Suomea koskevien profetioiden yhteenveto

Suomea koskevien profetioiden yhteenveto

Kiitos ja ylistys jo etukäteen Jumalalle siitä, että

- vaikka hän sallii Suomen kokea ruokapulan ja Venäjän armeijan osittaisen Suomen miehityksen, niin nämä koettelemukset tulevatkin olemaan Suomelle siunaus, koska niiden seurauksena Suomessa syttyy ennen näkemättömän voimakas hengellinen herätys, jonka seurauksena miljoona suomalaista tulee uskoon, kun herätyksen auran kärkenä toimiva Suomen profeetta julistaa voimallisesti parannuksen sanaa niin uskoville kuin uskomattomille tehden samalla suuria ihmeitä ja tunnustekoja. Myöhemmin Venäjälle palaavan Venäjän armeijan sotilaat kertovat näistä suurista Jumalan teoista myös kotimaassaan, jossa syttyy myös herätys.

- samaan aikaan myös Suomen eduskunta tulee olemaan täynnä uskovia, jotka laativat ja hyväksyvät yhdessä uskovista koostuvan hallituksen kanssa vanhurskaita ja Jumalan tahdon mukaisia lakeja.

- Suomella on siihen aikaan myös uskoa avoimesti tunnustava presidentti, joka pitää joka sunnuntai hengellisiä puheita, jotka televisioidaan presidentinlinnasta.

- Suomi tulee saamaan siltä ryövätyt alueet eli Petsamon, Salla-Kuusamon, Karjalan kannaksen, Laatokan Karjalan ja neljä Suomenlahden saarta takaisin.

- sen lisäksi Jumala antaa Suomelle heimoalueita Vienan ja Aunuksen Karjalasta sekä Kuolan niemimaan eli Suur-Suomi syntyy.

- Suomi tulee eroamaan EU:sta ja siirtyy täyteen itsenäisyyteen.

- Suomi tulee puolustamaan ja siunaamaan muun maailman hylkimää Israelia, jolloin Jumala siunaa Suomea.

- Jumalan siunauksen takia Suomesta tulee erittäin voimakas valtio, Pohjolan valo muutoin pimeässä Euroopassa ja maailmassa.

39

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos Herralle, jos tämä kaikki käy aikanaan toteen. Suomen siunattu rajat ovat ehto, kunhan siunaa Israelia.

      • Anonyymi

        Israelia, tuota Saatanan ilmentymää EN tule koskaan siunaamaan vaan kiroamaan! Nämä kasaarit ovat aina olleet rikollisia ja siksi ne aikanaan karkotettiinkin nykyisen Itä-Ukrainan seudulta. Valitettavasti se Aatun syyksi pantu holokaustikin oli vain näitten Saatanan opetuslasten valheita. Oikea holokausti oli mm Dresdenin pommitus ja tulihelvetti, mutta ei siihen syyllistyneitä koskaan tuomittu mistään, koska ne toimivat näitten Saatanan kätyreitten sätkynukkeina. En oikein jaksa uskoa siihenkään, että nämä Saatanan kätyrit pääsisivät kuolemansa jälkeen herransa lämpimään syliin. Jeesus sanoi, että hänelle on annettu kaikki valta taivaassa ja Maan päällä. Pullisteliko turhaan vai delegoiko maanpäällisen vallan Saatanalle ja sen toimeenpanevalle palvelijalle Israelille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelia, tuota Saatanan ilmentymää EN tule koskaan siunaamaan vaan kiroamaan! Nämä kasaarit ovat aina olleet rikollisia ja siksi ne aikanaan karkotettiinkin nykyisen Itä-Ukrainan seudulta. Valitettavasti se Aatun syyksi pantu holokaustikin oli vain näitten Saatanan opetuslasten valheita. Oikea holokausti oli mm Dresdenin pommitus ja tulihelvetti, mutta ei siihen syyllistyneitä koskaan tuomittu mistään, koska ne toimivat näitten Saatanan kätyreitten sätkynukkeina. En oikein jaksa uskoa siihenkään, että nämä Saatanan kätyrit pääsisivät kuolemansa jälkeen herransa lämpimään syliin. Jeesus sanoi, että hänelle on annettu kaikki valta taivaassa ja Maan päällä. Pullisteliko turhaan vai delegoiko maanpäällisen vallan Saatanalle ja sen toimeenpanevalle palvelijalle Israelille?

        Tuossa vuodatuksessasi oli sitä poikkeavuutta, jota olen täällä etsinyt. Sinun kaltaisiasi on vähän.
        Eräiden profetioiden mukaan Venäjä valloittaa turkin ja etenee etelään. Venäjän ollessa Israelin lähellä, länsi aloittaa maailmansodan.

        http://blagoslovenie.ru/prorochestva_pravoslavnyh_starcev_o_rossii_o_vojne_o_care/prorochestvo_prepodobnogo_paisiya_svyatogorca_o_russko-tureckoj_vojne_i_vozvrawenii_konstantinopolya/


    • Anonyymi

      Osa varmasti tapahtuu noista , kaikkea en allekirjoita

    • Lisäys:

      - Suomi tulee Mooseksen lailla toimivan profeetan johdolla auttamaan Venäjältä Suomeen vainoja pakenevia juutalaisia ja israelilasta sukuperää olevia suomalaisia palaamaan kotiin Israel

      • Anonyymi

        Kirjoitat:

        "Lisäys:

        - Suomi tulee Mooseksen lailla toimivan profeetan johdolla auttamaan Venäjältä Suomeen vainoja pakenevia juutalaisia ja israelilasta sukuperää olevia suomalaisia palaamaan kotiin Israel"

        MIKSI, Nyt Jos on Mooseksen kaltainen Profeetta, siis ylivoimainen, niin, oli niin tai näin:
        Miksi heidän tulisi tulla Suomen kautta ja mennä Israeliin?

        Koko Venäjän alueella olevat juutalaiset, vai ainostaan ne jotka ovat lähellä meitä eli Suomea?

        Annatko yhden syy, miksi he tulisivat Suomeen? joku sakko-kierros?

        Se että. Suomessa on mitä suurimmalla todennäköisyydellä, Isaskarin ja Efraimin jälkeläisiä, ja mhadollisesti muitakin, niin on "totta".

        Nyt, siis mikään, Kirjoitus, ei tue sitä ajatusta että heidän tulisi tätä kautta mennä, kotiin!
        vaan Jos on Profeettaa, Mooseksen kaltainen, niin on Kirjoitettu:

        Jer. 31:21
        Pystytä itsellesi kivimerkkejä, aseta itsellesi tienviittoja, paina mieleesi tie, polku, jota olet kulkenut. Palaja, neitsyt Israel, palaja näihin kaupunkeihisi.

        Joten, saattaa hyvinkin olla, tämän sanan paikan perusteella että, ne juutalaiset ja muut jotka sitten ovat, missä lie, menevät saa tietä takaisin kuin ovat tulleet!

        eli ?

        Jos, sitten Suomi on merkittävässä asemassa, kuten saattaa olla, EFRAIM, niin tämä ei sitten arkaile, venäjää vaan venäjä arkailee, Efraimia!

        ja se ei tapahdu lihan eli käden voimalla vaan Jumalan.

        Joten JOS, sitten Mooses, on "toisella" sijalla niin ettei enää sanota:
        Jer 16
        14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
        15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

        Ja, jos Mooseksen teko/teot olivat suuret, ja koko Egypti tuhon oma, niin miten tässä sitten on!
        se että, KUITENKIN on Kirjoitettu, että joku iso ja paha tulee, Kiinan lisäksi on totta.
        eli se saattaa olla joku liittoutuma, jossa on, mahdollisesti, rippeet venäjästä jäljellä, tahi sitten "faarao" nöyrtyy, Jumalan käden edessä, eikä joudu tuhoon.

        se että, on KAKSI isota tekijää, lopun aikana kuten Joel sanoo:
        30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
        31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.

        2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani

        14 Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisulaaksossa! Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisulaaksossa.
        15 Aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
        16 Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva.
        17 Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi.

        se että, esim meo leller, on sensaatiomaisia kirjoja, rahan ahneudesta kirjoittanut ja vieläkin kirjoittaa, ei tarkoita sitä että, ME TIEDÄMME, mitä tulee tapahtumaan!

        Onhan Kirjoitettu:
        Jes. 8:10-16
        10 Pitäkää neuvoa: se raukeaa; sopikaa sopimus: ei se pysy. Sillä Jumala on meidän kanssamme.
        11 Sillä näin sanoi minulle Herra, kun hänen kätensä valtasi minut ja hän varoitti minua vaeltamasta tämän kansan tietä:
        12 "Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea, mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo; älkää peljätkö, mitä se pelkää, älkääkä kauhistuko.
        16 Sido todistus talteen, lukitse laki sinetillä minun opetuslapsiini."

        Eli MOLEMMAT, Huoneet! eli Juudan huone ja Efraimin huone!

        ja taas on sitten viimeisistä päivistä ja hetkistä kyse.
        Salaliitoista en, nyt tähän laita!
        ja
        Dan. 12:1-4
        1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana.
        4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti.
        - - - lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. - - -

        Opettaa rahan ahne, meo leller opettaa, mukama varmaa tietoa, niin Jumala sanoo!
        Se on LUKOSSA ja sitä ei voi tietää!

        Jompi kumpi on oikeassa, Jumala tahi meo leller!

        Dan. 8:2626 Ja näky illoista ja aamuista, josta oli puhe, on tosi. Mutta sinä lukitse näky, sillä se tarkoittaa kaukaista aikaa."

        Nyt on taas merkit täynnä, mutta TUTKIKAAMME.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat:

        "Lisäys:

        - Suomi tulee Mooseksen lailla toimivan profeetan johdolla auttamaan Venäjältä Suomeen vainoja pakenevia juutalaisia ja israelilasta sukuperää olevia suomalaisia palaamaan kotiin Israel"

        MIKSI, Nyt Jos on Mooseksen kaltainen Profeetta, siis ylivoimainen, niin, oli niin tai näin:
        Miksi heidän tulisi tulla Suomen kautta ja mennä Israeliin?

        Koko Venäjän alueella olevat juutalaiset, vai ainostaan ne jotka ovat lähellä meitä eli Suomea?

        Annatko yhden syy, miksi he tulisivat Suomeen? joku sakko-kierros?

        Se että. Suomessa on mitä suurimmalla todennäköisyydellä, Isaskarin ja Efraimin jälkeläisiä, ja mhadollisesti muitakin, niin on "totta".

        Nyt, siis mikään, Kirjoitus, ei tue sitä ajatusta että heidän tulisi tätä kautta mennä, kotiin!
        vaan Jos on Profeettaa, Mooseksen kaltainen, niin on Kirjoitettu:

        Jer. 31:21
        Pystytä itsellesi kivimerkkejä, aseta itsellesi tienviittoja, paina mieleesi tie, polku, jota olet kulkenut. Palaja, neitsyt Israel, palaja näihin kaupunkeihisi.

        Joten, saattaa hyvinkin olla, tämän sanan paikan perusteella että, ne juutalaiset ja muut jotka sitten ovat, missä lie, menevät saa tietä takaisin kuin ovat tulleet!

        eli ?

        Jos, sitten Suomi on merkittävässä asemassa, kuten saattaa olla, EFRAIM, niin tämä ei sitten arkaile, venäjää vaan venäjä arkailee, Efraimia!

        ja se ei tapahdu lihan eli käden voimalla vaan Jumalan.

        Joten JOS, sitten Mooses, on "toisella" sijalla niin ettei enää sanota:
        Jer 16
        14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
        15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

        Ja, jos Mooseksen teko/teot olivat suuret, ja koko Egypti tuhon oma, niin miten tässä sitten on!
        se että, KUITENKIN on Kirjoitettu, että joku iso ja paha tulee, Kiinan lisäksi on totta.
        eli se saattaa olla joku liittoutuma, jossa on, mahdollisesti, rippeet venäjästä jäljellä, tahi sitten "faarao" nöyrtyy, Jumalan käden edessä, eikä joudu tuhoon.

        se että, on KAKSI isota tekijää, lopun aikana kuten Joel sanoo:
        30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
        31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.

        2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani

        14 Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisulaaksossa! Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisulaaksossa.
        15 Aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
        16 Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva.
        17 Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi.

        se että, esim meo leller, on sensaatiomaisia kirjoja, rahan ahneudesta kirjoittanut ja vieläkin kirjoittaa, ei tarkoita sitä että, ME TIEDÄMME, mitä tulee tapahtumaan!

        Onhan Kirjoitettu:
        Jes. 8:10-16
        10 Pitäkää neuvoa: se raukeaa; sopikaa sopimus: ei se pysy. Sillä Jumala on meidän kanssamme.
        11 Sillä näin sanoi minulle Herra, kun hänen kätensä valtasi minut ja hän varoitti minua vaeltamasta tämän kansan tietä:
        12 "Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea, mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo; älkää peljätkö, mitä se pelkää, älkääkä kauhistuko.
        16 Sido todistus talteen, lukitse laki sinetillä minun opetuslapsiini."

        Eli MOLEMMAT, Huoneet! eli Juudan huone ja Efraimin huone!

        ja taas on sitten viimeisistä päivistä ja hetkistä kyse.
        Salaliitoista en, nyt tähän laita!
        ja
        Dan. 12:1-4
        1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana.
        4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti.
        - - - lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. - - -

        Opettaa rahan ahne, meo leller opettaa, mukama varmaa tietoa, niin Jumala sanoo!
        Se on LUKOSSA ja sitä ei voi tietää!

        Jompi kumpi on oikeassa, Jumala tahi meo leller!

        Dan. 8:2626 Ja näky illoista ja aamuista, josta oli puhe, on tosi. Mutta sinä lukitse näky, sillä se tarkoittaa kaukaista aikaa."

        Nyt on taas merkit täynnä, mutta TUTKIKAAMME.

        Olen kuullut, että suomalaisissa pääosin on Isaskaria, mutta mustalaiset olisivat Efraim.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Onkos tämä tuo Suomen kartassa oleva voimakas mies,? Onko tietoa?.tuo hössötys Suomi neidosta on hölynpölyä,se on tavallaan henkimaailmoissa tullu selväksi,kartta tarkoittaa voimakasta miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos tämä tuo Suomen kartassa oleva voimakas mies,? Onko tietoa?.tuo hössötys Suomi neidosta on hölynpölyä,se on tavallaan henkimaailmoissa tullu selväksi,kartta tarkoittaa voimakasta miestä.

        Mies naisen hameessa on shamaani, joka tekeytyy naiseksi huijatakseen henkiä, koska naisen voimaa pidettiin aikoinaan miestä voimakkaampana.
        Mitä Suomineito kuvaa? Miksi kotka, joka kuvastaa tiettävästi Venäjää, ja julistaa profeetan nimeä ja sitä, mitä hänessä on, on hänen jaloissaan? Vai onko Suomineito yleensäkin kompastumassa sekä Venäjään, että profeettaan?


    • Anonyymi

      Pitäiskös niiltä Vienan karjalaisiltakin ensin kysyä, olisko heillä mitään halua edes kuulua "Suur-Suomeen". Heimosotien aikaan siellä esim. ei ilmeisesti oltu kauhean innostuneita asiasta. Ja mitkä sitten on ne oikeat rajat, kun siitä tuntuis olevan niin monia näkemyksiä.

      • Voidaan kysyä Vienan karjalaisilta.

        Jumala tietää oikeat rajat, sillä hän ne määrää.


      • Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

        Voidaan kysyä Vienan karjalaisilta.

        Jumala tietää oikeat rajat, sillä hän ne määrää.

        Mistä ne jumalan määrittämät rajat sitten voidaan tietää ja entä jos ne ei ole ne S-Suomen? Voidaanko sitä asettaa lähtökohtaisesti jumalan asettamiksi? Koko projekti on vaikuttanut paitsi kyseenalaiselta myös utopistiselta. Saksassa juhlittiin Molotov-Ribbentrop sopimusta 1939 voittona. Tuolloin saavutetut rajat vastasi jo suurinpiirtein nykyistä Suomen itärajaa.


    • Anonyymi

      Pitäiskös niiltä Vienan karjalaisiltakin ensin kysyä, olisko heillä mitään halua edes kuulua "Suur-Suomeen". Heimosotien aikaan siellä esim. ei ilmeisesti oltu kauhean innostuneita asiasta. Ja mitkä sitten on ne oikeat rajat, kun siitä tuntuis olevan niin monia näkemyksiä.

    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä eksytystä, huuhaata, ihmisten korvien välistä nousseita ennusteita. Utopiaa suursuomesta, jota elätettiin jo 100 vuotta sitten. Aloituksen ennustuksista ei tule mikään toteutumaan... mutta pitäähän ihmisen saada kuluttaa aikaansa spekuloimalla näkyja ja unia. Valvovat raittiit kristityt tekevät Jeesuksen käskyn mukaisia asioita, ja vain sattumoisin vilkaisevat mitä satuja näillä sivuilla on!

    • Anonyymi

      Kirjoitat:
      "Suomelle siunaus, koska niiden seurauksena Suomessa syttyy ennen näkemättömän voimakas hengellinen herätys,"

      Oletus että viittaa, suureen syys sateeseen, joka taas on viittaus Jooelin Kirjoitukseen.

      ja tätä Pietari ? sitten siteeraa.
      Eli tuleeko noudattaa, esim Paavalin opetusta:

      1. Tess. 5:21
      19 Henkeä älkää sammuttako,
      20 profetoimista älkää halveksuko,
      21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
      ja
      1. Kor. 13:9
      Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.

      1. Kor. 13:10
      Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.

      1. Kor. 13:12
      Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

      Jaak. 5:17
      Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.

      - - - nyt minä tunnen vajavaisesti, - - -

      Nyt jos TUTKIT oliko Pietari vajavainen vai täydellinen, niin toki utlut sihen että, Jumalan ja Paavalin sanojen ja todistuksen perusteella Pietari oli HYVIN vajavainen ja oppimaton ja itsepäinen sekä ylemmyyden tuntoinen juutalainen.
      Esim, Pietarin OPPI oli ENNEN kuin Jumala itse ja Paavali, opetti Pietaria että kukaan joka ei ympräileikkaa itseään, ei pelastu!
      ja pakanoille ei pelastusta ole muutenkaan, Pietarin mielestä!

      Joten, Pietarin opetukset sekä ennustukset ovat vajavaisia?

      Jaak. 3:2
      Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.

      ja taas, jos tätä opetusta vasten tutkii ja katsoo Pietaria, niin taas on heikkoutta paljon esillä.

      Muistat toki että Pietari KUVITTELI, että voi kuolemansa jälkeen vielä vaikuttaa maanpäällä!

      2. Piet. 1:15
      15 Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa.
      Aramea
      15 Mutta minä myös näen vaivaa, että teille olisi myös minun lähtöni jälkeen jatkuvaa, että minun muistutukseni kautta te näitä olisitte tekemässä.

      Nyt siis Pietari kuvitteli että kuoleman jälkeen voi jotain tehdä, ei, vaan suuruuden hulluudussa oleva juutalainen!

      Nyt siis, mitä Joel sanoo ja mihin Jooel viittaa?
      Joel 2:
      23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.

      27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

      ja JUURI tämän tapauksen jälkeen, koko kansa joutui suureen ja tähän päivään asti kestävää häpeää!

      ja se että KUN TÄMÄ TULEE TAPAHTUMAAN, niin:

      30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
      31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
      ja Aramea
      19 Ja minä annan merkkejä taivaissa, ja voimatekoja maan päällä; verta ja tulta ja savun suitsutusta.
      20 Aurinko tulee vaihtumaan synkkyydeksi ja kuu vereksi, siihen saakka, että se Herran suuri ja voimallinen päivä on tuleva.
      - - - siihen saakka - - -
      Mihin saakka?

      - - - Herran suuri ja voimallinen päivä on tuleva. - - -
      Jooelin ennustus kyllä osoittaa lopunaikaan, Herran päivää, ja se edellyttää, Jooelin mukaan sitä että:
      - - - annan merkkejä taivaissa - - -
      -verta ja tulta ja savun suitsutusta.
      - Aurinko tulee vaihtumaan synkkyydeksi (pimenee, menee "verhoon")
      - kuu vereksi

      Nyt näin ei ole käynnyt!

      ja se mihin KOKO JOEL kirje viittaa ja asia yhteys on:
      23 - - - niinkuin entisaikaan. - - -

      ja tämä entinen aika on?
      5. Moos. 11:14
      13 Ja jos nyt tottelette minun käskyjäni, jotka minä tänä päivänä teille annan, niin että rakastatte Herraa, teidän Jumalaanne, ja palvelette häntä kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne,
      14 niin minä annan teidän maallenne sateen ajallansa, syyssateen ja kevätsateen, ja sinä saat korjata viljasi ja viinisi ja öljysi.
      ja
      Jer. 5:24
      24 Eivätkä he sano sydämessänsä: "Peljätkäämme Herraa, Jumalaamme, joka antaa sateen, syyssateen ja kevätsateen ajallansa, ja säilyttää meille elonkorjuun määräviikot".

      Nyt sekä Mooses, Jeremia että Joel, puhuu samasta asiasta, eli jos ei tule, TOTTELEVAISUUTTA, niin tulee ei siunaus vaan kuritus.
      ja sitä kuritus on kestänyt tähän päivään asti ja vielä hetken kestää.

      Joten. TÄMÄ EI OLE MITÄ VIELÄ tapahtunut, edes alussa, Pietarin luuloista huolimatta!

      1-2

      • Anonyymi

        Jes. 55:
        10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
        11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

        Jeesus, ei löydä uskoa maanpäältä kun tulee.

        Joten voiko vesi ja sade olla sitten runsas?
        Voiko Jumala LOPUNAIKANA antaa runsaasti sanoja?
        ja jos voi, mitä se merkitsee, sateen kohdalla?

        Jos tulee paljon sadetta, sitä kutsutaan, rankkasateeksi?
        Jos tulee paljon sadetta, sitä kutsutaan, myrskyksi?

        onko mahdollista että Jopa valitut, kääntyvät ja luopuvat pois?
        Onko mahdollista, että uskovia kovasti koetellaan ja sitten monet luopuvat?

        Matt. 7:24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
        25 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
        26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
        27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
        28 Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
        29 sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.

        Nyt monet, opetavat KORVASYYHYYN.
        rauha rauha, ei hätää mitään!
        2. Tim. 4:3
        Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
        2. Tim. 4:4
        ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.

        Jes. 30:
        8 Mene siis nyt ja kirjoita se tauluun heidän läsnäollessaan ja piirrä se kirjaan, että se säilyisi tuleviin aikoihin, ainiaan, iankaikkisesti.
        9 Sillä he ovat niskoitteleva kansa, ovat vilpillisiä lapsia, lapsia, jotka eivät tahdo kuulla Herran lakia,
        10 jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita.

        Näin ei Jeesus eikä Paavali opeta, vaikka Pietari opettaisi!

        Joten, Lopussa, kuten tässä ketjussa on aihe, ei tule HELPOMPAA vaan
        KAIKKI menee pahempaa suuntaa!
        ja
        Tästä ei opeteta!
        Matt. 24:1
        13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

        eli kovaa on tulossa, mahdollinen Rankkasade!

        19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
        21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
        22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

        29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        Joel 2?

        Joten, monet, opettavat, että tulee suuri herätys!
        ei tämä "kuulosta" samalta voittokululta kun oli alussa, Paavalin aikoina.
        ja jo silloin oli kovaa!

        Joten, "Sateen" vaikutus oli:
        Ap. t. 5:13

        11 Ja suuri pelko valtasi koko seurakunnan ja kaikki ne, jotka tämän kuulivat.
        12 Ja apostolien kätten kautta tapahtui kansassa monta tunnustekoa ja ihmettä; ja he olivat kaikki yksimielisesti koolla Salomon pylväskäytävässä.
        13 Eikä muista kukaan uskaltanut heihin liittyä, mutta kansa piti heitä suuressa kunniassa.

        Nyt jos katsot, kuka ja ketkä ovat "liittyneet" seurakuntaan, erikoisesti, ev.lut kirkoon ja ottaneet sen omaksi, niin onko heillä suuri pelko !
        eli Kunnoittavatko he Jumalaa ja aralla mielellä ovat Herran Huoneessa?

        Onko Jeesus, tahi Seurakunta, nyt, KOKO KANSAN SUURESSAA KUNNIASSA!

        eli onko mahdollista että on tämä seurakunnan sisällä:
        Ilm. 2: 20-23
        20 Mutta se minulla on sinua vastaan,
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-

        Tästä ja näistä on HYVIN VÄHÄN opetusta!


    • Anonyymi

      "Suomi tulee saamaan siltä ryövätyt alueet eli Petsamon, Salla-Kuusamon, Karjalan kannaksen, Laatokan Karjalan ja neljä Suomenlahden saarta takaisin."

      Putin on juuri muuttanut perustuslakia niin, ettei Venäjän alueita voi luovuttaa eikä myydä.
      Ja kun sen Suomen osittaisen valtaamisenkin piti tapahtua jo seitsemän vuotta sitten luotettavan profetian mukaan.

      Entä kuka mahtaa olla se pressa, joka sunnuntaisin pitää hengellisiä puheita presidentinlinnassa. Olenko oikeassa, jos väitän, että nimikirjaimet ovat J P ?

      • Anonyymi

        Ai (afrikassa hallinnutta lainaten) se se seko putkinen? Uskoo venäläisillä olevan valehtelu geeneissä, ja unelmoi jatkuvasta tappamisesta ja sodasta, ja iloitsee ihmisten kuolemista, haluaa EU:n täyteen tappavan vaarallista ydinvoimaa. Elämä täysin sekaisin, luultavasti todella paha personallisuushäiriö ja psykopaattinen narsismi. Ei ole käynyt lääkärillä, koska ei usko itseään minkään vaivaavan.


    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä eksytystä, huuhaata, ihmisten korvien välistä nousseita ennusteita. Utopiaa suursuomesta, jota elätettiin jo 100 vuotta sitten. Aloituksen ennustuksista ei tule mikään toteutumaan... mutta pitäähän ihmisen saada kuluttaa aikaansa spekuloimalla näkyja ja unia. Valvovat raittiit kristityt tekevät Jeesuksen käskyn mukaisia asioita, ja vain sattumoisin vilkaisevat mitä satuja näillä sivuilla on!
      JP:n sivuilla on 256 profetiaa.... kuka järkevä tai hengellinen tuollaista soppaa uskoo? No, eksytys mikä on...

      • Anonyymi

        Brezhnev ehdotti Urholle: kun maiden väliset suhteet ovat nyt hyvät, niin eikö maiden välinen raja voitaisi poistaa?
        Johon Urho: kyllähän se muuten kävisi, mutta taidan olla jo liian vanha niin ison maan presidentiksi.


      • ""Aloitus on täyttä eksytystä, huuhaata ...""
        ------------------------------------------------

        Rakas . . . Jumala TIETÄÄ . . . kuka olet . . . ;)

        Minä TOTUUS --- Sinä TROLLI --- > OLET --- TAAS --- VÄÄRÄSSÄ . . .

        ""ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT --- ""
        ""Kaikki väittely, kiistely ja kilpailu --- Jumalan KANSSA --- ON TURHAA . . .
        . . . SILLÄ --- HÄVIÄT AINA ----> Siis - LOPETA Jumalan VASTUSTAMINEN !!!
        . . . SINUN ASIASI KÄSITELLÄÄN erikseen ja MYÖHEMMIN . . . ""

        ALOITUKSEN - profetioista - 1. ja kaksi viimeistä ja lisäys --- TOTEUTUVAT . . .
        TOSIN --- PIENILLÄ TARKENNUKSILLA --- vähän POIS - ja - hieman LISÄÄ . . .

        SIIS --- ALOITUKSEN - profetioista - SEURAAVAT TÄRKEITÄ . . .

        ******** LAINAUS alkaa . . .

        Suomea koskevien profetioiden yhteenveto

        Kiitos ja ylistys jo etukäteen Jumalalle siitä, että

        - vaikka hän sallii Suomen kokea ruokapulan ja Venäjän armeijan osittaisen Suomen miehityksen, niin nämä koettelemukset tulevatkin olemaan Suomelle siunaus, koska niiden seurauksena Suomessa syttyy ennen näkemättömän voimakas hengellinen herätys, jonka seurauksena miljoona suomalaista tulee uskoon, kun herätyksen auran kärkenä toimiva Suomen profeetta julistaa voimallisesti parannuksen sanaa niin uskoville kuin uskomattomille tehden samalla suuria ihmeitä ja tunnustekoja. Myöhemmin Venäjälle palaavan Venäjän armeijan sotilaat kertovat näistä suurista Jumalan teoista myös kotimaassaan, jossa syttyy myös herätys.

        - Suomi tulee puolustamaan ja siunaamaan muun maailman hylkimää Israelia, jolloin Jumala siunaa Suomea.

        - Jumalan siunauksen takia Suomesta tulee erittäin voimakas valtio, Pohjolan valo muutoin pimeässä Euroopassa ja maailmassa.

        Lisäys:

        - Suomi tulee Mooseksen lailla toimivan profeetan johdolla auttamaan Venäjältä Suomeen vainoja pakenevia juutalaisia ja israelilasta sukuperää olevia suomalaisia palaamaan kotiin Israel

        . . . LAINAUS loppuu ********

        LISÄKSI --- Jouko Pihon - sivuilta tulleet --- 2 TÄRKEÄÄ profetiaa . . .

        Cherie Sheridanin 29.1.2016 saama sanoma
        Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14099724/cherie-sheridanin-29-1-2016-saama-sanoma

        NOITA - ja - NÄITÄ profetioita --- KÄSITELLÄÄN TARKEMMIN . . .

        SITTEN - KUN . . .
        Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . .

        siis jatkuu . . .


      • Anonyymi
        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        ""Aloitus on täyttä eksytystä, huuhaata ...""
        ------------------------------------------------

        Rakas . . . Jumala TIETÄÄ . . . kuka olet . . . ;)

        Minä TOTUUS --- Sinä TROLLI --- > OLET --- TAAS --- VÄÄRÄSSÄ . . .

        ""ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT --- ""
        ""Kaikki väittely, kiistely ja kilpailu --- Jumalan KANSSA --- ON TURHAA . . .
        . . . SILLÄ --- HÄVIÄT AINA ----> Siis - LOPETA Jumalan VASTUSTAMINEN !!!
        . . . SINUN ASIASI KÄSITELLÄÄN erikseen ja MYÖHEMMIN . . . ""

        ALOITUKSEN - profetioista - 1. ja kaksi viimeistä ja lisäys --- TOTEUTUVAT . . .
        TOSIN --- PIENILLÄ TARKENNUKSILLA --- vähän POIS - ja - hieman LISÄÄ . . .

        SIIS --- ALOITUKSEN - profetioista - SEURAAVAT TÄRKEITÄ . . .

        ******** LAINAUS alkaa . . .

        Suomea koskevien profetioiden yhteenveto

        Kiitos ja ylistys jo etukäteen Jumalalle siitä, että

        - vaikka hän sallii Suomen kokea ruokapulan ja Venäjän armeijan osittaisen Suomen miehityksen, niin nämä koettelemukset tulevatkin olemaan Suomelle siunaus, koska niiden seurauksena Suomessa syttyy ennen näkemättömän voimakas hengellinen herätys, jonka seurauksena miljoona suomalaista tulee uskoon, kun herätyksen auran kärkenä toimiva Suomen profeetta julistaa voimallisesti parannuksen sanaa niin uskoville kuin uskomattomille tehden samalla suuria ihmeitä ja tunnustekoja. Myöhemmin Venäjälle palaavan Venäjän armeijan sotilaat kertovat näistä suurista Jumalan teoista myös kotimaassaan, jossa syttyy myös herätys.

        - Suomi tulee puolustamaan ja siunaamaan muun maailman hylkimää Israelia, jolloin Jumala siunaa Suomea.

        - Jumalan siunauksen takia Suomesta tulee erittäin voimakas valtio, Pohjolan valo muutoin pimeässä Euroopassa ja maailmassa.

        Lisäys:

        - Suomi tulee Mooseksen lailla toimivan profeetan johdolla auttamaan Venäjältä Suomeen vainoja pakenevia juutalaisia ja israelilasta sukuperää olevia suomalaisia palaamaan kotiin Israel

        . . . LAINAUS loppuu ********

        LISÄKSI --- Jouko Pihon - sivuilta tulleet --- 2 TÄRKEÄÄ profetiaa . . .

        Cherie Sheridanin 29.1.2016 saama sanoma
        Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14099724/cherie-sheridanin-29-1-2016-saama-sanoma

        NOITA - ja - NÄITÄ profetioita --- KÄSITELLÄÄN TARKEMMIN . . .

        SITTEN - KUN . . .
        Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . .

        siis jatkuu . . .

        KUKAAN ei ota todesta edellisen kaltaisia sekojuttuja! Muka joku "jumala",,, no eihän harhoille mitään mahda. Pitää vain nähdä ne ja jättää omaan arvoonsa, kääntää selkänsä ja korvansa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        KUKAAN ei ota todesta edellisen kaltaisia sekojuttuja! Muka joku "jumala",,, no eihän harhoille mitään mahda. Pitää vain nähdä ne ja jättää omaan arvoonsa, kääntää selkänsä ja korvansa..

        ps. olen kompa --- joten ---> varo ettet kompastu . . . ;)

        OLET - TÄYSIN - OIKEASSA --- itsekeskeisenä - ja - penseänä . . .

        . . . sinä kirjoitat TIETENKIN KAIKKIEN PUOLESTA . . .
        . . . sinä kun - SE - tiedät KAIKEN . . . YMMÄRTÄMÄTTÄ . . . :(

        OLET --- KÄÄNTÄNYT --- ITSESI . . . poispäin Jumalasta . . . :(

        EI --- LÖYDY SINUSTA . . . sitä mitä TARVITAAN ---> Jumalan TAHTOA . . . :(

        Tuossa oli --- sinulle --- henkilökohtainen PALAUTE --- Jumalan SUUNNASTA !

        KIRJOITAN --- Jumalan PUOLESTA --- koska . . . Jumala TAHTOO . . . ;)


      • Anonyymi
        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        ps. olen kompa --- joten ---> varo ettet kompastu . . . ;)

        OLET - TÄYSIN - OIKEASSA --- itsekeskeisenä - ja - penseänä . . .

        . . . sinä kirjoitat TIETENKIN KAIKKIEN PUOLESTA . . .
        . . . sinä kun - SE - tiedät KAIKEN . . . YMMÄRTÄMÄTTÄ . . . :(

        OLET --- KÄÄNTÄNYT --- ITSESI . . . poispäin Jumalasta . . . :(

        EI --- LÖYDY SINUSTA . . . sitä mitä TARVITAAN ---> Jumalan TAHTOA . . . :(

        Tuossa oli --- sinulle --- henkilökohtainen PALAUTE --- Jumalan SUUNNASTA !

        KIRJOITAN --- Jumalan PUOLESTA --- koska . . . Jumala TAHTOO . . . ;)

        Siis outoo, outoo on tuon ei-trollin tekstit!! Ja et muka jumalan suunnasta... voi sokeutta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKAAN ei ota todesta edellisen kaltaisia sekojuttuja! Muka joku "jumala",,, no eihän harhoille mitään mahda. Pitää vain nähdä ne ja jättää omaan arvoonsa, kääntää selkänsä ja korvansa..

        Ja sinäkö olet sitten viisas? Juuri ylensit itsesi Jumalaksi käyttämällä sanaa "kukaan".


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        ""Aloitus on täyttä eksytystä, huuhaata ...""
        ------------------------------------------------

        Rakas . . . Jumala TIETÄÄ . . . kuka olet . . . ;)

        Minä TOTUUS --- Sinä TROLLI --- > OLET --- TAAS --- VÄÄRÄSSÄ . . .

        ""ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT --- ""
        ""Kaikki väittely, kiistely ja kilpailu --- Jumalan KANSSA --- ON TURHAA . . .
        . . . SILLÄ --- HÄVIÄT AINA ----> Siis - LOPETA Jumalan VASTUSTAMINEN !!!
        . . . SINUN ASIASI KÄSITELLÄÄN erikseen ja MYÖHEMMIN . . . ""

        ALOITUKSEN - profetioista - 1. ja kaksi viimeistä ja lisäys --- TOTEUTUVAT . . .
        TOSIN --- PIENILLÄ TARKENNUKSILLA --- vähän POIS - ja - hieman LISÄÄ . . .

        SIIS --- ALOITUKSEN - profetioista - SEURAAVAT TÄRKEITÄ . . .

        ******** LAINAUS alkaa . . .

        Suomea koskevien profetioiden yhteenveto

        Kiitos ja ylistys jo etukäteen Jumalalle siitä, että

        - vaikka hän sallii Suomen kokea ruokapulan ja Venäjän armeijan osittaisen Suomen miehityksen, niin nämä koettelemukset tulevatkin olemaan Suomelle siunaus, koska niiden seurauksena Suomessa syttyy ennen näkemättömän voimakas hengellinen herätys, jonka seurauksena miljoona suomalaista tulee uskoon, kun herätyksen auran kärkenä toimiva Suomen profeetta julistaa voimallisesti parannuksen sanaa niin uskoville kuin uskomattomille tehden samalla suuria ihmeitä ja tunnustekoja. Myöhemmin Venäjälle palaavan Venäjän armeijan sotilaat kertovat näistä suurista Jumalan teoista myös kotimaassaan, jossa syttyy myös herätys.

        - Suomi tulee puolustamaan ja siunaamaan muun maailman hylkimää Israelia, jolloin Jumala siunaa Suomea.

        - Jumalan siunauksen takia Suomesta tulee erittäin voimakas valtio, Pohjolan valo muutoin pimeässä Euroopassa ja maailmassa.

        Lisäys:

        - Suomi tulee Mooseksen lailla toimivan profeetan johdolla auttamaan Venäjältä Suomeen vainoja pakenevia juutalaisia ja israelilasta sukuperää olevia suomalaisia palaamaan kotiin Israel

        . . . LAINAUS loppuu ********

        LISÄKSI --- Jouko Pihon - sivuilta tulleet --- 2 TÄRKEÄÄ profetiaa . . .

        Cherie Sheridanin 29.1.2016 saama sanoma
        Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14099724/cherie-sheridanin-29-1-2016-saama-sanoma

        NOITA - ja - NÄITÄ profetioita --- KÄSITELLÄÄN TARKEMMIN . . .

        SITTEN - KUN . . .
        Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . .

        siis jatkuu . . .

        ja lisää - Suomea KOSKEVIA - profetioita . . .

        Suomeen tuleva sota
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14827016/suomeen-tuleva-sota


    • Anonyymi

      Aloitus on menestysteologiaa!

      • Anonyymi

        Aloitus on korvien välistä nousseitten illuusioitten häiriötä... toiveajattelua, johon haksahtanu ittekin uskoo, sääliä, sääli


    • Anonyymi

      Löytuuko raamatusta?

    • Anonyymi

      Jouko Pihon siv. Profetiat 2
      23.11.2008
      Nimimerkki Keefun 19.11.2008 blogissaan (http://turjalainen.blogspot.com/) julkaisema profeetallinen yhteenvetokirjoitus maailman tulevaisuudesta
      Keefu on oululainen historian
      opiskelija ja vapaa toimittaja
      Globaali järjestelmäkriisi ja maailman tulevaisuus
      En ole aikaisemmin käsitellyt isona kokonaisuutena sitä tulevaisuuden kuvaa, joka aukeaa maailman tämänhetkisen talouskurimuksen päässä, enkä nykyisen kriisin etenemistä saati oikein aikatauluakaan. Näin ollen lienee aika kirjoittaa jonkinlainen yhteenvedontapainen katsaus siihen, mitä on tapahtumassa, ja millä aikataululla.

      Maailmantalouden kriisissä ei ole kyse vain taloudesta, vaan koko globaalin valtajärjestelmän murroksesta. Elämme tällä hetkellä historian muutosvaihetta, joka tulee päättämään Amerikan vuosisatana tunnetun ajan - koko 1945 alkaneen maailmanjärjestyksen. Kärjistäen voisi sanoa, että USA:lle ja sen vaikutusvallalle maailmassa on käymässä samalla
      tavoin kuin Neuvostoliitolle: Edessä on taloudellinen romahdus, joka tulee murentamaan USA:n valta-aseman ja myös
      koko vallitsevan poliittisen ja geopoliittisen järjestyksen. Eurooppalainen talouden ja poliittisten järjestelmien analysoimiseen erikoistunut Laboratoire European Anticipation Participation -instituutti puhuukin syystä maailmanlaajuisesta järjestelmäkriisistä (Global Systemic Crisis).


      Kriisi vie siis kohti alueellisten unionien maailmanjärjestystä, ja pitemmällä tähtäimellä eli 2030-40 -luvun tullessa kohti Maailman Unionia, kuten aikaisemmassa kirjoituksessani olen hahmottanut. Näin siis minun näkökulmastani. Sittenpähän tulemme näkemään miten käy.

      EDIT 21.11.2008 Asiaan liittyen:
      "Raportti: Yhdysvaltain asema heikkenee, maailma vaarallisempi vuonna 2025

      Yhdysvallat, Kiina ja Intia ovat moninapaisen maailmanjärjestyksen suurvallat vuonna 2025, linjaa Yhdysvaltain kansallisen turvallisuusneuvoston torstaina julkaisema raportti. Tiedusteluviranomaisten kokoama Globaalit trendit 2025 -raportti myös ennustaa maailman muuttuvan vaarallisemmaksi vuoteen
      2025 mennessä ruuan ja veden vähyyden sekä aseiden suuren määrän vuoksi.

      Raportin mukaan sekä Yhdysvaltain taloudellinen että poliittinen vaikutusvalta vähenee seuraavan 20 vuoden aikana.

      Kansallinen turvallisuusneuvosto arvioi Wall Streetiltä käynnistyneen talouskriisin vähentävän Yhdysvaltain dollarin valta-asemaa maailmantaloudessa. Käynnissä oleva globaalin talouden tasapainon korjaantuminen johtaa raportin
      mukaan siihen, että Yhdysvaltain dollari on vuonna 2025 kenties vain "tasavertaisten valuuttojen ykkönen"."

      Itse sanoisin, että tuore strategiaraportti näkee USA:n aseman varsin ruusuisesti...

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelliseen liittyen kuuntele:https://areena.yle.fi/1-3229465

        J Pihon siv. Profetiat 2 myös Keefun näkyä tulevaisuuden kehityksestä

        25.9.2008
        Nimimerkki Keefun piirtämä kartta Venäjän ja EU:n tulevasta kehityksestä

        Nimimerkki Keefun mukaan tuleva kehitys maanosassamme johtaa Euroopan Unionin hajoamiseen siten, että Suomi, Skandinavian maat, Baltian maat, Saksa ja joukko Itä-Euroopan maita tulee osaksi Venäjän liittokuntaa joko miehitettyinä maina tai liittolaisina.

        Välimeren ympärille muodostuisi vanhoja Rooman valtakunnan rajoja seuraava tynkä-EU, johon kuuluisi Etelä-Eurooppa, Turkki ja Pohjois-Afrikka.

        Tämä ajattelu perustuu Hesekielin kirjan lukujen 38 ja 39 viitteisiin, joiden mukaan Israeliin hyökkäävä Goog on Venäjä,
        mistä on paljon historiallisia todisteita (Lue Keefun profeetallinen kirjoitus 9.2.2008 Profetioita-osiosta). Googia seuraa
        sotaretkellä Goomer (mistä sana germaani), mikä on Saksa ja pohjan perillä asuvan Goomerin pojan Toogarman joukot, mikä viittaa skandinaaveihin.

        Pidän nimimerkki Keefun tulkintaa hyvin mahdollisena. Venäjän liittolaisiksi tai miehittämiksi tulevaisuudessa joutuvat
        maat eivät olleet koskaan osa muinaista Rooman valtakuntaa, joka on Raamatun mukaan elpyvä lopunaikoina uudelleen henkiin.

        Georgian tapahtumat osoittivat, että etupiiriajattelu on taas voimissaan Venäjällä. Suomi kuuluu Venäjän etupiiriin. Kansainvälisessä kriisissä Venäjä varmistaisi ilman muuta oman sotilaallisen läsnäolonsa Suomessa, josta käsin Venäjä pyrkisi alistamaan haltuunsa myös Ruotsin ja Norjan.

        Keefun kartta Venäjän ja EU:n tulevasta kehityksestä
        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/Venajan_valtapiiri_2010_luvullaSuomeksi.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J Pihon siv. Profetiat 2 myös Keefun näkyä tulevaisuuden kehityksestä

        25.9.2008
        Nimimerkki Keefun piirtämä kartta Venäjän ja EU:n tulevasta kehityksestä

        Nimimerkki Keefun mukaan tuleva kehitys maanosassamme johtaa Euroopan Unionin hajoamiseen siten, että Suomi, Skandinavian maat, Baltian maat, Saksa ja joukko Itä-Euroopan maita tulee osaksi Venäjän liittokuntaa joko miehitettyinä maina tai liittolaisina.

        Välimeren ympärille muodostuisi vanhoja Rooman valtakunnan rajoja seuraava tynkä-EU, johon kuuluisi Etelä-Eurooppa, Turkki ja Pohjois-Afrikka.

        Tämä ajattelu perustuu Hesekielin kirjan lukujen 38 ja 39 viitteisiin, joiden mukaan Israeliin hyökkäävä Goog on Venäjä,
        mistä on paljon historiallisia todisteita (Lue Keefun profeetallinen kirjoitus 9.2.2008 Profetioita-osiosta). Googia seuraa
        sotaretkellä Goomer (mistä sana germaani), mikä on Saksa ja pohjan perillä asuvan Goomerin pojan Toogarman joukot, mikä viittaa skandinaaveihin.

        Pidän nimimerkki Keefun tulkintaa hyvin mahdollisena. Venäjän liittolaisiksi tai miehittämiksi tulevaisuudessa joutuvat
        maat eivät olleet koskaan osa muinaista Rooman valtakuntaa, joka on Raamatun mukaan elpyvä lopunaikoina uudelleen henkiin.

        Georgian tapahtumat osoittivat, että etupiiriajattelu on taas voimissaan Venäjällä. Suomi kuuluu Venäjän etupiiriin. Kansainvälisessä kriisissä Venäjä varmistaisi ilman muuta oman sotilaallisen läsnäolonsa Suomessa, josta käsin Venäjä pyrkisi alistamaan haltuunsa myös Ruotsin ja Norjan.

        Keefun kartta Venäjän ja EU:n tulevasta kehityksestä
        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/Venajan_valtapiiri_2010_luvullaSuomeksi.jpg

        Herra antaa tulevaisuuden ja toivon. Herra kuulee rukouksemme aina. Häneltä tulee apu, kun sitä uskossa Häneltä pyydämme Jeesuksen nimeen. Hänen on kaikki valta ja voima maan päällä ja taivaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J Pihon siv. Profetiat 2 myös Keefun näkyä tulevaisuuden kehityksestä

        25.9.2008
        Nimimerkki Keefun piirtämä kartta Venäjän ja EU:n tulevasta kehityksestä

        Nimimerkki Keefun mukaan tuleva kehitys maanosassamme johtaa Euroopan Unionin hajoamiseen siten, että Suomi, Skandinavian maat, Baltian maat, Saksa ja joukko Itä-Euroopan maita tulee osaksi Venäjän liittokuntaa joko miehitettyinä maina tai liittolaisina.

        Välimeren ympärille muodostuisi vanhoja Rooman valtakunnan rajoja seuraava tynkä-EU, johon kuuluisi Etelä-Eurooppa, Turkki ja Pohjois-Afrikka.

        Tämä ajattelu perustuu Hesekielin kirjan lukujen 38 ja 39 viitteisiin, joiden mukaan Israeliin hyökkäävä Goog on Venäjä,
        mistä on paljon historiallisia todisteita (Lue Keefun profeetallinen kirjoitus 9.2.2008 Profetioita-osiosta). Googia seuraa
        sotaretkellä Goomer (mistä sana germaani), mikä on Saksa ja pohjan perillä asuvan Goomerin pojan Toogarman joukot, mikä viittaa skandinaaveihin.

        Pidän nimimerkki Keefun tulkintaa hyvin mahdollisena. Venäjän liittolaisiksi tai miehittämiksi tulevaisuudessa joutuvat
        maat eivät olleet koskaan osa muinaista Rooman valtakuntaa, joka on Raamatun mukaan elpyvä lopunaikoina uudelleen henkiin.

        Georgian tapahtumat osoittivat, että etupiiriajattelu on taas voimissaan Venäjällä. Suomi kuuluu Venäjän etupiiriin. Kansainvälisessä kriisissä Venäjä varmistaisi ilman muuta oman sotilaallisen läsnäolonsa Suomessa, josta käsin Venäjä pyrkisi alistamaan haltuunsa myös Ruotsin ja Norjan.

        Keefun kartta Venäjän ja EU:n tulevasta kehityksestä
        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/Venajan_valtapiiri_2010_luvullaSuomeksi.jpg

        Ei kyse ole välttämättä alistamisesta hallintaan, vaan oman etupiirin suojelemisesta.

        Venäjällä on jo lait, jotka mm. antavat sille oikeuden lähettää joukkoja ennaltaehkäisevästi maahan, jota se etenkin pitää itselleen uhkana, tai, kuten arvelen, jota se joutuu kenties käyttämään oman etunsa suojeluun ja olemassaolonsa pelastamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J Pihon siv. Profetiat 2 myös Keefun näkyä tulevaisuuden kehityksestä

        25.9.2008
        Nimimerkki Keefun piirtämä kartta Venäjän ja EU:n tulevasta kehityksestä

        Nimimerkki Keefun mukaan tuleva kehitys maanosassamme johtaa Euroopan Unionin hajoamiseen siten, että Suomi, Skandinavian maat, Baltian maat, Saksa ja joukko Itä-Euroopan maita tulee osaksi Venäjän liittokuntaa joko miehitettyinä maina tai liittolaisina.

        Välimeren ympärille muodostuisi vanhoja Rooman valtakunnan rajoja seuraava tynkä-EU, johon kuuluisi Etelä-Eurooppa, Turkki ja Pohjois-Afrikka.

        Tämä ajattelu perustuu Hesekielin kirjan lukujen 38 ja 39 viitteisiin, joiden mukaan Israeliin hyökkäävä Goog on Venäjä,
        mistä on paljon historiallisia todisteita (Lue Keefun profeetallinen kirjoitus 9.2.2008 Profetioita-osiosta). Googia seuraa
        sotaretkellä Goomer (mistä sana germaani), mikä on Saksa ja pohjan perillä asuvan Goomerin pojan Toogarman joukot, mikä viittaa skandinaaveihin.

        Pidän nimimerkki Keefun tulkintaa hyvin mahdollisena. Venäjän liittolaisiksi tai miehittämiksi tulevaisuudessa joutuvat
        maat eivät olleet koskaan osa muinaista Rooman valtakuntaa, joka on Raamatun mukaan elpyvä lopunaikoina uudelleen henkiin.

        Georgian tapahtumat osoittivat, että etupiiriajattelu on taas voimissaan Venäjällä. Suomi kuuluu Venäjän etupiiriin. Kansainvälisessä kriisissä Venäjä varmistaisi ilman muuta oman sotilaallisen läsnäolonsa Suomessa, josta käsin Venäjä pyrkisi alistamaan haltuunsa myös Ruotsin ja Norjan.

        Keefun kartta Venäjän ja EU:n tulevasta kehityksestä
        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/Venajan_valtapiiri_2010_luvullaSuomeksi.jpg

        Tuohon karttaan pitäisi varmaankin laittaa osa Itä-Suomen miehitystäkin.


    • Anonyymi

      Todellisuus astuu esiin kaikkien ihmisprofetioiden hylkäämisen jälkeen.
      Vaui n se on Jumalan sana, että tulee SUURI lopunajan herätys, jonka Jeesus itse lupaa Matt. 25:7. Se on näin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Profetoin että nykyään ATEISTI Jarmo nousee Suur Suomen Kalifiksi presidentin tilalle. Tämän jälkeen käännetään katse LÄNTEEN ja valloitetaan Tukholman kautta koko RUÅTSI ja siitä tehdään SUUR Suomen ensimmäinen Jarmon kalifaattikuntaliitos.

      Näin unessa ATEISTI Jarmon ja Tukholman joten tämä profetia on täysin TOSI!§§!! Amen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe