Nyt kun tämä sähkövoiman tarve on niin suuri että uusia voimaloita ollaan rakentamassa lähivuosina tuulivoiman muodossa lähimetsiin niin nyt on aika ottaa esille ydinvoima. Iin punaiselle torille sopisi mainiosti keskikokoinen ydinvoimala. Näin saataisiin loputkin iin kunnan väestöstä muuttamaan keskustan tuntumaan työn perässä. VTT onkin jo panostamassa pienydinvoimaloihin. Näitä pieniä yksiköitä voidaan ripotella keskustan puistoalueelle.
Iihin ydinvoimala
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Terveppä terve! Olen ylioppilas, Nakin Urpo elikkäs Upi kamujen kesken.
Olen erikoisasiantuntija ydinfysiikassa. Olen päätynyt siihen tulokseen, että Iin seuraava ydinvoimala on viisasta sijoittaa "Seven step"-taideteoksen kohdalle kirkkorantaan. Lauhdevesi saadaan näppärästi Iijoen kuohuista.
Kunnioittaen: ylioppilas fm. apk. Urpo Kalevi Nakki- Anonyymi
Joo ja otetaa ylösen lauri arkkitehiksi
- Anonyymi
Olen myös tykönäni pohtinut näitä energiavisioita. Voisiko vastikeettoman sosiaaliturvan saajat valjastaa polkemaan kuntopyöriä joissa on ns. dynamot?
Joka heppuhan pystyy jengaamaan pyörää, vaikka olisi selkä tahi psyyke epäkunnossa.
terveisin: ylioppilas,"sairaseläkeläinen" FM.: Sami Läskivuori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708