Onko täällä ketään

Anonyymi

Löytyykö täältä lohdutuksen sanoja vaikeisiin elämäntilanteisiin?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, tartun sinun oikeaan käteesi, minä sanon sinulle: "Älä pelkää, minä autan sinua".

      • Anonyymi

        Missä oli Jumalani silloin kun jalkani eivät kantaneet?

        Minä kannoin Sinua silloin kun omat jalkasi eivät kantaneet.


      • Anonyymi

        Lain antanut Jeesushan jo ennakkoon kielsi Barjeesuksineen vääränä profettana uskomisen eikä siinä ole poikkeusta kristityillekkään.
        JOTEN JO USKOMISELA TÄHÄN kristittyjen profeettaan on laittomuuden saatanan ja barjeesuksen palvelijaksi eksytetty tai tietoisesti itsensä asettanut.
        -
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Kiellon rikkomisen seuraus...
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        Tuomio ei välttämättä koske eksytettyjä uskovaisia jotka katuvat ja tekevät parannuksen sillä heillä voi olla mahdollisuus Jumalan Valtakunnan antamaan armoon. Kristittyjen rikoksia Lain antanut Jeesus ei sovittanut ja se tieto on raamatussa
        Huomatkaa myös tämä... kristittyinä olette aivopestyjä uskomaan kaikki synnit anteeksi vaikka niin ei ole, SILLÄ LAIN ANTANUT JEESUS EI RIKOKSIA / LAITTOMUUKSIA SOVITTANUT:
        1.Johanneksen kirje: 3:4 Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."
        -
        Poikkeuksina ovat syntejä/rikoksia tehneet sotilaat "älä tapa" Lain rikkojina ESIVALLAN määräyksestä JOLLOIN esivalta on vastuussa sotilaiden synneistä/rikoksista/laittomuuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lain antanut Jeesushan jo ennakkoon kielsi Barjeesuksineen vääränä profettana uskomisen eikä siinä ole poikkeusta kristityillekkään.
        JOTEN JO USKOMISELA TÄHÄN kristittyjen profeettaan on laittomuuden saatanan ja barjeesuksen palvelijaksi eksytetty tai tietoisesti itsensä asettanut.
        -
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Kiellon rikkomisen seuraus...
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        Tuomio ei välttämättä koske eksytettyjä uskovaisia jotka katuvat ja tekevät parannuksen sillä heillä voi olla mahdollisuus Jumalan Valtakunnan antamaan armoon. Kristittyjen rikoksia Lain antanut Jeesus ei sovittanut ja se tieto on raamatussa
        Huomatkaa myös tämä... kristittyinä olette aivopestyjä uskomaan kaikki synnit anteeksi vaikka niin ei ole, SILLÄ LAIN ANTANUT JEESUS EI RIKOKSIA / LAITTOMUUKSIA SOVITTANUT:
        1.Johanneksen kirje: 3:4 Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."
        -
        Poikkeuksina ovat syntejä/rikoksia tehneet sotilaat "älä tapa" Lain rikkojina ESIVALLAN määräyksestä JOLLOIN esivalta on vastuussa sotilaiden synneistä/rikoksista/laittomuuksista.

        Miksi pitää tähänkin tunkea toraistien laittomuutta? hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää tähänkin tunkea toraistien laittomuutta? hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.

        Sivusta. Siksi ettei pimeyden työt tulisi julki, he pukeutuvat valkeuteen.


    • Anonyymi

      Jumalan voima tulee täydelliseksi sinun heikkoudessasi.

    • Anonyymi

      Sinun kädessäsi ovat elämäni päivät. (Ps 31:15)

      Olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat, ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. (Room 8:38-39)

      Hän virvoittaa väsyneen ja antaa heikolle voimaa. (Jes 40:29)

    • Anonyymi

      Vaikeuksista selviää useimmiten järjestelemällä asiansa uudelleen. En lähde lainamaan Raamatusta jakeita koska ne ovat pelkkiä kirjaimia.
      Perusasiat kuntoon, siitä se lähtee.

      • Anonyymi

        Sivusta. Mitkä ovat perusasioita?


    • Anonyymi

      Riippuu elämäntilanteessa. Joku voi olla sairauden heikentämä perheen isä. Kauheen raskasta koko perheelle kaikin puolin. Ei voi kuin laidasta ymmärtää sitä arjen sujuvuuteen ja huolen määrää kun toinen vanhemmista sairastuu niin vakavasti että on melkein Poussa pelistä. Ja sitä lasten tuskaa ja huolta.

      • Anonyymi

        ja hän (Herra Jeesus) on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt.


    • Anonyymi

      Täältä löytyy heti, jos tunnustaa eron sellaiseen helluntailuusuuden harjoittajaan, joka etsii vastausta pilkallaan. Mutta kuten helluntailaiset haluaa, niin maksaahan se aina vähän.

      • Anonyymi

        Mitä tuo tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Jesaja 41:10

      älä pelkää, sillä minä olen kanssasi. Älä arkana pälyile ympärillesi, sillä minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.

    • Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret.

    • Anonyymi

      "Jeesus sanoi hänelle: 'Älä pelkää; usko ainoastaan'" (Luukas 8:50).

    • Anonyymi

      Pian se on ohi.

      Kysyt mikä on pian ohi.

      Elämä.

    • Anonyymi

      Kyllä se siitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe