Onko olemassa mitään tapaa millä saisi esim. pictureboxiin tai vastaavaan laitettua monta kuvaa?
Siis kuvan vaihtaminen toiseen ei ole ongelma, vaan se miten saisi monta kuvaa yhtä aikaa samalle ruudulle...
Tietysti tekemällä monta pictureboxia, mutta...
Ja kieli on sitten VB .NET, mutta vanhemmallakin versiolla kirjoitetuista vinkeistä saattaa olla apua.
Monta kuvaa...
Yhteen ruutuun?
2
232
Vastaukset
- vbguru
olla mahdollista kuin yksi kuva kerrallaan yhteen Pictureboxiin.
Mutta voithan luoda useita Pictureboxeja ja sijoittaa ne siten, että se näyttää yhdeltä, jos useita eri kuvia pitää samanaikaisesti olla näytöllä.- Yhteen ruutuun?
"Mutta voithan luoda useita Pictureboxeja ja sijoittaa ne siten, että se näyttää yhdeltä, jos useita eri kuvia pitää samanaikaisesti olla näytöllä."
Tuon kyllä keksin itsekin... Mutta laiska kun olen, niin piti yrittää selvitä vähemmällä... No ei siitä sitten sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673