Voiko ilmoitusääniin lisätä uuden, netistä ladatun? Soittoääniin se onnistuu, mutta ilm.äänistä ei löydy sitä -kohtaa josta voisi lisätä.
Samsung A20 uuden ilmoitusäänen lisääminen
14
976
Vastaukset
- Anonyymi
onnistuu: https://nettiohje.fi/ohjeartikkelit/ilmoitusaanen-vaihtaminen-android/
- Anonyymi
No tuo ohje näyttää kuinka vaihtaa valikossa olevien äänten välillä. Mutta ei kerro, kuinka uuden, netistä ladatun äänen saa valikkoon mukaan.
- Anonyymi
Tuo ohje kertoo, kuinka valita valikossa jo olevien välillä - ei sitä, kuinka valikkoon saa kokonaan uuden, netistä ladatun äänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ohje kertoo, kuinka valita valikossa jo olevien välillä - ei sitä, kuinka valikkoon saa kokonaan uuden, netistä ladatun äänen.
Sieltä se valikosta etsitään. Ennen piti laittaa "Ringtones" tai "notification" kansioon äänet jolloin ne näkyi tuolla asetuksissa. Nykyään ei tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä se valikosta etsitään. Ennen piti laittaa "Ringtones" tai "notification" kansioon äänet jolloin ne näkyi tuolla asetuksissa. Nykyään ei tarvitse.
Mutta kun ei uusi, lataamani ääni ei ilmestynyt sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ei uusi, lataamani ääni ei ilmestynyt sinne.
Silloin se on väärässä tiedostomuodossa tai sen nimi ei vastaa tuettuja kirjainyhdisteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin se on väärässä tiedostomuodossa tai sen nimi ei vastaa tuettuja kirjainyhdisteitä.
Se on mp3-tiedosto ja nimessä on vain kirjaimia. Pystynkö itse muuttamaan tiedoston muotoa ja mihin muotoon se pitäisi saada?=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mp3-tiedosto ja nimessä on vain kirjaimia. Pystynkö itse muuttamaan tiedoston muotoa ja mihin muotoon se pitäisi saada?=
Olen eri kuin ylläoleva neuvoja mutta mulla piti siirtää ladattu mp3 musiikkitiedosto tuonne notification" kansioon jolloin se ilmestyi sinne ilmoitusääni valikkoon kun siitä ensin poistui ja avasi uudelleen.
- Anonyymi
Missäs semmoinen kansio puhelimessa on? Ja miten tiedosto siirretään sinne?
- Anonyymi
Tiedostonhallinnasta joka löytyy puhelimen valikosta Samsung kohdan sisältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostonhallinnasta joka löytyy puhelimen valikosta Samsung kohdan sisältä.
Ei siellä ole semmoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä ole semmoista.
Kyllä mulla on omat tiedostot sovellus jonka kautta voi selata laitteelle tallennettuja tiedostoja. Se on sellainen kansion kuva siellä muiden joukossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla on omat tiedostot sovellus jonka kautta voi selata laitteelle tallennettuja tiedostoja. Se on sellainen kansion kuva siellä muiden joukossa.
Omat tiedostot löytyy ja siellä se lataamani äänitiedosto on - mutta miten siirrän sen Notifications-kansioon? Kun aktivoin tiedoston ja klikkaan alhaalta Siirrä, niin avautuu sekä Peruuta että Siirrä tänne, mutta Siirrä tänne-kohta ei aktivoidu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat tiedostot löytyy ja siellä se lataamani äänitiedosto on - mutta miten siirrän sen Notifications-kansioon? Kun aktivoin tiedoston ja klikkaan alhaalta Siirrä, niin avautuu sekä Peruuta että Siirrä tänne, mutta Siirrä tänne-kohta ei aktivoidu.
Eikun nyt tajusin. Se aktivoidaan ja sitteen taustalle valitaan se Notifications klikkailemalla "takaisinpäin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066