Munan imeminen Naisen katsoessa.

Itse haluaisin imeä toista miestä Naisen katsoessa vieressä ehkä vähän ohjeistaen ja käskien. Lopuksi joutuisin nielemään/nuolemaan spermat ja näyttämään suuni Naiselle että kaikki on varmasti nielty.
Löytyykö Naista jota kiinnostaisi tällainen. Olen siis mies 36v Oulusta.

22

2469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vahvasti homoseksuaalista toimintaa

      • Anonyymi

        Hyi helvetti 😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helvetti 😈

        Älä yritä väittää muuta sä tykkäät ihan suunnattomasti ja harrastatte piireissänne päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä väittää muuta sä tykkäät ihan suunnattomasti ja harrastatte piireissänne päivittäin.

        porukkanainti,tykkään,ja orkut varmat montakertaa.


    • Anonyymi

      Uh-huh... olisihan se kiimaista touhua ottaa mieheltä suihin naisen/naisten katsoessa vierestä ja opastaessa...
      Vielä kiimaisempaa ja pervompaa olisi olla miehen naitavana naisen/naisten katsoessa vierestä :-)
      Tätäkin kiimaisempaa olisi olla kahden miehen välissä kun he välissään olevaa miestä molempiin päihin naisivat... =)
      t: M45-utelias-Tre

      • Anonyymi

        Niinpä näyttää tanella rulaavan.Heti aamusta alkanut kullin lutkutus.Ilmekin on niin tyyväisen oloinen se kertoo nautittu on.Eihän sulta vaan ole ryppynaru löystynyt kun kurat housuun tulee.Jos et viitsis tulla tänne kertoo ongelmistasi.


      • Anonyymi

        Täällä olis nainen valmiina katseluun tampereen lähikunnasta!


      • Anonyymi

        yx nainen halus katsoo kun mies laukee toisen suuhun pakotti nielemään kaiken painaen päätäni kullin liukuessa syvemmälle panot onkin toinen tarina


    • Anonyymi

      meillä oli taannoin nuorehko bi-mies kylässä ja vaimo laittoi hänet ottamaan multa suihin ja samalla vaimo katsellessa työnsi sormen mulle anukseen ja sen verran hyvältä tuntui että kaveri sai lastin syvälle suuhunsa samantien.Aluksin nuolin kontillaan vaimoa niin kaveri tuli taakse seisovan kullin kanssa ja alkoi sovittelemaan sitä peräreiälle mutta se jäi kun vaimo halusi vieraankin nuolevan häntä.Olisi kyllä haluja ottaa tuo uusiksi ja kokeilla miltä tuntuisi olla samalla pantavana.

      • Anonyymi

        minä voisin tulla teidänkaa.. m30v


      • Anonyymi

        meillä kans vaimo käski vielä imemään puhtaaks panon jälkeen koveni suussani sain toisen kerran peppuuni nyt kesti kauan vaimo kannusti vieressä


    • Anonyymi

      Joudutteko aisuri miehet ottamaan vaimon käskystä suihin vaimon rakastajalta?

      • Anonyymi

        sehän vasta mukavaa onkin vaimoa varten imee uudestaan kovaksi


    • Anonyymi

      kuopiosta jos löytyy halukas pari niin mua kiinnostas.. m30v

      • Anonyymi

        Kaiken kokeneen asiantuntijan lausunto.kertoo sun vankasta kokemuksesta.Eikä näitä ole pakkolukea kun tiedät kokemuksestasi asiat tosi hyvin.


    • Anonyymi

      Vaimoni käskystä otan suihin vaimon rakastajilta.
      on luonnollista, että minun kuuluu tuottaa nautintoa vaimolleni.
      Vaimo ohjastaa ja käskee minun niellä spermat. Vaimo kuvaa suihin otot.
      Toisinaan vaimo tuo myös muita mies-ystäviään imettämään munaansa minulla.

      • Anonyymi

        Tapahtuuko tämä täysin hetero pohjalta vaimon komennossa vai oletko itse bi henkinen?


    • Anonyymi

      Vaimoni käskystä otin suihin vaimoni mies-ystäviltä aluksi.
      Vaimo toi miehiä imettämään munaansa minulla säännöllisesti.
      Huomasin, että minun on mukavampi imeä munaa kun innostun asiasta.
      Vaimon komennossa minun on kuitenkin imettävä munaa ja nieltävä spermat.
      Onkohan niin, että bi-puoli on tullut esiin ajan kuluessa.
      Vaimo on tyytyväinen, kun imen munaa innokkaasti ja himokkaasti.

      • Anonyymi

        Mitenkäs vaimon suosioon pääsisi, nauttisin meinaan siitä että vaimosi toisi minut imettäväksesi. Erittäin kiihottavan kuuloinen kuvio, voisin imeskellä vaimon rintoja samalla tai suudella vaimon kanssa, kun imet.


    • Anonyymi

      Mä haluaisin, että urologilla käydessäni.. tohtori imisi munaani ja samalla hoitaja
      katselisi vieressä kun mua imettäisiin...

      • Anonyymi

        Seuraavalla kerralla kysäset urologilta miten olis jos ottasit poskeen


    • Anonyymi

      H­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotk­a haluavat pi­­tää ha­uskaa 👉 http://armtown.com/H/J5v5K3

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe