Kumpaan kannattaa hakeutua yläkouluun jos voi valita? Valkeavuori on alueen suurin koulu ja se herättää heti vähän huolta koulukiusaamisesta ym. Lisäksi taitaa suurin osa Hovirinnan maahanmuuttajien pilteistä käydä koulunsa siellä. Eikä tarvitse alkaa heilutella rasisti -korttia - on ihan omakohtaista kokemusta minkälaisia järjestyshäiriöitä eräät kansallisuudet aiheuttavat luokissa jatkuvasti. Minkälaisia mahdollisuuksia Piispanlähteellä on esim. valinnaisten aineiden suhteen? Voiko opiskella muitakin kieliä kuin Saksaa? Esim. Espanjaa tai Venäjää? tai jotain vielä eksoottisempaa? Eikö se ole myös liikuntapainotteinen koulu?
Piispanlähteen vai Valkeavuoren yläkoulu
Anonyymi
0
433
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161