Saako majavia tappaa katiskoilla houkuttelemalla niitä sinne majavan muonalla? Ystäväni teki niin, ja on tehnyt niin ennenkin metsäsätyskauden ulkopuolella. Pitäisikö tästä ilmoittaa poliisille tai jollekin muulle viranomaiselle?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Toivoisin, että vastaatte tähän nopeasti, jottei muita majavia kuole turhaan.
- Anonyymi
Ei todellakaan saa! Olen entinen eläinsuojelu aktivisti ja nykyinen yliopiston professori. Olen tehnyt professorin tutkintoni eläimistä ja majavat ovat erityisen lähellä sydäntäni. Olen sitä mieltä ettei poliisia kannata soteka tähän, mutta ilmoita asiasta silti eläinsuojeluyhdistykselle.
- Anonyymi
Kiitos todella paljon sinulle. Suomi tarvitsisi enemmän kaltaisiasi eläintenystäviä. Teen niinkuin sanot.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että majavia pitäisi tappaa ja tehdä niistä muonaa.
- Anonyymi
Et voi sanoa noin. Mu lemmiki on majava ja sirä ei saa tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi sanoa noin. Mu lemmiki on majava ja sirä ei saa tapaa.
Pitäisitkö pääsi kiinna tai syön sinun majavasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisitkö pääsi kiinna tai syön sinun majavasi
Kerron aisasta polisinlle ja teen tasta isompan jutun ja soitan äitllä ja iso velellle
- Anonyymi
EN SUOSTU JHOM
- Anonyymi
ite ot 011
- Anonyymi
PELAKANS LUKI O NJPOOB
- Anonyymi
Vaikuttqaa silkata eläinrääkkäykseltä. Ilmoita poliisille
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802077Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661269Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu281140- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa144894- 98834
- 45737
- 62726
- 61686
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682