Juu. Eli hakusessa Nainen joka tykkää vyödildolla panna miestä. Löytyykö teitä?
Olen 36v hoikka ja siisti mies.
StrapOn Naista Oulusta?
16
936
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on yksi nainen Oulun seudulta. Itseäni ei kiihota mikään pieni dildo vaan omistan horse dildoja ja tykkään panna niillä. Näkee kuinka mies ottaa kunnon munaa vastaan. Joten ala venyttää analia niin ei satu kovin. Ja anna sitten yhteys tiedot kun olet valmis.
- Anonyymi
Työnnä vaan omaan rectumiis Hyi hemmetti
Jhh81 kirjoitti:
Moikka. Ota yhteyttä tuohon mun suomi24 nimimerkkiin, niin keskustellaan lisää.
Mulla on suomi24 treffit ilmoitus johon vai laittaa viestiä!
- Anonyymi
Mistä näitä paskaperseitä oikein sikiää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyppäs sitä ihan itseltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tollasia sekasikiöitä oikein sikiää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kiinnostaa kun täällä roikut.
UP...vielä hakusessa
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy sontatykki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toisia haukkuu se ite on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tollasia sekasikiöitä oikein tulee.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663