rahaa kun TIESIN.
        Sinä ET voittanut mitään.
        Ha ha ha!!!

        Älä lähde täältä mihinkään missään tapauksessa. On parempi laittaa rahansa nyrkkeilyssä varmoihin kohteisiin ja saada 100 kertaisesti takaisin. Pysy kanavalla, kysymme taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lähde täältä mihinkään missään tapauksessa. On parempi laittaa rahansa nyrkkeilyssä varmoihin kohteisiin ja saada 100 kertaisesti takaisin. Pysy kanavalla, kysymme taas.

        Juuri näin.
        Odottakaa kun kerron uudestaan miten matsit menee.
        Voitte pitää vaikka Jumalan sanana.
        T:paljon rahaa voittanut nyrkkeilystä.
        Anteeksi. Todella paljon rahaa voittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Odottakaa kun kerron uudestaan miten matsit menee.
        Voitte pitää vaikka Jumalan sanana.
        T:paljon rahaa voittanut nyrkkeilystä.
        Anteeksi. Todella paljon rahaa voittanut.

        " Todella paljon rahaa voittanut."

        Paljonkos sinun kohdallasi on " Todella paljon rahaa"

        Veikkaan ettet kehtaa paljastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Todella paljon rahaa voittanut."

        Paljonkos sinun kohdallasi on " Todella paljon rahaa"

        Veikkaan ettet kehtaa paljastaa

        Tarkkoja summia en halua kertoa, mutta asuntovelka kuitattu ja autolaina kuitattu.
        Ja töitä en ota vastaan kuin 20 h /vko.
        Osviittaa antaa se että panokset olivat 10 dollaria viisi kertaa ja 50 dollaria kerran.
        Sitten pelasin vielä 100 euroa kerran ja 20 euroa 4 kertaa.
        Hajautetusti useassa kohteessa.
        Maailman ympäri matkan olisin tehnyt mutta kun korona...


    • Anonyymi

      Hei vaan taas. Pistin Robbelle viestiä, jos haluaa hyviä ohjeita tuleville voitoille. Ei vielä ole vastannut.
      Kerroin että hänen voittonsa tuotti minulle järjettömän summan rahaa.
      Kohtahan taas on tulossa hyvä ja helppo tienesti matsi.
      Täytyy ennen sitä käydä raveissa nostamassa vähän taskurahaa, ns toiminta tonni. Tai pari.
      Terveisin, paljon rahaa nyrkkeilystä voittanut.

      • Anonyymi

        Siis, voitko tarkentaa, oletko voittanut paljon rahaa nyrkkeilystä? Laitatko vielä nimen ja sotun, niin voimme keskustella voitoistasi lisää?

        Yst. Terv. Verottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, voitko tarkentaa, oletko voittanut paljon rahaa nyrkkeilystä? Laitatko vielä nimen ja sotun, niin voimme keskustella voitoistasi lisää?

        Yst. Terv. Verottaja

        Olen voittanut todella paljon rahaa.
        Siis ihan järjettömän paljon rahaa.
        Köyhiä taitaa keljuttaa... Hä Hä hää.
        Terveisin, nyrkkeilystä paljon rahaa voittanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe