Kannattaako hankkia silmälasit ko paikasta?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Siihen kauppaan en ainakaan minä mene ennen kuin se virulainen väkipakolla myyjä on poistunut palkkalistoilta, kamala tapaus.
- Anonyymi
Enpä minäkään. Iisalmessa on silmälaseja myyviä liikkeitä 5 kpl ja Kuopiossa vieläkin enemmän. Suosin Iisalmea silmälasi ostoksilla, ja hyväksi havaittu myös.
- Anonyymi
Väen väkisin yritti kaupata moniteholaseja, vaikka näöntarkastuksessa ilmeni, ettei näönmuutoksia edellisestä tarkastuksesta ollut. Suuttui, kun kerroin että pärjään edelleen pelkillä lukulaseillani. Myyjän provisiot olisivat olleet tietysti hyvät ja ymmärrän menetyksen, mutta järkyttävän huonoa asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Toki kannattaa, varsinkin jos ei ilman laseja enää tule toimeen.
- Anonyymi
Minäkii lähtisin ostammaan Iisalamesta lasit mutta kun en niä ennee ajjoo, mänisköhän tuo vanahasta muistista?
- Anonyymi
Vieläkö sama homma jatkuu?
- Anonyymi
Ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.652081Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt321666- 991122
- 45860
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25736- 29650
- 38616
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,124549Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548