Kannattaako hankkia silmälasit ko paikasta?
Silmäasema
9
2347
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen kauppaan en ainakaan minä mene ennen kuin se virulainen väkipakolla myyjä on poistunut palkkalistoilta, kamala tapaus.
- Anonyymi
Enpä minäkään. Iisalmessa on silmälaseja myyviä liikkeitä 5 kpl ja Kuopiossa vieläkin enemmän. Suosin Iisalmea silmälasi ostoksilla, ja hyväksi havaittu myös.
- Anonyymi
Väen väkisin yritti kaupata moniteholaseja, vaikka näöntarkastuksessa ilmeni, ettei näönmuutoksia edellisestä tarkastuksesta ollut. Suuttui, kun kerroin että pärjään edelleen pelkillä lukulaseillani. Myyjän provisiot olisivat olleet tietysti hyvät ja ymmärrän menetyksen, mutta järkyttävän huonoa asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Toki kannattaa, varsinkin jos ei ilman laseja enää tule toimeen.
- Anonyymi
Minäkii lähtisin ostammaan Iisalamesta lasit mutta kun en niä ennee ajjoo, mänisköhän tuo vanahasta muistista?
- Anonyymi
Vieläkö sama homma jatkuu?
- Anonyymi
Ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781