Juu. Eli hakusessa Nainen joka tykkää vyödildolla panna miestä. Löytyykö teitä?
Olen 36v hoikka ja siisti mies.
StrapOn Naista Oulusta?
16
972
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on yksi nainen Oulun seudulta. Itseäni ei kiihota mikään pieni dildo vaan omistan horse dildoja ja tykkään panna niillä. Näkee kuinka mies ottaa kunnon munaa vastaan. Joten ala venyttää analia niin ei satu kovin. Ja anna sitten yhteys tiedot kun olet valmis.
- Anonyymi
Työnnä vaan omaan rectumiis Hyi hemmetti
Jhh81 kirjoitti:
Moikka. Ota yhteyttä tuohon mun suomi24 nimimerkkiin, niin keskustellaan lisää.
Mulla on suomi24 treffit ilmoitus johon vai laittaa viestiä!
- Anonyymi
Mistä näitä paskaperseitä oikein sikiää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyppäs sitä ihan itseltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tollasia sekasikiöitä oikein sikiää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kiinnostaa kun täällä roikut.
UP...vielä hakusessa
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy sontatykki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toisia haukkuu se ite on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tollasia sekasikiöitä oikein tulee.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5711867Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san484874Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2912988Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1812840- 1291962
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo201285Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri11114940 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2141067- 901043
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv70901