Olette helposti juksattavia puna työmiehet. Enkä suiokaan sinua Martti tarkoita, kun me ollaan tallaisia sillakkalooran ystäviä, ym muukin loora käy. Myös särki tekee tuloaan, tai tullut jo säilykekalanakin.
Teitä komukoita oin taas kusetuttu raskaasti, nyt Ay-johtajien taholta. He lupasi lakko aikaan vaikka kuun taivaalta, mutta tuli vain huononnuksia lakkojen takia. 1918 Sdp johtajat lupasi auvoisia aikoja kun liitytään takaisin Bolseviikki-venäjään, sekin meni kiville kuten nyt olleet lakotkin.
Ay-johtajat ajoi työmiehet harhapolulle 6 minuutin takia.
Nyt heikkeni paljon muuta jota 6 minuutilla ei korvata.
Siinä onkin nyt vääristeleminen 6 minuutista Ay-johtajilla, että kuin se oli hyvä työmiehille, vaikka lomia meni ja suunnuntai korvaukset ym juhlapyhät meni entisinä korvauksina, niistä tulee nyt vain yksinkertainen palkka, mikä normaalistikin. Myös lisätöitä voidaan teettää yksinkertaisella palkalla.
Aivan käsittämätöntä mistä lakkoillaan, -huonnonuksista !
Silakkaloora on mainiota, Martti varmaan tuet minua siinä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pankkopölhö paljasti itsenä kirjoittamalla ay-vihassaan längvitsiä. Kapi on tätä pankon vähäpoikaa vienyt kuin kuoriämpäriä eikä vähäpoika pääse siitä yli. Mielikuvitusupseeri osoittaa tuolla nikillään, että hänen kateutensa on suurta oikeaa upseeria eli kapteenia kohtaan. Ei tainut nallekarkit mennä jaossa ihan tasan vai kuinka?
- Anonyymi
Tietääkö Pankkolägvitsi edes mitä Silakkaloora on.
Lienet ihan sisäruokinnalla, ollet siten näistä ulkona.
Oletko koskaan onkinut tai muuta kalastusta tehnyt ?
Ymmärrän kantasi ja olen erittäin samaa mieltä, näin se vain on. Anna minun nyt vuodattaa politiikan kyyneliä seuraavissa kappaleissa.
Tämä maa ja tämä kansa, alkaen siitä, kun itsenäistyimme, on iso läjä hyvää kasaa mattimeikäläistä. Riitely vasemmisto- oikeisto -poppoissa on, ei ollut välttämättä pahaksi, vaan hyväksi meille kaikille. Selitän:
Ilman porvaritahoja, jotka perinteisesti edustavat myös pitkälle kouluttautunutta porukkaa (toki poikkeuksiakin on runsaasti), tämä viheliäinen kansakunta ei olisi johtavien teollisuusmaiden kermaa. Ilman työtä pelkäävää enemmistöä ei olisi ollut resursseja tähän kaikkeen, ja tarkoitan nyt pääasiassa hyvinvointiamme. Ilman ammattiyhdistyksiä työväestö olisi orjia. Kaki asiaa tarvitaan meille lähitulevaisuudessakin:
Vahva johto (oikeistoenemmistö), sekä vahva demokratia (vasemmistoenemmistö) . Nämä voimat tasapainottavat toisiaan terveellä tavalla nyt, ja vielä ehkä parikin vuosikymmentä eteenpäin.
Sitten kun ne pari vuosikymmentä on lusittu, puhaltavat aivan uudet tuulet. Siitä eteenpäin ihminen rotuna kipuilee luonnon puolesta jotta ylipäätään pystyisimme olla olemassa. Luonto jää aina olemaan, ihminen ei, jos ei opi.Silakkaloora, se on hyvä. Tuen sinua (myös) siinä :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842