Minulle Adam Juma tehtiin leikkaus Saudiarabiassa minulle leikkaus paikalla oli kaksi lääkäriä Sudanilainen ja Syyrialainen lääkärit.
Tämä tapahtui vuona 1994 nämä lääkärit ottivat minun kivekset ja laittoivat minulle tilalle jotain kuin kovaa kuin kivi. Minulle tilalle kivesten tilalle,
Ja minun kivekset on myyty nyt jollekkin toiselle ihmiselle.
Paikka oli Saudi Arabian Riat.
Olen ollut autokorjaajana ja rahat kaikki ovat menneet leikkaukseen ja hotellioleskeleihuin ja turhiin lentoihin edes takasin sudan saudi-arabia. ja egyptissä leikkaus kaksi kertaa ja ei auta mitään ja rahat ovat menneet.
Ja apua ei ole tullut mistään. Lääkäri Vaasassa ei auta minua.
Minun tyttö on naimisssa suomalaisen kanssa.
Ja minun poika on naimisissa suomalaisen kanssa ja lapsia on kolme.
Olen ollut töissä automegaanikkona 18 vuotta ja palkalla vielä.
Miksi suomi ei auta minua ja minä itken nyt ja laitan tämä täänne internet ja minä en en pelkää vaan sanon suoraan sanat.
Kysyn ohjeita ohjeita tapaukseen.
Anonyymi
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jatkan vielä' täällä.
Ja minä kunniotan poliisi suomen ja suomen armeija ja lääkäri suomen ja hyvä KELA ja sosiaali ja hyvä koulukulttuurri suomi ja kaikki tunteen minä Vaasassa. Ja suomessa hyvä koulu kaikille ja ammatti kaikille.- Anonyymi
Hei minä Adan Juma pyydän apua Helsingistä ja Tampereelta tai Oulusta ja haluan muuttaa Helsinkiin koska Vaasan lääkärit ei auta minua 18 vuoden aikana.
Ja KELA tietää miksi haluun muuttaa Helsinkiin koska lääkäri vaasa ei auta minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303871Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1711165Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251958- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲104923Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764