Sarja vaikutti hyvältä ennakkomainosten perusteella mutta totuus iski päin naamaa,täysin amatöörimäinen surkeus,huono käsikirjoitus,huonosti näytelty ja ohjattu,nopeasti loppui sarjan seuraaminen
Hotel Swan pettymys
41
6396
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa "tasoa" kuin nelosen Keihäsmatkat.
- Anonyymi
Oikeassa olette. Samaa tasoa tosiaan.
Odotin kovasti sarjan alkamista televisiossa, mutta eipä tarvitse pitempään seurata.
Harmi kun pettymys jäi! - Anonyymi
Swanissa oli pyritty johonkin unenomaisuuteen, erikoisuuteen, mutta ainakaan 1. jakson perusteella en vakuuttunut. Tekijätiimi kaipaa vielä harjoittelua...
- Anonyymi
Ja kas Roope Salminen pyörii tuossakin sarjassa. Eikö pätevämpiä nuoria näyttelijöitä tuohonkaan sitten löytynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kas Roope Salminen pyörii tuossakin sarjassa. Eikö pätevämpiä nuoria näyttelijöitä tuohonkaan sitten löytynyt?
Eihän Roope Salminen ole oikea näyttelijä. Kun ei ole monenkaan yrityksen jälkeen päässyt teatterikorkeaan, enkä ihmettele. Kökkö mikä Kökkö.
- Anonyymi
Onneksi kuvaukset on aloitettu meillä täällä hotelli Vegassa, mageeta
- Anonyymi
Ei pysty katsomaan kun työperäisen kuulonaleneman takia en saa mitään selvää puheesta.
Ajankohtaisohjelmien puheet kuuluu ja niistä saa täysin selvää, Stadi vastaan Lande ja Pitääkö olla huolissaan, jopa Huutokauppakeisarissa puheet kuuluu, ei mitään ongelmaa.
Mutta annas olla nämä uudet sarjat Sorjonen, Paratiisi ja jopa tämä Hotelli Swan, mumistaan vuorosanat poskiin ja sen muminan päälle hakataan kattiloita tai pimputetaan jotain, joissakin on jopa vihellystä melusaasteena puheen päällä.
Enkä ole ainoa jolla on vaikeuksia kuulemisen kanssa. Moni ystävistä ei katso enää luonto-ohjelmiakaan kun sinnekin on kertojan puheen päälle syötetty koko ajan taustamelua.
Uteliaisuuttani katsoin DVD:ltä vanhoja sarjoja joulun aikaan. Reinikainen, Mooseksen perintö, Pirun pelto. Raid, Tankki täyteen, Kummelit ei mitään ongelmaa, hyvin kuuluu, saa selvää, menee jakeluun.- Anonyymi
"Reinikainen, Mooseksen perintö, Pirun pelto. Raid, Tankki täyteen, Kummelit", Puhtaat valkeat lakanat, Metsolat, monet maalaiskomediat, joita esitettiin männä vuosina TAKAISIN TELKKARIIN, ja noi nykyiset tyhjänpäiväisyydet hevon sinne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Reinikainen, Mooseksen perintö, Pirun pelto. Raid, Tankki täyteen, Kummelit", Puhtaat valkeat lakanat, Metsolat, monet maalaiskomediat, joita esitettiin männä vuosina TAKAISIN TELKKARIIN, ja noi nykyiset tyhjänpäiväisyydet hevon sinne..
Kaikki mainitsemasi sarjat läytyvät YLE Areenasta lukuun ottamatta Puhtaita valkoisia lakanoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mainitsemasi sarjat läytyvät YLE Areenasta lukuun ottamatta Puhtaita valkoisia lakanoita.
Ja ne taas löytyy dvd:lla ihan omasta hyllystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eiköhän ne tullutkin Maikkarilta,niin mitenpä Yle Areenassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eiköhän ne tullutkin Maikkarilta,niin mitenpä Yle Areenassa?
Ja jos tuli,niin eipähän ole sitten enää puhtaita ja valkoisia ne lakanat...
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Voisiko joku päälle pimputtaja kertoa mitä lisäarvoa puheen päälle metelin laittaminen tuo.
- Anonyymi
Kaikki suomalaiset sarjat ja elokuvat pitäisi tekstittää, puhe on tunnistamatonta muminaa, vaikka äänen laittaisi kuin kovalle!
- Anonyymi
Suurimmasta osasta löytyy suomenkielinen tekstitys, kun laitat kielivalinnaksi hollanti. Sillä minä pärjään suomalaisten sarjojen ym. kanssa.
Samaa ollaan meilläkin ihmetelty, että eikö nykyajan näyttelijät osaa lainkaan puhua selvästi, kummallista muminaa ja sönkkäystä, josta ei saa mitään selvää.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi toi Roope Salminen piti tähän laittaa kun se ei sovi rooliinsa ollenkaan.
- Anonyymi
En myöskään ole katsonut kun eka jakson ja hieman toisen alkua... Ei jaksa kiinnostaa....
- Anonyymi
Missä tahansa ohjelmassa on Roope Salminen, Janne Kataja, jää katsomatta. Nämä kaksi "huippunäyttelijää" pilaavat ohjelman kuin ohjelman.
- Anonyymi
Eikä pilaa.
- Anonyymi
onko tosta tehty tosiaan vain 1 kausi <eikö voitas lähettää ton sijasta maikkarille vaikkapa manitbois maanantai iltaan
Tähän sarjaan on valittu huonoimmat mahdolliset näyttelijät joita ohjaa huonoin mahdollinen ohjaaja. Ainoa poikkeus on Meri Nenonen ja Lauri Tilkanen. Hotellin johtaja Ella ihan pihalla ja tosi lepsu. Ja Ellan asut ihan kamalia. Tästä puuttuu kaikki jämäkkyys mitä hotellin henkilökunnalla pitäis olla. Äänitys niin surkeaa että pitää olla äänet täysillä että saa muminasta selvää.
- Anonyymi
Sarjaan lisää kausia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjaan lisää kausia
Sarjaan jatkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjaan jatkoa
Loppu oli sekava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppu oli sekava
Loppuiko se jo enkä hoksannut kuka oli murhaaja.
- Anonyymi
Ei se nyt niin huono ollut. Ihan kuin tekijöillä olisi rahat loppuneet tai mielikuvitus tai oikeastaan innostus lopussa. Sarja loppui että PAM, ei jaksa enää...lopetetaaan tähän...
- Anonyymi
Se tummaihoinen naisnäyttelijä oli hyvä.
- Anonyymi
Katsoin ensimmäisen osan. Mikä pettymys!
No ajattelin, että annetaas nyt vielä mahdollisuus josko jatkossa parannusta tapahtuisi.
Niin ei vaan käynyt, joten siihen jäi sarjan seuraaminen. Saman olivat todenneet muutamat tuttunikin.
Ensinnäkin "hotelli" halvan kolkko.
Nainen, joka näytteli Ellan roolia, kolkko ääneltään. Kaunis nainen, mutta äänen ulostuonti kamalaa!
Lauri Tilkasella jäykkä, mitäänsanomaton roolisuoritus.
Harmittavan huono toteutus ja roolijako. Eivät Milka Ahlroth suttuisine hiuksineen taikka Roope Salminenkaan kiitosta näyttelijäntyöstään saa.
Nyt ilmeisesti oletettiin, että nimekkäillä näyttelijöillä sarja saadaan toimimaan.
Niin ei valitettavasti vaan käynyt.
Loppuratkaisusta ei harmaata aavistustakaan, mutta tämän sarjan kohdalla ei jää edes harmittamaan. - Anonyymi
Minusta sarja oli ihan katsottava. Puheenkin kuuli paremmin kuin Karpissa. Mutta sarjan loppu oli pettymys. Minulle kyllä selvisi murhaaja, mutta kaikki muu jäikin auki. Motivaatio? Toimiko murhaaja yksin? Oliko murha sittenkin vahinko? Miten Ellan veljen kävi?
- Anonyymi
Tuleeko kausi 2?
- Anonyymi
Oliko se Henrik murhaaja vai?
- Anonyymi
murhajaja jäi hämäräks ja sekavaks... eikä saanu mitään selkoa koko sarjasta. ampuko henrik sen pajarin
- Anonyymi
henrik ampui ilmeisesti ville pajarin < jäi ihan saatanan sekavaks < ei kukaan saanu tosta mitään selkoa oli ihan sekava < katon mielummin beckkejä ja saksalaisia ja brittidekkareita.
- Anonyymi
oli kyl sekavin loppu koskaan < ei oikeen auennu et kuka ampu ja kenet.... esim oona airolan rooliin ois sopinu vaikkapa tiina lymi.
- Anonyymi
Tässä nähdään kun mahdollisimman halvalla tehdään. Siksi näissä onkin kaiken maailman Roope Salmiset ja muut Janne Katajat. Halvalla saa huonoa jälkeä. Tämä on suomalaisissa sarjoissa trendi että mahdollisimman halvalla ja mukaan ihmisiä jotka luulevat osaavansa näytellä. Vielä puuttuu Pimiä, Rostedht, Sukari, Tuurin kyläkauppias, Palsanmäki "näyttelijöiden" joukosta. Sataisko näillekin jokin draamasarja?
- Anonyymi
Totta,petyin.Vaikka Konsta edes sai tilaisuudennäytellä!
- Anonyymi
Roope Salminen käyttäytyi kuvauksissa kun olisi muita ylempänä. Ei edes hymyillyt kun sitä moikkasi. Ihan hirveetä draamailua siltä ja rooli ei kyllä yhtään sopinut hänelle. Kirjoittaa kuvausten taustalla ollut henkilö
- Anonyymi
Mu mielestä oli tosi hyvä sarja
- Anonyymi
Voi kurja näitä suomalaisia tuotantoja.
Miksi pitää jäljitellä ulkomaisia hyvin toteutettuja sarjoja, joita yritetään tehdä halvalla (ainakin siltä näyttää) ja tönkkönä esiintyvillä "näyttelijöillä".
Etukäteismainonta lupasi jotain, mitä odotin kovasti.
Todellisuus vallan muuta.
Eihän vaan tulossa ole kolmatta kautta? - Anonyymi
Miksi hotel swan ei enään näy mtv3 Elisa viihde
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289