Janita ei ota enää uusia seuraajia

Myhyssä oli juttua, että Janita on lopettanut uusien seuraajien ottamisen. Nyt niitä hänellä on reilut 2 600 ja lisää ei ota.

Syyksi myhy ounastelee mahdollista poliisitutkintaa liittyen rahankeräykseen.

31

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole. Enkä tiedä kuka.

      • Anonyymi

        Mitä sä Raili horiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä Raili horiset.

        Vastasin poistettuun viestiin, missä sanottiin: Raili = horo. T. Tiedät kyllä kuka.

        Kirjautuneet näkee myös ne viestit (ei kaikkea kokonaisuudessaan), mitkä on jostain syystä poistettu.


    • Anonyymi

      Rahat silti kelpaa...

    • Anonyymi

      Onko mennyt huonompaan kuntoon?

      • Anonyymi

        No ei. Näyttää olevan paremmassa kunnossa kuin Terhokotiin mennessä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei. Näyttää olevan paremmassa kunnossa kuin Terhokotiin mennessä oli.

        Tukka valkoinen, yläluomiin ilmestynyt mustat viivat, paino kaksinkertaistunut. Kalpea mutta pyöreäposkinen. Vaikea tietää todellista kuntoa, kun Instagram-filtterit on kovassa käytössä.
        Pakeni kertomansa mukaan innokasta Terhokotiin tunkeutunutta ihailijaansa vessaan ja tarvittiin 7 hoitajaa pitämään fania aisoissa, kunnes poliisit saapuivat.
        Draamaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukka valkoinen, yläluomiin ilmestynyt mustat viivat, paino kaksinkertaistunut. Kalpea mutta pyöreäposkinen. Vaikea tietää todellista kuntoa, kun Instagram-filtterit on kovassa käytössä.
        Pakeni kertomansa mukaan innokasta Terhokotiin tunkeutunutta ihailijaansa vessaan ja tarvittiin 7 hoitajaa pitämään fania aisoissa, kunnes poliisit saapuivat.
        Draamaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää.

        Tuo Janita on kyllä sitkeää sorttia...heikoksi ja kuolemansairaaksi 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukka valkoinen, yläluomiin ilmestynyt mustat viivat, paino kaksinkertaistunut. Kalpea mutta pyöreäposkinen. Vaikea tietää todellista kuntoa, kun Instagram-filtterit on kovassa käytössä.
        Pakeni kertomansa mukaan innokasta Terhokotiin tunkeutunutta ihailijaansa vessaan ja tarvittiin 7 hoitajaa pitämään fania aisoissa, kunnes poliisit saapuivat.
        Draamaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää.

        Tuksullakin oli 5000 seuraajaa, muka. Muutama peukuttaja. Face ja insta yksityiset, mutta silti kuulumiset tiedetään, tosin pienellä viiveellä. Hänellä onkin oikeita seuraajia, jotka raportoivat säännöllisesti, "näädät". - Eihän nuo pikkudiivat voi elää niin, etteivät saa ihailua, tai edes negatiivista huomiota, jatkuvasti. Jos luulee, että haastattelut lisääntyvät, niin on erehtynyt. Tuksun haastattelut ovat lähes loppuneet. Ketään ei vaan kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksullakin oli 5000 seuraajaa, muka. Muutama peukuttaja. Face ja insta yksityiset, mutta silti kuulumiset tiedetään, tosin pienellä viiveellä. Hänellä onkin oikeita seuraajia, jotka raportoivat säännöllisesti, "näädät". - Eihän nuo pikkudiivat voi elää niin, etteivät saa ihailua, tai edes negatiivista huomiota, jatkuvasti. Jos luulee, että haastattelut lisääntyvät, niin on erehtynyt. Tuksun haastattelut ovat lähes loppuneet. Ketään ei vaan kiinnosta.

        Tuksun face ja Insta ovat kyllä julkisia. Paitsi jos on estänyt jonkun henkilön, niin ei silloin tietenkään niitä pääse lukemaan.


    • Anonyymi

      Oma arvaukseni tähänastisesta rikoshyödystä on 10.000-25.000.
      Vaikea periä takaisin. Säälittää huijatuiksi joutuneet hyväntahtoiset ihmiset. Nekin rahat olisi voinut lahjoittaa johonkin hyödyllisempään. Jokainen omia aivojaan käyttävä tajuaa, ettei terminaalivaiheen syöpäpotilaalta kukaan suostu poistamaan kapseloituneita silikoneja tai viemään sellaista lentokoneella Kiinaan syöpähoitoihin.

    • Anonyymi

      Vieläkö joku jaksaa noihin satuihin uskoa .Pian puoli vuotta terhokodissa HÖH !!!!!!!!

      • Anonyymi

        Oma siskoni on parasta aikaa toipumassa syöpäleikkauksesta, ja voin kertoa, että on täysin pupusen vastakohta! Ei kyllä meikit ja tissien pullistelut ole tulleet hänelle puoleen vuoteen mieleenkään, niin nopeasti lähti olo heikkenemään, fyysisesti ja psyykkisesti. Paino on pudonnut yli 10 kiloa, oksettaa ja on kipuja. Tuolla tyrkyllä ei kyllä ole minkäänlaista vakavaa sairautta, kuin päässään!! Törkeää pelleilyä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma siskoni on parasta aikaa toipumassa syöpäleikkauksesta, ja voin kertoa, että on täysin pupusen vastakohta! Ei kyllä meikit ja tissien pullistelut ole tulleet hänelle puoleen vuoteen mieleenkään, niin nopeasti lähti olo heikkenemään, fyysisesti ja psyykkisesti. Paino on pudonnut yli 10 kiloa, oksettaa ja on kipuja. Tuolla tyrkyllä ei kyllä ole minkäänlaista vakavaa sairautta, kuin päässään!! Törkeää pelleilyä!!

        Näinhän se oikean syöpäsairaan tie kulkee onhan noita nähty Jaksamista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma siskoni on parasta aikaa toipumassa syöpäleikkauksesta, ja voin kertoa, että on täysin pupusen vastakohta! Ei kyllä meikit ja tissien pullistelut ole tulleet hänelle puoleen vuoteen mieleenkään, niin nopeasti lähti olo heikkenemään, fyysisesti ja psyykkisesti. Paino on pudonnut yli 10 kiloa, oksettaa ja on kipuja. Tuolla tyrkyllä ei kyllä ole minkäänlaista vakavaa sairautta, kuin päässään!! Törkeää pelleilyä!!

        Höpö höpö. Eivät ole syövätkään sisaruksia keskenään. Äitini ja siskoni kuolivat syöpään ja viimeiset ajat olivat kumpikin saattohoidossa. Äitini pari viikkoa ja siskoni melkein viisi kuukautta. Kumpikin turposi ja morfiinilla turrutettiin kipuja. Syövällä on monet kasvot. Yhtä monet kuin on sairastajiakin. Joten turha on toisia arvostella, jokainen sopeutuu kohtaloonsa omalla tavallaan. Saattohoitoonkin saadaan lähete, eikä sitä kevein perustein kirjoiteta.


      • Janita pääsi Terhokotiin vuoden vaihteessa. Onko siitä nyt mukamas puoli vuotta? Sulla on kyllä hyvin mielenkiintoinen aikakäsitys. Mun ajantajun mukaan siitä on pikkasen yli kaksi kuukautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma siskoni on parasta aikaa toipumassa syöpäleikkauksesta, ja voin kertoa, että on täysin pupusen vastakohta! Ei kyllä meikit ja tissien pullistelut ole tulleet hänelle puoleen vuoteen mieleenkään, niin nopeasti lähti olo heikkenemään, fyysisesti ja psyykkisesti. Paino on pudonnut yli 10 kiloa, oksettaa ja on kipuja. Tuolla tyrkyllä ei kyllä ole minkäänlaista vakavaa sairautta, kuin päässään!! Törkeää pelleilyä!!

        Juuri tuollaisissa kommenteissa huomaa ihmisen tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden. "Kun mun siskolla, kun mun sisko... ja plääp...pläääp" niin se on ehdottomasti niin, että silloin kaikilla muillakin on pakko, ihan pakon pakon pakko olla niin. Et sä voi verrata kenenkään ihmisen kestämistä toisen kestämiseen. Ihmien on yksilö ja ihmisen sairaudet ja niiden tuntemukset, kestämiset ovat erilaisia. Jotkut kestää rajut hoidot paremmin ja sun sisko huonommin.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Janita pääsi Terhokotiin vuoden vaihteessa. Onko siitä nyt mukamas puoli vuotta? Sulla on kyllä hyvin mielenkiintoinen aikakäsitys. Mun ajantajun mukaan siitä on pikkasen yli kaksi kuukautta.

        Tuo Terhokoti oli näissä kommenteissa kaiken syksyä. ja jopa kuvia sieltä


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Juuri tuollaisissa kommenteissa huomaa ihmisen tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden. "Kun mun siskolla, kun mun sisko... ja plääp...pläääp" niin se on ehdottomasti niin, että silloin kaikilla muillakin on pakko, ihan pakon pakon pakko olla niin. Et sä voi verrata kenenkään ihmisen kestämistä toisen kestämiseen. Ihmien on yksilö ja ihmisen sairaudet ja niiden tuntemukset, kestämiset ovat erilaisia. Jotkut kestää rajut hoidot paremmin ja sun sisko huonommin.

        Minun yli 70 vuotisen elämäni aikana olen joutunut näkemään syöpäpotilaita jonkin verran. Enkä muista nähneeni yhtään "lihonutta" tai "turvonnutta" potilasta. Kyllä kaikki ovat olleet hiuksettomia luukasoja viimeisinä päivinään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Terhokoti oli näissä kommenteissa kaiken syksyä. ja jopa kuvia sieltä

        Älä viitti valehdella. Eikä ole ollut. Janita joutui/pääsi Terhokotiin vuoden vaihteessa.

        Tässä maikkarin uutinen asiasta:

        """"Kuolemansairas Janita Lukkarinen on siirtynyt viimeiseen sijoituspaikkaansa, helsinkiläiseen saattohoitokotiin.

        Uudenvuodenpäivänä 26-vuotias Lukkarinen kertoi sosiaalisessa mediassa siirtyvänsä saattohoitoon Terhokotiin."""""


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun yli 70 vuotisen elämäni aikana olen joutunut näkemään syöpäpotilaita jonkin verran. Enkä muista nähneeni yhtään "lihonutta" tai "turvonnutta" potilasta. Kyllä kaikki ovat olleet hiuksettomia luukasoja viimeisinä päivinään

        Ihme hiippari olet. Jos sinä olet nähnyt vaan viimeisiään vetäviä luukasoja ja hiuksettomia syöpäpotilaita, niin ei se tarkoita sitä, että kaikki kuolemaa tekevät syöpäpotilaat ovat hiuksettomia luukasoja.

        Minäpä olen nähnyt lasteni isän juuri ennen kuolemaa ja hänellä oli hiukset päässään. Tosin hän oli laihtunut, mutta ei ollut mikään luukasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun yli 70 vuotisen elämäni aikana olen joutunut näkemään syöpäpotilaita jonkin verran. Enkä muista nähneeni yhtään "lihonutta" tai "turvonnutta" potilasta. Kyllä kaikki ovat olleet hiuksettomia luukasoja viimeisinä päivinään

        Yleinen mielikuva syöpäsairaasta on juuri laiha ja hiukseton ihminen, mutta riippuen syöpätyypistä, voi turvotusta ja lihomistakin esiintyä. Yleistäminen ei toimi tässäkään asiassa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ihme hiippari olet. Jos sinä olet nähnyt vaan viimeisiään vetäviä luukasoja ja hiuksettomia syöpäpotilaita, niin ei se tarkoita sitä, että kaikki kuolemaa tekevät syöpäpotilaat ovat hiuksettomia luukasoja.

        Minäpä olen nähnyt lasteni isän juuri ennen kuolemaa ja hänellä oli hiukset päässään. Tosin hän oli laihtunut, mutta ei ollut mikään luukasa.

        Entäpä jos paljastuu että kaikki onkin huijausta ??????????????????


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Janita pääsi Terhokotiin vuoden vaihteessa. Onko siitä nyt mukamas puoli vuotta? Sulla on kyllä hyvin mielenkiintoinen aikakäsitys. Mun ajantajun mukaan siitä on pikkasen yli kaksi kuukautta.

        buytelo
        25.12.2018 12:12

        eikös tää tipi ollu keväällä saattohoidossa.tämä on ihmettäkin suurempi ihme joita tapahtuu useimmiten ns.julkkiksille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos paljastuu että kaikki onkin huijausta ??????????????????

        Tuo kommenttisi kertoo enemmän itsestäsi ja omasta ajattelutavastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        buytelo
        25.12.2018 12:12

        eikös tää tipi ollu keväällä saattohoidossa.tämä on ihmettäkin suurempi ihme joita tapahtuu useimmiten ns.julkkiksille

        buytelo 25.12.2018 12:12 Raili hyvä tuossa ketjussa oli useita kommenttejasi Siis 2018 keväällä sattohoidossa ja edelleen hengissä tämä Janita


    • Anonyymi

      Aika huonon näköiseltä näyttää. Kovin turvonnut. Veikkaan ettei ole kauaa elinaikaa enää jäljellä.

    • Anonyymi

      Julkisessa Instassa on tuoreita pyyntöjä päästää privainstaan. Maksettu on ja kolme kertaa pyydetty ryhmään pääsyä, mutta tuloksetta.

      • Anonyymi

        Jo on aikohin eletty , joku haluaa välttämättä maksaa sairaan naisen kuvista.Etenkin kun ei tiedä kuinka paljon niitä on käsitelty !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on aikohin eletty , joku haluaa välttämättä maksaa sairaan naisen kuvista.Etenkin kun ei tiedä kuinka paljon niitä on käsitelty !!

        Ai kuka on sairas, muualta, kuin päästään??


    • Anonyymi

      Toivon kaikille syöpää sairastaville ja miksei muillekin sairaille, voimia ja mahdollisimman onnellista elämää juuri nyt.
      Yhdellä on syöpä, toisella toinen sairaus ja joillakin muita ongelmia.
      Kyllä jokaiselle ihmisellä jonkilaisia vastoinkäymisiä elämän aikana tulee. Jotkut käsittelee asioita eri tavoin kuin toiset.
      Omalle kohdalle on osunut jokunen onnettomuus ja sairaus mitkä on vaan ollut otettava vastaan, halusi tai ei.
      Omasta mielestä se on tuonut itselle hieman perspektiiviä että kaikille tulee lähtö. Tavalla tai toisella. Nuorena tai vanhana. Eipä juuri koskaan sopivaan aikaan.
      Jos kykenee, kannattaa pyrkiä elämään jokaisen päivän mitä elää saa. Jokainen omalla tavallaan.
      Mulla ei syöpäleikkauksista ja hoidoista lähtenyt tukka. Lähti sitten muuta.
      Lääkäreiden mukaan piti olla vainaa jo viime talvena mutta vielä tässä henki pihisee.
      Mietin että pitäsikös tehdä jotain tolle pihinälle ; )
      Voi olla vaarallista ; ))

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      223
      2651
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      69
      1740
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      103
      1180
    4. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      96
      1141
    5. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      67
      990
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      306
      837
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      39
      805
    8. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      81
      802
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      66
      787
    10. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      47
      714
    Aihe