Saako majavia tappaa katiskoilla houkuttelemalla niitä sinne majavan muonalla? Ystäväni teki niin, ja on tehnyt niin ennenkin metsäsätyskauden ulkopuolella. Pitäisikö tästä ilmoittaa poliisille tai jollekin muulle viranomaiselle?
Majavat ja metsästys
12
362
Vastaukset
- Anonyymi
Toivoisin, että vastaatte tähän nopeasti, jottei muita majavia kuole turhaan.
- Anonyymi
Ei todellakaan saa! Olen entinen eläinsuojelu aktivisti ja nykyinen yliopiston professori. Olen tehnyt professorin tutkintoni eläimistä ja majavat ovat erityisen lähellä sydäntäni. Olen sitä mieltä ettei poliisia kannata soteka tähän, mutta ilmoita asiasta silti eläinsuojeluyhdistykselle.
- Anonyymi
Kiitos todella paljon sinulle. Suomi tarvitsisi enemmän kaltaisiasi eläintenystäviä. Teen niinkuin sanot.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että majavia pitäisi tappaa ja tehdä niistä muonaa.
- Anonyymi
Et voi sanoa noin. Mu lemmiki on majava ja sirä ei saa tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi sanoa noin. Mu lemmiki on majava ja sirä ei saa tapaa.
Pitäisitkö pääsi kiinna tai syön sinun majavasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisitkö pääsi kiinna tai syön sinun majavasi
Kerron aisasta polisinlle ja teen tasta isompan jutun ja soitan äitllä ja iso velellle
- Anonyymi
EN SUOSTU JHOM
- Anonyymi
ite ot 011
- Anonyymi
PELAKANS LUKI O NJPOOB
- Anonyymi
Vaikuttqaa silkata eläinrääkkäykseltä. Ilmoita poliisille
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952727Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82942604Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682