Taivaan ja maan väliltä ohjelmassa tänään 1.3.2020 kuuntelijoiden kysymyksiin vastaamassa Leo Meller ja Simo Keskinen
https://www.radiodei.fi/sisalto/ohjelmat/ohjelmatiedot/
Sunnuntain iltaisin Radio Deillä klo 21.30 - 00.00
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt vasta ehti kuuntelemaan. Onkohan tämän kertainen lähetys uusinta?
- Anonyymi
Onko lähetys uusinta?
- Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Ei ole uusinta. Suorana kuuluu Radiodeiltä!
Miksi sitten toi nainen soittaa jälleen joka puhuu miten haluaa kokea että, Jumala on läsnä? Vai soittaako tämä rouva joka lähetykseen samalla asialla? Jotenkin dejavuu ilmiö en tosin joka lähetystä ehtinyt kuunnella mutta jotenkin uusinnan tuntua välillä. Mutta jatketaan kuuntelua.
- Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Ei ole uusinta. Suorana kuuluu Radiodeiltä!
Vanha on
- Anonyymi
Ohjelma-arkistosta löytyy aiempia lähetyksiä, tämäniltainenkin sinne jossain vaiheessa siirtyy.
https://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/episodi?episode=5168- Anonyymi
Maksullisia arkistossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullisia arkistossa
Eivät nämä ohjelmat ole maksullisia arkistossa. Ainakin itse klikkasin itseni tuohon valikkoon, josta voi kuunnella vaikka tuntitolkulla Taivaan ja maan väliltä -ohjelmia. Enkä missään vaiheessa maksanut mitään.
- Anonyymi
Vanha lähetys taas
Ei kannata soittaa.- Anonyymi
Ohjelma on kyllä tämäniltainen, mutta tuo yksi tunteella elävä on soittanut lähes joka ohjelmassa muutaman viikon sisällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelma on kyllä tämäniltainen, mutta tuo yksi tunteella elävä on soittanut lähes joka ohjelmassa muutaman viikon sisällä.
Se kuvastaa hyvin sitä, minkä tasoisille ihmisille ohjelma on suunnattu ja samalla kuvastaa patmoslaisten tasoa.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sama nainen on soittanut muistakseeni kolmesti peräkkäin.
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Se kuvastaa hyvin sitä, minkä tasoisille ihmisille ohjelma on suunnattu ja samalla kuvastaa patmoslaisten tasoa.
Turha yleistää. Mene mieluummin katsomaan peilistä, millainen sivistymätön barbaari sieltä katsoo!
- Anonyymi
Aika paljon sanat tyypit sinne soittelee. Hyvin heitä ymmärretään, niinkuin pitääkin. Itseltä palaisi pinna aika äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785