Ne piirtää kellä on liitua. Me Martin ym hallitaan, te ette vain pysy kärryillä. Jotkut jopa ahvenen perkkuusta on erimielä, selvisi ettei hänkään ole koskaan kalojen kanssa ollut tekemisissä. "syö särkeä se tuo järkeä" Älkää edes yrittäkö meitä kalastajia neuvoa, jos ei kokemusta alan, mielipiteitä saa silti tuoda julki, ja tuleekin tuoda.
Vaikuttaa osa hyvin liiduttomilta
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mielikuvitusmajuri myöntää olevansakin vain Yliväpeli?
Lisäksi haluaa korostaa tuolla liidulla, että on käynyt kansakoulua, ainakin muutaman luokan.
- Anonyymi
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Lisäksi haluaa korostaa tuolla liidulla, että on käynyt kansakoulua, ainakin muutaman luokan.
Heh, kuvassa Pystyllekkin jotain..jo viimein tulit kommentoimaan.
heh heh
"en ole katkera mutta kuitenkin " vai mitä Pysty ?
Varmaan Yliväpeli_Orhonen sinuakin noin rassaa..heh! - Anonyymi
Sivarikin pieree kuin aika lammas.
Kuin sotilasarvoista jotain ymmärtäisi. - Anonyymi
Vain ?
Mikä se sinä sitten olet? Anonyymi kirjoitti:
Heh, kuvassa Pystyllekkin jotain..jo viimein tulit kommentoimaan.
heh heh
"en ole katkera mutta kuitenkin " vai mitä Pysty ?
Varmaan Yliväpeli_Orhonen sinuakin noin rassaa..heh!>>Heh, kuvassa Pystyllekkin jotain..<<
Missä kuvassa?- Anonyymi
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
>>Heh, kuvassa Pystyllekkin jotain..<<
Missä kuvassa?https://api.suomi24.fi/uploads/92/02/14/original_20200303115114843.jpg
>>Heh, kuvassa Pystyllekkin jotain..<< - Anonyymi
Li Anderssonin suorassa Tv lähetyksessä sanomaan: " paskapuhetta"
Toinen komukka.
- Anonyymi
Tiu tau tulkku ison miehen mulokku luistaa hyvin talvisessa säässä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565010Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202285- 1031464
- 911405
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231376Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1851283Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681105Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81020Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671005- 72987