MAMUT KÄYTTÄVÄT KELA-TUKIA HUIMASTI SUOMESSA.

Anonyymi

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naapuritalon sosiaalisesti (KE-LA) tuetusta asuintalosta muutti pois valkolainen pariskunta.No Yllätys yllätys tilalle saapui punainen muuttoauto ja lauma somaaaleja. Seuraavan päivänä talonparkkipaikalle ajoi somaaalien 2-uudehkoa M-B ökymaasturia josta loput somaaalit jalkautuivat " kunnan asumukseen " .. Hyvä me Suomalaiset !

      • Mitä näihin tukiin on sanottavaa huimalle ajattelijallemme hra. Moghtar.Gyrvällä?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Mitä näihin tukiin on sanottavaa huimalle ajattelijallemme hra. Moghtar.Gyrvällä?

        somaaali on jokaisen euronsa ansainnut ( hengittämällä )


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Mitä näihin tukiin on sanottavaa huimalle ajattelijallemme hra. Moghtar.Gyrvällä?

        "Älkää minulle itkekö, vanha osaa kirjoittaa"
        Kenties tuo?


      • Anonyymi

        Ökymaastureita saa kun on kekseliäs nimien kanssa ja asioi ahkerasti kehitysmaapankki KELA:ssa.


      • Anonyymi

        Siiten heräsin saappaat jalassa krapulassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älkää minulle itkekö, vanha osaa kirjoittaa"
        Kenties tuo?

        Tai mitä tahansa, mutta päättyy idioottimaiseen tokaisuun "nauretaan yhdessä".

        Ihan kuin joku muu, kuin toinen idiootti yhtyisi nauruun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mitä tahansa, mutta päättyy idioottimaiseen tokaisuun "nauretaan yhdessä".

        Ihan kuin joku muu, kuin toinen idiootti yhtyisi nauruun.

        Varsin hienosti summattu :D

        Olen miettinyt tuota "nauretaan yhdessä" signeerausta siksikin, koska häneltä ei miltei kertaakaan ole irronnut mitään varsinaisesti hauskaa, paitsi kerran:

        Kyseessä herran tragikoominen selvitys siitä, miten hän tuijottelee miesten takamuksia uimahalliasuja koskevassa ketjussa. Se oli hauskaa, mutta epäilen, että juuri häneltä päässeen lipsahduksen vuoksi, ei niinkään hänen koomikkokykyjensä vuoksi.


    • Anonyymi

      minnes virtaa turkkilaisten rahat pitsankäännöstä?

    • Tuossa ei kehdattu mainita, mutta kyseinen tukija kuuluu Suomen Perustaan.

      Olisi kiva nähdä oikeiden tutkijoiden tekemä tutkimus aiheesta.

      • Ja ettei palstan pikkunatsien tarvitsisi nolata itseään, muistetaan nyt kuitenkin, että Salmiselta puuttuu tutkijakoulutus kokonaan. Hän on tuplakandi tilastotieteistä ja kehitysmaatutkimuksesta. Lisäksi Suomen Persuta tunnetaan äärimmäisen tarkoitushakuisesti valikoiduista tutkimusaiheista, joiden tarkoitus on pelkästään tukea persujen populistista roskaa.


      • Anonyymi

        Ei vasemmistolaisuus tee tutkijasta sen oikeampaa:)


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ja ettei palstan pikkunatsien tarvitsisi nolata itseään, muistetaan nyt kuitenkin, että Salmiselta puuttuu tutkijakoulutus kokonaan. Hän on tuplakandi tilastotieteistä ja kehitysmaatutkimuksesta. Lisäksi Suomen Persuta tunnetaan äärimmäisen tarkoitushakuisesti valikoiduista tutkimusaiheista, joiden tarkoitus on pelkästään tukea persujen populistista roskaa.

        "tunnetaan äärimmäisen tarkoitushakuisesti valikoiduista tutkimusaiheista"
        Tästä kenties surullisin esimerkki on ääripunikki Vesa Puuronen, jolla on mennyt puurot ja vellit sekaisin jo vuosikausien ajan rasismia "tutkiessaan".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vasemmistolaisuus tee tutkijasta sen oikeampaa:)

        Ei, mutta tutkijakoulutus tekee.

        Ja jos vielä sattuu kuulumaan johonkin firmaan, joka ei ole tunnettu heikkolaatuisista ja tarkoitushakuisista tutkimuksista, niin homma helpottuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "tunnetaan äärimmäisen tarkoitushakuisesti valikoiduista tutkimusaiheista"
        Tästä kenties surullisin esimerkki on ääripunikki Vesa Puuronen, jolla on mennyt puurot ja vellit sekaisin jo vuosikausien ajan rasismia "tutkiessaan".

        Kuuluuko Vesa Puuronen Suomen Perustaan? Jännää. No, en tuota tapausta tunne sen paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vasemmistolaisuus tee tutkijasta sen oikeampaa:)

        "Salmiselta puuttuu tutkijakoulutus kokonaan. "

        Tutkijana toimimiseen vaaditaan yleensä tutkimusalalta tai sen lähialalta suoritettu ylempi korkeakoulututkinto ja ammattimaisiin tutkijanvirkoihin tohtorin tutkinto. Suomessa tutkimushenkilöstöä on kaikkiaan noin 80 000. Tutkijoista varsinainen tutkijankoulutus on noin 13 prosentilla.

        Eli huono provo rotalta, ei jatkoon:)


      • > kommunistirotat kääntävät aina matu- keskustelut Perussuomalaisiin.

        Suomen Persuta on persujen ajatushautomo. Persut ovat myös Suomen maahanmuuttajavastaisin puolue, krisseleiden ohella. Jopa keskustassa on herätty tajuamaan, että maahanmuutto on hyvä asia. Tai ainakin aika moni siellä on. Loput karkasivat persuihin...

        > Hallitsematonta maahanmuuttoa vastustaa kuitenkin
        > valtava enemmistö kansastamme.

        Toivoa sopii. Hallittu maahanmuutto on kaikkien etu, varsinkin niiden maahanmuuttajien. Minä ainakin kannatan hallittua maahanmuuttoa, siinä missä tietääkseni kaikki tuntemani ihmiset muutenkin.

        Haluatko kokeilla ratsastusta jollain toisella olkihepalla?


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ja ettei palstan pikkunatsien tarvitsisi nolata itseään, muistetaan nyt kuitenkin, että Salmiselta puuttuu tutkijakoulutus kokonaan. Hän on tuplakandi tilastotieteistä ja kehitysmaatutkimuksesta. Lisäksi Suomen Persuta tunnetaan äärimmäisen tarkoitushakuisesti valikoiduista tutkimusaiheista, joiden tarkoitus on pelkästään tukea persujen populistista roskaa.

        "tunnetaan äärimmäisen tarkoitushakuisesti valikoiduista tutkimusaiheista"
        Kuten esimerkiksi rasismintutkijana esiintyvä Vesa Puuronen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Salmiselta puuttuu tutkijakoulutus kokonaan. "

        Tutkijana toimimiseen vaaditaan yleensä tutkimusalalta tai sen lähialalta suoritettu ylempi korkeakoulututkinto ja ammattimaisiin tutkijanvirkoihin tohtorin tutkinto. Suomessa tutkimushenkilöstöä on kaikkiaan noin 80 000. Tutkijoista varsinainen tutkijankoulutus on noin 13 prosentilla.

        Eli huono provo rotalta, ei jatkoon:)

        Jeps. Ei ole kuin alempi korkeakoulututkinto. Ei noilla kriteereillä päääsisi mihinkään oikeaan puljuun tutkijaksi. Tutkimusavustajaksi kyllä voisi alkaa...


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Kuuluuko Vesa Puuronen Suomen Perustaan? Jännää. No, en tuota tapausta tunne sen paremmin.

        Suosittelen tutustumista Puurosen punaisiin "tutkimuksiin" tarkemmin.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ei, mutta tutkijakoulutus tekee.

        Ja jos vielä sattuu kuulumaan johonkin firmaan, joka ei ole tunnettu heikkolaatuisista ja tarkoitushakuisista tutkimuksista, niin homma helpottuu.

        Kuten todettu, tutkijoista vain 13 prosentilla on varsinainen tutkijankoulutus.

        No, sekin fakta on täältä näköjään jo niksuteltu pois.

        On luonnollista, että Suomen Perusta julkaisee tutkimuksia oman alansa aiheista, eikä vaikkapa banaanikärpäsen lisääntymistavoista.

        Sinulla ei ole mitään kompetenssia määritellä jotain tutkimusta heikkolaatuiseksi, ei ainakaan sillä perusteella, että se on harhaisen maailmankuvasi vastainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten todettu, tutkijoista vain 13 prosentilla on varsinainen tutkijankoulutus.

        No, sekin fakta on täältä näköjään jo niksuteltu pois.

        On luonnollista, että Suomen Perusta julkaisee tutkimuksia oman alansa aiheista, eikä vaikkapa banaanikärpäsen lisääntymistavoista.

        Sinulla ei ole mitään kompetenssia määritellä jotain tutkimusta heikkolaatuiseksi, ei ainakaan sillä perusteella, että se on harhaisen maailmankuvasi vastainen.

        Joo, mutta edes se ylempi kokeakoulututkinto olisi hyvä.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Joo, mutta edes se ylempi kokeakoulututkinto olisi hyvä.

        Ylempään korkeakoulututkintoon riittää maisterin paperit, jotka saa gradun tekemällä.

        Tutkija on Suomessa ammattinimike, ja tutkijan työnantaja on yleensä yliopisto, ammattikorkeakoulu, itsenäinen tutkimuslaitos tai suuryrityksen tutkimusosasto, joten senkään suhteen et pysty mitään nillittämään:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylempään korkeakoulututkintoon riittää maisterin paperit, jotka saa gradun tekemällä.

        Tutkija on Suomessa ammattinimike, ja tutkijan työnantaja on yleensä yliopisto, ammattikorkeakoulu, itsenäinen tutkimuslaitos tai suuryrityksen tutkimusosasto, joten senkään suhteen et pysty mitään nillittämään:)

        Kai ne maisterin paperit vähän muutakin kuin gradun vaativat. Ainakin minun opiskeluaikanani oli kaiken maailman ikäviä vaatimuksia opiskelusta, jne.. Mutta jos tuo on se vaatimus, niin miksi ei tekaise? Gradu nyt vaatii lähinnä perslihaksia, joten älyn puutteesta ei luulisi olevan kiinni.

        Totta kai tutkija on ammattinimike. Ja tahot, jotka palkkaavat epäpäteviä tutkijoita tuppaavat tekemään huonoa tutkimusta. Persujen ajatushautaamo ei ole tässä suhteessa poikkeus.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Kai ne maisterin paperit vähän muutakin kuin gradun vaativat. Ainakin minun opiskeluaikanani oli kaiken maailman ikäviä vaatimuksia opiskelusta, jne.. Mutta jos tuo on se vaatimus, niin miksi ei tekaise? Gradu nyt vaatii lähinnä perslihaksia, joten älyn puutteesta ei luulisi olevan kiinni.

        Totta kai tutkija on ammattinimike. Ja tahot, jotka palkkaavat epäpäteviä tutkijoita tuppaavat tekemään huonoa tutkimusta. Persujen ajatushautaamo ei ole tässä suhteessa poikkeus.

        Mistä sinulle on jäänyt käsitys, ettei hän ole tehnyt gradua?

        Se, onko Salminen epäpätevä tutkijana, ei ole sinun määriteltävissä oleva asia.

        Taitaa vain rottaa ahdistaa hänen tutkimustensa tulokset, joita ei jyrsijän aivoilla pysty kiistämäänkään:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinulle on jäänyt käsitys, ettei hän ole tehnyt gradua?

        Se, onko Salminen epäpätevä tutkijana, ei ole sinun määriteltävissä oleva asia.

        Taitaa vain rottaa ahdistaa hänen tutkimustensa tulokset, joita ei jyrsijän aivoilla pysty kiistämäänkään:)

        No ihan siitä, ettei ole maisterin papereita kyseisellä henkilöllä. Ellei nyt ihan viime aikoina ole niitä kasaan raapinut.

        Ja mitä pätevyyteen tulee, olet oikeassa. Se ei ole minun määriteltävissäni oleva asia, vaan määritelmä on ihan yleinen. Koulutuksen pitäisi olla ainakin maisteritasoa, mieluummin toki tohtori...


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ja ettei palstan pikkunatsien tarvitsisi nolata itseään, muistetaan nyt kuitenkin, että Salmiselta puuttuu tutkijakoulutus kokonaan. Hän on tuplakandi tilastotieteistä ja kehitysmaatutkimuksesta. Lisäksi Suomen Persuta tunnetaan äärimmäisen tarkoitushakuisesti valikoiduista tutkimusaiheista, joiden tarkoitus on pelkästään tukea persujen populistista roskaa.

        SInulla ei nyt ainakaan ole matemaattista koulutusta yliopistosta, sen olen aikaisemmin selvittänyt pienellä testillä.

        Jos persujen tutkimukset perustuvat viralliseen numeeriseen aineistoon, niin ei siitä väärennyksiä saa kuin tahallisella isolla vilpillä. Sinulla ei ole natsoja eikä kykyjä, eikä tutkintoa tuon toteamiseksi. Minulla olisi mm. tilastotieteen cl-tason opinnot, matematiikasta löytyy enemmän.
        Täykyykö Persujen tutkimuksen oikeellisuus selvittää jollain professorilla? Mutta ei vihervassarien tutkimuskyhäelmät?


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        > kommunistirotat kääntävät aina matu- keskustelut Perussuomalaisiin.

        Suomen Persuta on persujen ajatushautomo. Persut ovat myös Suomen maahanmuuttajavastaisin puolue, krisseleiden ohella. Jopa keskustassa on herätty tajuamaan, että maahanmuutto on hyvä asia. Tai ainakin aika moni siellä on. Loput karkasivat persuihin...

        > Hallitsematonta maahanmuuttoa vastustaa kuitenkin
        > valtava enemmistö kansastamme.

        Toivoa sopii. Hallittu maahanmuutto on kaikkien etu, varsinkin niiden maahanmuuttajien. Minä ainakin kannatan hallittua maahanmuuttoa, siinä missä tietääkseni kaikki tuntemani ihmiset muutenkin.

        Haluatko kokeilla ratsastusta jollain toisella olkihepalla?

        Taidat itse olla jo eläkkeellä, luulet olevasi turvassa työttömyydeltä. Mitä jos eläkkeesi otettaisiin sinulta pois? Vain kansaneläke voisi jäädä, ja onhan joku 760€/kk takuueläkekin.
        Itse olen selvinnyt eläkkeelle muutama kk sitten. Täytin muutama päivä sitten 64 v.
        Kukaan ei tarvitse oikeasti maahanmuuttajia, paitsi kokoomuslaiset palkkatasoa polkemaan. Senkin huvin rahoittavat muut veronmaksajat.

        Jos tavoitteena on pitää joissain ammateissa palkkataso kymmeniä vuosia alle 10€, niin silloin joku kuvittelee halvan työvoiman tuottamisen auttavan. Joku kuitenkin maksaa asumistuet ja sossusta lisää rahaa noille kurjille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        SInulla ei nyt ainakaan ole matemaattista koulutusta yliopistosta, sen olen aikaisemmin selvittänyt pienellä testillä.

        Jos persujen tutkimukset perustuvat viralliseen numeeriseen aineistoon, niin ei siitä väärennyksiä saa kuin tahallisella isolla vilpillä. Sinulla ei ole natsoja eikä kykyjä, eikä tutkintoa tuon toteamiseksi. Minulla olisi mm. tilastotieteen cl-tason opinnot, matematiikasta löytyy enemmän.
        Täykyykö Persujen tutkimuksen oikeellisuus selvittää jollain professorilla? Mutta ei vihervassarien tutkimuskyhäelmät?

        >SInulla ei nyt ainakaan ole matemaattista koulutusta yliopistosta,

        Olen minä jokusen kurssin matikkaakin siellä lukenut, mutta ei mitään tutkintoja matskusta. Jeps.

        > sen olen aikaisemmin selvittänyt pienellä testillä.

        Olipa pieni, kun meni itseltä ohi ihan kokonaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla jo eläkkeellä, luulet olevasi turvassa työttömyydeltä. Mitä jos eläkkeesi otettaisiin sinulta pois? Vain kansaneläke voisi jäädä, ja onhan joku 760€/kk takuueläkekin.
        Itse olen selvinnyt eläkkeelle muutama kk sitten. Täytin muutama päivä sitten 64 v.
        Kukaan ei tarvitse oikeasti maahanmuuttajia, paitsi kokoomuslaiset palkkatasoa polkemaan. Senkin huvin rahoittavat muut veronmaksajat.

        Jos tavoitteena on pitää joissain ammateissa palkkataso kymmeniä vuosia alle 10€, niin silloin joku kuvittelee halvan työvoiman tuottamisen auttavan. Joku kuitenkin maksaa asumistuet ja sossusta lisää rahaa noille kurjille.

        > Taidat itse olla jo eläkkeellä

        En toki. Profiilista näet, että olen vasta reilu nelikymppinen. Suunnittelen jääväni eläkkeelle ehkä viiskymppisenä.

        > luulet olevasi turvassa työttömyydeltä

        Aika turvassa. Tähän mennessä takana on työuraa vähän laskentatavasta riippuen noin 25 vuotta ja siihen mahtuu kaksi viikkoa lomautusta. Enemmänkin voisin ottaa...

        > Kukaan ei tarvitse oikeasti maahanmuuttajia

        Ei tietenkään. Käydään vaan tekaisemassa 100 000 lasta viimeisten 20 vuoden aikana lisää, niin siinähän se. Onko sulla aikakonetta? Mun on huollossa...


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Kai ne maisterin paperit vähän muutakin kuin gradun vaativat. Ainakin minun opiskeluaikanani oli kaiken maailman ikäviä vaatimuksia opiskelusta, jne.. Mutta jos tuo on se vaatimus, niin miksi ei tekaise? Gradu nyt vaatii lähinnä perslihaksia, joten älyn puutteesta ei luulisi olevan kiinni.

        Totta kai tutkija on ammattinimike. Ja tahot, jotka palkkaavat epäpäteviä tutkijoita tuppaavat tekemään huonoa tutkimusta. Persujen ajatushautaamo ei ole tässä suhteessa poikkeus.

        Maisterin tutkintoon täytyy kerätä 300 opintopistettä, joista gradu 30 - 40 op. Kandin tutkinto heltiää 180 opintopisteellä.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        > Taidat itse olla jo eläkkeellä

        En toki. Profiilista näet, että olen vasta reilu nelikymppinen. Suunnittelen jääväni eläkkeelle ehkä viiskymppisenä.

        > luulet olevasi turvassa työttömyydeltä

        Aika turvassa. Tähän mennessä takana on työuraa vähän laskentatavasta riippuen noin 25 vuotta ja siihen mahtuu kaksi viikkoa lomautusta. Enemmänkin voisin ottaa...

        > Kukaan ei tarvitse oikeasti maahanmuuttajia

        Ei tietenkään. Käydään vaan tekaisemassa 100 000 lasta viimeisten 20 vuoden aikana lisää, niin siinähän se. Onko sulla aikakonetta? Mun on huollossa...

        Elintasopakolaisten lapsistakaan ei tule koskaan työvoimapulan paikkaajia, johan tuon ovat somalit todistaneet 30 vuodessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elintasopakolaisten lapsistakaan ei tule koskaan työvoimapulan paikkaajia, johan tuon ovat somalit todistaneet 30 vuodessa.

        Itse asiassa päin vastoin. Somalien työttömyys pysyy samalla tasolla, vaikka määrä kasvaa koko ajan. Tämä johtuu siitä, että somalit työllistyvät.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ja ettei palstan pikkunatsien tarvitsisi nolata itseään, muistetaan nyt kuitenkin, että Salmiselta puuttuu tutkijakoulutus kokonaan. Hän on tuplakandi tilastotieteistä ja kehitysmaatutkimuksesta. Lisäksi Suomen Persuta tunnetaan äärimmäisen tarkoitushakuisesti valikoiduista tutkimusaiheista, joiden tarkoitus on pelkästään tukea persujen populistista roskaa.

        Tutkijakoulutusta tai edes yliopistohattua ei tarvita tilastojen muodostamiseen tai tulkintaan. Oleellisempaa olisi keskittyä siihen, onko tilasto tai sen tulkinta oikea vai virheellinen, ja syy, miksi. Mahdollisesti vieläpä sen oikean tuloksen esiin tuonti siinä selvityksen yhteydessä. Eikö vain?


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Itse asiassa päin vastoin. Somalien työttömyys pysyy samalla tasolla, vaikka määrä kasvaa koko ajan. Tämä johtuu siitä, että somalit työllistyvät.

        Höpsistä. TyöttömyysPROSENTTI on pysynyt suurin piirtein samana, vai somaleja on maahan lisää änkeytynytkin.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Itse asiassa päin vastoin. Somalien työttömyys pysyy samalla tasolla, vaikka määrä kasvaa koko ajan. Tämä johtuu siitä, että somalit työllistyvät.

        Kokonaisjakauma Migrin päätöksissä on 82t myönteistä / 14t kielteistä. Myönteisissä ikäjakaumasta 18-64v on 64t. Siis työikäistä porukkaa suurin osa, kymmeniä tuhansia! - pitäisi tuntua vaikutuksen kaupassa, teollisuudessa yms., eikö? Sitten jos työllisyystoimet keskittyvät erilaisiin maahanmuutto*-alkuisiin tehtävänimikkeisiin, jotka rahoitetaan julkisin varoin, ei vaikutus ole välttämättä positiivinen. Jos taas koko sakki olisi tulonsiirron varassa, esim. laskien 450eur nettorahaa 600 asuminen (ilman harkinnanvaraisia tukia), niin kuukausikustannus on 67 MEur.

        Seuraavaksi tarvittaisiin tutkimus, joka mittaa työikäisyyden lisäksi työkykyä ja työhalua. Taustamaaltaan kiinalaisia on esimerkiksi 11t, Virosta melkein 50t ja Vanuatulta 1.

        Minulla ei ole pienintäkään hajua, mikä on työllistymisprosentti noissa ryhmissä. Kaikkien etu kuitenkin on, että jos se on merkittävästi heikompi kuin valtaväestön, ryhdyttäisiin työllistämistoimiin. Esimerkiksi, jos työnhaku ei onnaa N kuukauden jälkeen, osoitettaisiin työ TE-toimiston puolesta. Ja sitä sitten jatkettaisiin, kunnes oma työnhaku tuottaa hedelmää. Poliittisesti sitten mietittäisiin, mikä on sopiva N.

        Taustamaahan voi tuettavalla henkilöllä olla myös Suomi. Eurot revitän työläisen persnahasta riippumatta siitä, miltä rahan vastaanottaja näyttää tai kuulostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä. TyöttömyysPROSENTTI on pysynyt suurin piirtein samana, vai somaleja on maahan lisää änkeytynytkin.

        Juuri niin. Eli somalit työllistyvät koko ajan paremmin, kun aika maahantulosta kasvaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaisjakauma Migrin päätöksissä on 82t myönteistä / 14t kielteistä. Myönteisissä ikäjakaumasta 18-64v on 64t. Siis työikäistä porukkaa suurin osa, kymmeniä tuhansia! - pitäisi tuntua vaikutuksen kaupassa, teollisuudessa yms., eikö? Sitten jos työllisyystoimet keskittyvät erilaisiin maahanmuutto*-alkuisiin tehtävänimikkeisiin, jotka rahoitetaan julkisin varoin, ei vaikutus ole välttämättä positiivinen. Jos taas koko sakki olisi tulonsiirron varassa, esim. laskien 450eur nettorahaa 600 asuminen (ilman harkinnanvaraisia tukia), niin kuukausikustannus on 67 MEur.

        Seuraavaksi tarvittaisiin tutkimus, joka mittaa työikäisyyden lisäksi työkykyä ja työhalua. Taustamaaltaan kiinalaisia on esimerkiksi 11t, Virosta melkein 50t ja Vanuatulta 1.

        Minulla ei ole pienintäkään hajua, mikä on työllistymisprosentti noissa ryhmissä. Kaikkien etu kuitenkin on, että jos se on merkittävästi heikompi kuin valtaväestön, ryhdyttäisiin työllistämistoimiin. Esimerkiksi, jos työnhaku ei onnaa N kuukauden jälkeen, osoitettaisiin työ TE-toimiston puolesta. Ja sitä sitten jatkettaisiin, kunnes oma työnhaku tuottaa hedelmää. Poliittisesti sitten mietittäisiin, mikä on sopiva N.

        Taustamaahan voi tuettavalla henkilöllä olla myös Suomi. Eurot revitän työläisen persnahasta riippumatta siitä, miltä rahan vastaanottaja näyttää tai kuulostaa.

        Taidat perinteikkäästi sekoittaa pakolaisuuden ja maahanmuuton? Suurin osa mamuista on kantasuomalaisia.


    • Anonyymi

      Olen kuulemma "jäähyllä" miksi?

      • Ovat blokanneet muutaman yhteiskäyttöisen ip:n. Ei liity henkilöön.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ovat blokanneet muutaman yhteiskäyttöisen ip:n. Ei liity henkilöön.

        Mistä SINÄ asian tiedät?
        Modeko olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä SINÄ asian tiedät?
        Modeko olet?

        En. Mutta kuvio on aika selkeä kaikille alalla oleville.


      • On sinulla fantasiat...


    • Anonyymi

      Kela tuet ovat meidän veronmaksajien rahoja. Toivottavasti se muistettaisiin mainita, eikä aina puhua vain Kela tuista. Kelalla ei ole omia rahoja, kaikki raha tulee meidän kukkarostamme.

    • Anonyymi

      miksi annetaan suomen valtauksen jatku ja siitä vielä noille maksetaan
      - nyt pitää selvittää tarkasti miksi ovat tulleet tänne karuun pohjolaan rahojamme syömään mitään tekemättöminä

    • Anonyymi

      Naapurin muutti irakilaisperhe. Pian pihaa ilmestyi loistohuvipursi, vaikka asumme sisämaassa ja lähimpään vesistöön on 10 km.

      • Anonyymi

        Piffiläinen koettaa omalla tavallaan osallistua keskusteluun.


    • Anonyymi

      Ja rat saa hillitä natsittelujaan.

      • Anonyymi

        Rotalla on paras nimimerkki. Kuvaa hienosti hänen ajatteluaan.


    • Mikä sun ongelma on? Pane mamua ja ryöstä sen sosiaalituet. Ainakin miehenä sä voisit koska vain yhdessäasuen ottaa mamunaisen kaikki kelanmaksamat.

      I should know. Voisinhan viedä tukeni tytöltänikin koko ajan, ja se on sentään valkoisista valkoisin pyhtääläinen.

    • Anonyymi

      Sitä en tiedä, kuka käyttää ja mitä tukia. Mutta tilastokeskuksen tilastoista havaitaan, että 1990-lukuun verrattuna terveysmenot ovat pienentyneet suhteessa bkt:een. Sosiaalimenot suhteessa bkt:een puolestaan ovat kasvaneet jo 1990-luvun laman alkuvaiheen lukemiin. Eli Suomen julkisen talouden ongelma ei ole terveydenhoito vaan sosiaalimenot!

      • Anonyymi

        Matut aiheuttavat hirvittäviä kustannuksia maallemme ja ne kasvavat potenssiin jotain, se on varmaa se!


      • Anonyymi

        jätit haitat ja vaateet mitä tuovat tullessaan mainitsematta ja omistushalunsa
        - kaikki vieden vääräuskoisilta


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe