Väärä mies ja abortti

Anonyymi

Minä en tajua sitä asiaa mitä tuossa yhessä ketjussa esitetään. Joku tulee haukkumaan siitä että joku eli minä haluaa abortin kun ei halua miestä. Ajatelkaa miesten kohdalla että haluaako mies jonkun toisen äijän lapsiakaan. Miksi joku kuvittelee että jos haluaa lapsia joskus jonkun OIKEAN kanssa niin se olis väärin? Pitääkö naisen tehdä lapsia kenen kanssa sattuu paskasti käymään vain sen takia että joskus haluu jonku kanssa? Lapsia siis, onhan sillä luojan tähden tähden merkitystä KENEN KANS niitä tekee. Siis minä ainakin tykkään lapsista joten lapsivihakommentit ei nyt vaan osu. Kyllä niin viisaasti tein kun tein abortin koska elämäni olis pilalla meidän rahoja ja perheeseen tunkevan ja mua kyttäävän kundin kanssa. Sanoi näin äiti ja isäkin että onneks sait sen abortin näin äkkiä. Ei mun mieskään haluis mitään epämääräisiä geenejä minuun ja meidän perheeseen. Ajatelkaa että olisi ollut raskaana kun tapasin tämän nykyisen. Ei se olis sietänyt sitä. Hänkin tykkää että abortti on ok muttei hänen siittämälle sallisi. Ja jokainen pari haluaa tehdä omat lapset keskenään eikä moni siedä valmiiks tehtyjä lapsia. Nettitreffeilläkin jotkut miehet kieltäytyy yhäreistä jo valmiiksi. Tiedän ainakin yhen tutun joka tuli italialaismiehestä reissussa raskaaksi ja olis ollut taatusti kaunis vauva mut ei auttanut kuin tehdä abortti kun seurusteli ihan vaalean miehen kanssa. Ja heidän tarkoitus mennä naimisiin ja ovatkin. Nii kuin minunkin on perustaa perhe. Joillakin naisilla voi olla lapsia kolmenkin miehen kanssa 😬 Sellasen on vaikeeta saada enää parisuhdetta kun on lapsia kaikkien kanssa. Ette kukaan tosissaan voi sellasta vaatia, että kaikki pitää synnyttää ja hyväksyä. Onko kellään muulla sama ongelma ollut että lapsi olis ollu kiva mut väärän miehen, joku irtojuttu tai exä kuten mulla.

58

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset tyttö typerä viitsi huolehtia kunnolla ehkäisystä jos todella on pakko jaella kaikille?

• Anonyymi

"Mikset tyttö typerä viitsi huolehtia kunnolla ehkäisystä jos todella on pakko jaella kaikille?"
        Jos mies painosti olemaan ilman? Ja siks ei hän halunnut miestäkään. Kuka sen tietäis?

• Anonyymi

"Mikset tyttö typerä viitsi huolehtia kunnolla ehkäisystä jos todella on pakko jaella kaikille?"

Tämä oli kyllä ilkeää. Ei ole pakko jaella kaikille vaikka kaikki haluaa jakaa kyllä mulle ja ne muutamatkin on ihan vapaaehtoisia suhteita kyllä. Kukaan ei ole pakottanut ja ehkäisy taisi jäädä pois kun se ketku otti varmaan kortsun pois kesken kaiken. Yritti ehkä just saada lasta aikaan että pääsis jotenki ujuttautuun meidän sukuun. Se oli jo sillon ylirakastunut minuun ja jahtas vielä mua vaikka olin jo toisen kanssa. Nyt se on häipunyt onneks johonkin luojalle kiitos siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli kyllä ilkeää. Ei ole pakko jaella kaikille vaikka kaikki haluaa jakaa kyllä mulle ja ne muutamatkin on ihan vapaaehtoisia suhteita kyllä. Kukaan ei ole pakottanut ja ehkäisy taisi jäädä pois kun se ketku otti varmaan kortsun pois kesken kaiken. Yritti ehkä just saada lasta aikaan että pääsis jotenki ujuttautuun meidän sukuun. Se oli jo sillon ylirakastunut minuun ja jahtas vielä mua vaikka olin jo toisen kanssa. Nyt se on häipunyt onneks johonkin luojalle kiitos siitä.

Kait nyt jo osaat huolehtia ehkäisystä ihan itse, etkä jätä sitä miehen vastuulle? Muuten olet raskaana joka toinen vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuttavapiirissä kuullut tästä ilmiöstä että mies yrittää sitoa naisen itseensä saattamalla tämän raskaaksi. Siksi on hyvä että voi vielä tehdä abortin. Suuremmilta onnettomuuksilta voidaan välttyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuttavapiirissä kuullut tästä ilmiöstä että mies yrittää sitoa naisen itseensä saattamalla tämän raskaaksi. Siksi on hyvä että voi vielä tehdä abortin. Suuremmilta onnettomuuksilta voidaan välttyä.

Naurettavaa höpinää. Mies ei pysty saattamaan raskaaksi naista, joka itse huolehtii ehkäisystä. :D

• Anonyymi

Joudut nyt selittelemään itsekästä tekoasi täällä kaikenlaisella geneettisen muka-tärkeyden hölynpölyllä.
      Voi käydä niinkin, että sitä "täydellistä" miestä ei vaan löydy tai se jättää eräs kaunis päivä. Ryhtyykö mukavuusaborttööri silloin hautomaan syntyneidenkin lasten murhaamista? Tai voi käydä niin, että jos se mr. täydellisyys (hah..) joskus löytyy, ei niitä lapsia enää tulekaan. Adoptiolapsikaan mitä ilmeisimmin ei käy, kun geenit voi olla silloin mitä vaan. Sääli mahdollisia lapsiasi, joka tapauksessa.
      Ei kai yllätä, ettei kunnollinen mies halua lastensa äidiksi heitä tappavaa. Tai joka on niinkin "lapsirakas" että tukehduttaa ja silpoo heidät kuoliaaksi! Moniko kieltäytyisi aborttööristä, jos miesparat vain tietäisi millaisen hirviöa.kan kanssa ovat joutuneet tekemisiin..
      Lapsien genetiikasta joutavia tärkeilemättömillä on sentään puhdas omatunto, sellaista jota sinäkään et enää voi takaisin saada. On turha jankuttaa pakonomaisesti miksikään muuksi kuin itserakkaudeksi sitä tosiasiaa, että vihasit jopa omaa lastasi niin paljon, että murhasit hänet. Mitä julmempaa lapselleen voisi edes tehdä? Olet varmaan itse genetiikaltasi jotenkin pahasti vajaa sieltä inhimillisen moraalin ja empatiakyvyn aivoalueelta.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus tehdä lapsia sen kanssa jonka kanssa haluaa. Ajattele nyt, monet menee naimisiin ja haluaa tehdä lapset vasta avioliitossa sen oikean kanssa.

Monesti seksiä harrastetaan miehen kanssa, jonka kanssa ei kuitenkaan haluta lapsia, ei seksi tarkoita sitä että haluaa lisääntyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on oikeus tehdä lapsia sen kanssa jonka kanssa haluaa. Ajattele nyt, monet menee naimisiin ja haluaa tehdä lapset vasta avioliitossa sen oikean kanssa.

Monesti seksiä harrastetaan miehen kanssa, jonka kanssa ei kuitenkaan haluta lapsia, ei seksi tarkoita sitä että haluaa lisääntyä.

Komppaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan!

• Anonyymi

Sinä ITSE taidat olla yh jolla on enemmän kuin kaksi lasta kaikki eri miehistä.. Niin onhan se katkeraa kun joku tosiaan pystyy tekemään sen oikean ratkaisun tällaisessa tilanteessa. Siis sillä tavalla että pää on kunnossa.
        Ja mietitäämpä; yleensä jos nainen tulee parisuhteessa raskaaksi ja mies haluaa sitä myös niin ei silloin aborttia tehdä? Mutta jos mies on väkivaltainen tai muita mielenterveyden häiriöitä omaava yksilö NIIN silloin on mielestäni ihan ok että nainen haluaa abortin, ja nimenomaan niin ettei siitä jää mitään jälkitraumoja.
        Veikkaan myös että nämä tulevat mies ehdokkaat ovat vain tyytyväisiä kun kuulevat millaiselle miehelle olisi tässäkin tapauksessa lapsi syntynyt. Ei kai nainen aborttia jätä tekemättä kun "lapsia vaan täytyy tehdä"
        Ne jotka siihen pystyvät ilman traumoja ovat oikeasti niitä kaikkein VAHVIMPIA koska osaavat realistisesti ja loogisesti ajatella tilanteen ja tulevaisuuden. Eivät vain sitä hetkeä ja omaa napaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan!

Hehheh, aloittaja komppailemassa omiaan.. :D

"yh jolla on enemmän kuin kaksi lasta kaikki eri miehistä.. "

Epäilemättä tällaisetkin aika paljon kaltaistasi syyllisyystraumaatikkoa ylempänä ja ennenkaikkea onnellisempia putipuhtoisella omalla tunnolla. :) Onhan se katkera paikka kun moni muu on ymmärtänyt tehdä viisaampia valintoja ja välttynyt sinun karmealta kohtaloltasi.

"silloin on mielestäni ihan ok että nainen haluaa abortin,"

Eli miehen häiriintyneisyys on ok kostaa lapselle kuolettavalla väkivallalla? Just joo..

"nämä tulevat mies ehdokkaat ovat vain tyytyväisiä"

Ehkä, jos ovat samasta lahosta puusta veistetty kuin mukavuusaborttöörikin. Kunnon miehet ei koske pitkällä tikullakaan.

"pystyvät ilman traumoja ovat oikeasti niitä kaikkein VAHVIMPIA"

Onhan se joo ihan TOSI "vahvaa" tappaa heikompiaan. :D Vain korkeintaan todellisella psykopaatilla ei tunnu missään oman lapsen hupitappaminen. Omanapaisempaa ja oksettavampaa tekoa on vaikea keksiäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi seksi kuuluu vasta avioliittoon, sitä ennen ei pidä sitä harrastaa.
        Se on lopulta juuri ihmisen oman edun mukaista, koska se on ihmisten keksijän laki, eli Jumalan laki.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi seksi kuuluu vasta avioliittoon, sitä ennen ei pidä sitä harrastaa.
        Se on lopulta juuri ihmisen oman edun mukaista, koska se on ihmisten keksijän laki, eli Jumalan laki.

"Siksi seksi kuuluu vasta avioliittoon, sitä ennen ei pidä sitä harrastaa.
        Se on lopulta juuri ihmisen oman edun mukaista, koska se on ihmisten keksijän laki, eli Jumalan laki."

Eipä se avioliitto näytä suojaavan vastentahtoiselta raskaudelta.

1) Jos Jumalan tahdon mukaista on, ettei seksiä saa harrastaa ennen avioliittoa, miksi seksihalut on olemassa oli ihminen naimisissa tai ei?

2) Mitä jos ei koskaan löydä puolisoa, pitääkö olla ilman seksiäkin?

3) Avioliitto oli Raamatun aikaan kauppasopimus omistavan miehen ja hänelle myydyn naisorjan tai miehen raiskaaman naisen ottamista omaksi omaisuudeksi. Ei naisella ollut oikeuksia kieltäytyä seksistä isäntänsä kanssa. Orjia oli miehellä vaikka kuinka paljon, eikä naiselta kysytty omaa halua "avioliittoon". Nykyinen kristillinen avioliitto, mikä on kahden sopimus kyse on naisenkin tahdosta solmia liitto eli rakkausavioliitto on vasta parisataa vuotta vanha. Jumala ei ole sanonut todisttavasti mistään mitään, vaan Raamatun tapain- ja yhteiskunnan kuvaus on ihan Lähi-Idän ihmisten kirjoittamaa eikä mikään Jumalan säätämä.

Älkää siis te uskovaiset viitatko Raamattuun missään avioliittoohjeistuksissa, ne kun perustuivat täysin ihmiskauppa-ajatukselle.

• Anonyymi

"Joudut nyt selittelemään itsekästä"
        Kaikki ihmiset on itsekkäitä sinäkin. Miksi itsekkäästi syöt vaikka voisit antaa ruokasi jollekin kärsivälle lapselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joudut nyt selittelemään itsekästä"
        Kaikki ihmiset on itsekkäitä sinäkin. Miksi itsekkäästi syöt vaikka voisit antaa ruokasi jollekin kärsivälle lapselle?

Voi ä.ly h.oi.. Vertaatko SYÖMISTÄ lapsen huvikseen tappamiseen??
        Itsensä hengissä ja kunnossa pitäminen kuuluu kaiketi vielä siihen terveiden mittasuhteiden itsekkyyteen, toisin kuin lapsien mukavuusmurhat.

• Anonyymi

"Käytä ehkäisyä ääliö"
        Ehkäisy pettää ja mies voi vetäistä kortsu pois ja yrittää päästä lisääntymään tahtomattani. Kuten mulle kävi. Onneksi abortilla esty suurempi vahinko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ä.ly h.oi.. Vertaatko SYÖMISTÄ lapsen huvikseen tappamiseen??
        Itsensä hengissä ja kunnossa pitäminen kuuluu kaiketi vielä siihen terveiden mittasuhteiden itsekkyyteen, toisin kuin lapsien mukavuusmurhat.

"Voi ä.ly h.oi.. Vertaatko SYÖMISTÄ lapsen huvikseen tappamiseen??"

On se huvikseen tappamista jos ei anna ruokaa toiselle vaan syö huvikseen itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Käytä ehkäisyä ääliö"
        Ehkäisy pettää ja mies voi vetäistä kortsu pois ja yrittää päästä lisääntymään tahtomattani. Kuten mulle kävi. Onneksi abortilla esty suurempi vahinko.

Paljon suurempi vahinkohan tuosta näyttäisi murhaajallekin aiheutuneen, lapsiuhrista tietty puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Käytä ehkäisyä ääliö"

Pillerit tai kierukka, plus kortsun käyttö.
        Nainen on vastuussa viimekädessä.
        Seksiä ei kannata harrastaa ennen kuin vasta naimisissa, silloin lapsikin saa tulla.
        Nämä ikiaikaiset säännöt ovat varsinkin naisen ja lapsen parhaaksi, naiset ovat tyhmyyksissään kärsineet paljon ne hylätessään ja laittaneet lapsetkin kärsimään.
        -Uskova nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksiä ei kannata harrastaa ennen kuin vasta naimisissa, silloin lapsikin saa tulla.
        Nämä ikiaikaiset säännöt ovat varsinkin naisen ja lapsen parhaaksi, naiset ovat tyhmyyksissään kärsineet paljon ne hylätessään ja laittaneet lapsetkin kärsimään.
        -Uskova nainen

"Nainen on vastuussa viimekädessä."
        Jep. Tämän takia naisella myöski oikeudet tehdä mitä haluaa vahingolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Uskova nainen

"Seksiä ei kannata harrastaa ennen kuin vasta naimisissa, silloin lapsikin saa tulla.
        Nämä ikiaikaiset säännöt ovat varsinkin naisen ja lapsen parhaaksi, naiset ovat tyhmyyksissään kärsineet paljon ne hylätessään ja laittaneet lapsetkin kärsimään."

Miten naimisissa olo estää vahinkoraskauksia? Ikiaikaiset säännöt ei ole koskaan olleet naisten hyväksi vaan sortaneet naisia. Ajattele, ei ollut edes ehkäisyä ja naisia sai raiskata kuin haluaa avioliitossa, vaikka vieraan naisen raiskaus oli rikos.

• Anonyymi

Te kiljuvat akat täällä, ymmärrän täysin hänen mietteensä. Abortissa ei ole mitään väärää. Jos mies on surkea tai yhden illan juttu niin silloin automaation pitäisi olla abortti.

Te vain itseänne ajattelevat nalkuttavat ämmät saisitte mennä koko poppoo jonnekin ja perustaa oman sivilisaation jossa miehellä ei ole mitään sana varaa lapsen tekoon ja kaikilla on väh. 5 lasta. Ja kaikki eri miehistä tietty. Sehän on teidän ideologianne eikö niin? Kun ei sitä oikeaa kuitenkaan löydy?

:) säälittävää.

• Anonyymi

Kyllä miehiä tarvitaan seksiin ja lapsentekoon. Elättämiseen ei enää niinkään kun naiset tekee työt siinäkin.. Mutta pitää valikoida parhaat jälkeläisiä ajatellen. Seksiin kelpaa sellanenki jolla ei ruudinkeksijän vikaa mut geenit pitää olla kunnossa eli jos alkaa vakavaan suhteeseen niin ja lapsia tarkoitus tehdä niin ei jokaisen kanssa kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehiä tarvitaan seksiin ja lapsentekoon. Elättämiseen ei enää niinkään kun naiset tekee työt siinäkin.. Mutta pitää valikoida parhaat jälkeläisiä ajatellen. Seksiin kelpaa sellanenki jolla ei ruudinkeksijän vikaa mut geenit pitää olla kunnossa eli jos alkaa vakavaan suhteeseen niin ja lapsia tarkoitus tehdä niin ei jokaisen kanssa kannata.

Nniiin? Mikä pointti tässä oli? Tottakai miestä lasten tekoon tarvitaan jne..?
        Ja niin kyllä se Perhe pitäs olla ekana mielessä ennen lasta, jos joku lähtee baariin siemeniä metsästämään niin joo.. Yhteiskunta todistaa siinä vain omaa typeryyttään.

• Anonyymi

Automaation pitäisi olla kaltaistesi jälkiabortointi. Onneksi tämä lapsen tappamisensa verukkeita nalkuttava pumpuliprinsessojen sakki harventaa itse itseään niissä aborttitraumoissaan. Mutta jotkut säälittävimmät moraalivajeiset a.kat ei älyä tehdä edes sitäkään. Ei vaikka kuinka kipeästi kirvelee.

"Seksiin kelpaa sellanenki jolla ei ruudinkeksijän vikaa"

Luuletko saavasi joskus jotain muutakin, ainakaan vakavassa mielessä? :D

• Anonyymi kirjoitti:

Automaation pitäisi olla kaltaistesi jälkiabortointi. Onneksi tämä lapsen tappamisensa verukkeita nalkuttava pumpuliprinsessojen sakki harventaa itse itseään niissä aborttitraumoissaan. Mutta jotkut säälittävimmät moraalivajeiset a.kat ei älyä tehdä edes sitäkään. Ei vaikka kuinka kipeästi kirvelee.

"Automaation pitäisi olla kaltaistesi jälkiabortointi."

Eli kannatat aborttia tai syntyneen tappamista kuitenkin? Miksi väität sitten ihan muuta?

• Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

Eli kannatat aborttia tai syntyneen tappamista kuitenkin? Miksi väität sitten ihan muuta?

Millä ihmeen logiikallasi kannattaisin lasten tappamista?
        Kuolemanrangaistus murhaajille olisi ihan kohtuullista, ja kyllä tuollaisten pitäisi jo ihan itsekin älytä poistaa itsensä rasittamasta normaalien ihmisten maailmaa ja muuta yhteiskuntaa.

• Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

Kuolemanrangaistus murhaajille olisi ihan kohtuullista, ja kyllä tuollaisten pitäisi jo ihan itsekin älytä poistaa itsensä rasittamasta normaalien ihmisten maailmaa ja muuta yhteiskuntaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Millä ihmeen logiikallasi kannattaisin lasten tappamista?"

Niin sitä minäkin kysyin, että mikä logiikka on kannattaa tappamista, mitä kuolemanrangaistuskin on. Entä jos abortin tehnyt on lapsi eli joku 11 v?

• Anonyymi

"ei siitä jää traumoja jos pää on kunnossa??!
        Muutenkin; jos olisin sen äpärän jostain syystä pitänyt NIIN tilanne tämä: asuisin pienessä alle 25 nelköisessä yksiössä, ilman miestä, ilman töitä, kamalan Rahatilanteen kanssa ja ilman tukiverkostoa."

Kenelle joudut itsepetostasi vakuuttelemaan? Helpottaako jotenkin sitä pahaa oloa kun haukut viatonta uhriasi kammottavilla herjoilla?
        Eipä tuokaan nykytilanteesi järin hääviltä tai terveeltä näytä. Tulee mieleen että mikä tahansa olisi parempaa kuin tuo sinun ankea t.raumaatikon k.ohtalosi..

• Anonyymi

"ETTÄ LAPSIKIN VAIN KÄRSII"

Miten lapsi olisi kärsinyt häntä kauan odottaneessa, rakastavassa adoptiokodissa?

"Sinä olet se heikompi osapuoli"

Juu, "heikot" ne haluaa suojella lasten elämää, niidenkin joiden ns. "äidit" hinkuaa riistää omiltaan kaiken.. ;)

"ei siis järjellä pilattu"

Ja sinusta suorastaan huokuu kaikki järki ja etenkin tervehenkinen tasapainoisuus XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nniiin? Mikä pointti tässä oli? Tottakai miestä lasten tekoon tarvitaan jne..?
        Ja niin kyllä se Perhe pitäs olla ekana mielessä ennen lasta, jos joku lähtee baariin siemeniä metsästämään niin joo.. Yhteiskunta todistaa siinä vain omaa typeryyttään.

Sivusta seuranneena näyttää siis siltä, että naisella on kaksi miestä, toinen seksiä varten ja aivan toinen sitten eksytetään isäksi. Tämä on monessakin ketjussa tullut säännöllisesti julki.

• tieteilijä kirjoitti:

"Millä ihmeen logiikallasi kannattaisin lasten tappamista?"

Niin sitä minäkin kysyin, että mikä logiikka on kannattaa tappamista, mitä kuolemanrangaistuskin on. Entä jos abortin tehnyt on lapsi eli joku 11 v?

Jaha, tässä viestissä sitten jotakin kummaa taas miksi hätärynkky käy..

H.erkuttelemissasi marginaalikortin tilanteissa 11-vuotias on tietysti v.iekoiteltu tappamaan lapsensa k.altaistesi t.anttojen toimesta. Monellakohan tuon ikäisellä on edes kuukautisetkaan alkaneet, saati kuinka yleisesti joutuvat p.d.arien r.aiskaamiksi? Taitaa tuollaiset tilanteet konkretisoitua ehkä 10-20 vuoden välein? Jos niinkään "usein".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ETTÄ LAPSIKIN VAIN KÄRSII"

Miten lapsi olisi kärsinyt häntä kauan odottaneessa, rakastavassa adoptiokodissa?

"Sinä olet se heikompi osapuoli"

Juu, "heikot" ne haluaa suojella lasten elämää, niidenkin joiden ns. "äidit" hinkuaa riistää omiltaan kaiken.. ;)

"ei siis järjellä pilattu"

Ja sinusta suorastaan huokuu kaikki järki ja etenkin tervehenkinen tasapainoisuus XD

Sori, mutta en halua omia geenejäni joita siis arvostan mihinkään kiertoon niin että hän sitten jossain jatkaa sukua minun tietämättä :)
        Ja nyt joku kysyy miksi sitten tein abortin; No siksi kun en halunnut sotkea miehen geenejä omiin PLUS huono elämäntilanne.

Lisääntyminen on mulle sen verran iso juttu että sitä harkitaan kunnolla. Vika geenejä en sisälläni pidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ei siitä jää traumoja jos pää on kunnossa??!
        Muutenkin; jos olisin sen äpärän jostain syystä pitänyt NIIN tilanne tämä: asuisin pienessä alle 25 nelköisessä yksiössä, ilman miestä, ilman töitä, kamalan Rahatilanteen kanssa ja ilman tukiverkostoa."

Kenelle joudut itsepetostasi vakuuttelemaan? Helpottaako jotenkin sitä pahaa oloa kun haukut viatonta uhriasi kammottavilla herjoilla?
        Eipä tuokaan nykytilanteesi järin hääviltä tai terveeltä näytä. Tulee mieleen että mikä tahansa olisi parempaa kuin tuo sinun ankea t.raumaatikon k.ohtalosi..

Sinulle joudun. Jännä kun täytyy kaikki selittää kädestä pitäen oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta seuranneena näyttää siis siltä, että naisella on kaksi miestä, toinen seksiä varten ja aivan toinen sitten eksytetään isäksi. Tämä on monessakin ketjussa tullut säännöllisesti julki.

Niin.. Tämä on valitettavaa. Vain itseään kunnioittavat akat harrastavat tätä. Tosin onhan sekin surullista että se verran hyvin osaavat näytellä että mies ei mitään tajua.

• murhia kirjoitti:

Jaha, tässä viestissä sitten jotakin kummaa taas miksi hätärynkky käy..

H.erkuttelemissasi marginaalikortin tilanteissa 11-vuotias on tietysti v.iekoiteltu tappamaan lapsensa k.altaistesi t.anttojen toimesta. Monellakohan tuon ikäisellä on edes kuukautisetkaan alkaneet, saati kuinka yleisesti joutuvat p.d.arien r.aiskaamiksi? Taitaa tuollaiset tilanteet konkretisoitua ehkä 10-20 vuoden välein? Jos niinkään "usein".

"H.erkuttelemissasi marginaalikortin tilanteissa 11-vuotias on tietysti v.iekoiteltu tappamaan lapsensa k.altaistesi t.anttojen toimesta. "

Jos 11-vuotias ei siis ole syyllinen sinun teoriasi mukaan, miksi hänen tulee saada kuolemanrangaistus abortista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, mutta en halua omia geenejäni joita siis arvostan mihinkään kiertoon niin että hän sitten jossain jatkaa sukua minun tietämättä :)
        Ja nyt joku kysyy miksi sitten tein abortin; No siksi kun en halunnut sotkea miehen geenejä omiin PLUS huono elämäntilanne.

Lisääntyminen on mulle sen verran iso juttu että sitä harkitaan kunnolla. Vika geenejä en sisälläni pidä.

Sinun geeneissäsi ei näytä olevan enää mitään arvostettavaa tai arvokasta. Ehkä ne ei koskaan jatkukaan, ei ainakaan ansaitusti.

"Vika geenejä en sisälläni pidä."

Vikaa on vain päässäsi ja ilmeisesti omissa geeneissäsi.
        Lapsi olisi luultavasti voinut olla täysin terve ja jalostunut noista sinun vakavista puutteistasi.

"miksi hänen tulee saada kuolemanrangaistus abortista?"

Mistä harhoistasi tuokin taas kumpuaa? Jotkut tyttöparat viekoitellaan traumatisoiviin julmuuksiin aivopesevien feminatsitanttojen toimesta. Ei päätös ole silloin omaa syytä, eikä tuon ikäinen (tai muu holhouksen alainen) ole niistä silloin vastuussa.
        Miksi pienemmän lapsen tulee saada kuolemanrangaistus jonkun toisen rikoksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Automaation pitäisi olla kaltaistesi jälkiabortointi"
        Oletko siis abortin kannattaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"toinen seksiä varten ja aivan toinen sitten eksytetään isäksi. "

Kyllä sen isäehdokkaankin kanssa seksiä on, ja mieskin kyllä tykkää seksistä. Oikein vonkaa sitä... Mies joka ei seksiä halua ei ole normaali..Oikeasti muuten miehiä on helppo hallita seksillä. Sillä pystyy pyörittämään miestä ihan miten haluaa. Katsokaas noita ikäloppuja jne julkkismiehiä kun niitä nuoret naiset ohjailee mennen tullen. Seksi se kaiken pyörittäjä on.

• Anonyymi

Tiikeri voi olla älyvapaalla herätettäessä.

• Anonyymi

Useimmat miehet osoittautuvat ennen pitkää "vääriksi". Samoin naiset. Ihmeen ihania lapsia he silti saavat aikaan. Ihan oikeita.

• Anonyymi

En vaan aijo mitään lapsia kenenkään idarin kanssa vaan kunnon mies pitää olla. Kai siihen jokaisella oikeus on. Ei kaikki lapset ole ihania, vaan on näitä kiusaajia ja rikollisia.

• Anonyymi

Eräs Anne Frank kuului sanoneen kanssa että oli ihana lapsi se Aatu, siis Klaran ja Aloisin pikku poika. Kyllä sitä pahempiki isä saa aikaan ihania lapsia. Vaikka oliki aika kova otteinen isäksi. Muttei ilmeisesti jääny näkyviä vammoja pojalle mikä kai on pääasia. Onnellista elämää ollut varmastikkin.

• Anonyymi kirjoitti:

En vaan aijo mitään lapsia kenenkään idarin kanssa vaan kunnon mies pitää olla. Kai siihen jokaisella oikeus on. Ei kaikki lapset ole ihania, vaan on näitä kiusaajia ja rikollisia.

"Ei kaikki lapset ole ihania, vaan on näitä kiusaajia ja rikollisia."

Ja koska sinustakin saattaa ehkä joskus tulla tuollainen, voidaan sinutkin ihan vaan varmuuden vuoksi tappaa? Olethan jo nyt kiusannut jonkun kuoliaaksi, joka oli vieläpä oma lapsesi. Ei erityisen ihanaa, ja ansaitsisit saman kohtalon.
        Liian rankkaa palaa ja kiperää kysymystä taas, vai mikä tällä kertaa ylitti palkokärsäisten sietokyvyn?

• Anonyymi
        murhia kirjoitti:

"Ei kaikki lapset ole ihania, vaan on näitä kiusaajia ja rikollisia."

Ja koska sinustakin saattaa ehkä joskus tulla tuollainen, voidaan sinutkin ihan vaan varmuuden vuoksi tappaa? Olethan jo nyt kiusannut jonkun kuoliaaksi, joka oli vieläpä oma lapsesi. Ei erityisen ihanaa, ja ansaitsisit saman kohtalon.
        Liian rankkaa palaa ja kiperää kysymystä taas, vai mikä tällä kertaa ylitti palkokärsäisten sietokyvyn?

😂😂Päivän paras. On se surullista kun ei sinne päähän mene se ajatus ettei kaikkien elämään se lapsi sovi juuri sillä hetkellä/jonkun tietyn ihmisen kanssa, siksi abortti on kehitetty. Ainakin minun tietääkseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂Päivän paras. On se surullista kun ei sinne päähän mene se ajatus ettei kaikkien elämään se lapsi sovi juuri sillä hetkellä/jonkun tietyn ihmisen kanssa, siksi abortti on kehitetty. Ainakin minun tietääkseni.

Niinhän se ajatus murhata kaikki ne joiden elämä "ei vaan just nyt satu huvittamaan" hautuu siellä lapsia vihaavan sakin myrkyllisessä mielenmaisemassa. Surullista kyllä, eikä siihen itkunauruhymiötkään oikein auta.

• Anonyymi

Vahinkoja sattuu kaikille ja niille voi kanssa tehdä jotain mikä on hyvä. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Mulla sama syy, tai tonne suuntaan. Tarkoitan että vaikka halusin perheen niin en halunnut sitä miehen kanssa kenestä tulin raskaaksi. Ei ollut isä matskua, liika kypsymätön mut olin sitä minäkin. Perustin perheen aikanaan sitten toisen kanssa yli 30v . Nyt kaksi lasta ja hyvä elämä nuoruuden seikkailujen ja harharetkien jälkeen. Olihan se nuoruusaika jännittävää mutta vähän rankkaa mut kokemus toi kokemuksena elämä on otettava eikä menneitä voi muuttaa enkä kyllä haluiskaan. Kiitollinen rankoistakin ajoista. Aika kultaa lisäksi ne huonotkin muistot. 🙂

• Anonyymi

Onhan se varmaan hienoa olla loppuelämänsä lapsenmurhaaja, vaikka välillä onkin vähän 'rankkaa'. Miten se nykyinen perhe olisi jäänyt perustamatta vaikka esikoislasta ei olisikaan tapettu?

"hyvä elämä"
        Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
        etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
        sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
        Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
        surullinen totuus "onnesta" piilee.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se varmaan hienoa olla loppuelämänsä lapsenmurhaaja, vaikka välillä onkin vähän 'rankkaa'. Miten se nykyinen perhe olisi jäänyt perustamatta vaikka esikoislasta ei olisikaan tapettu?

"hyvä elämä"

"Miten se nykyinen perhe olisi jäänyt perustamatta"

Ei kaikki miehet hyväksy sitä, että että naisella on lapsia valmiiksi. Eikä kaikki naiset hyväksy, että miehellä on lapsia ja entinen perhe. Jokaisella on ne omat vaatimukset ja odotukset.

• Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

"Miten se nykyinen perhe olisi jäänyt perustamatta"

Ei kaikki miehet hyväksy sitä, että että naisella on lapsia valmiiksi. Eikä kaikki naiset hyväksy, että miehellä on lapsia ja entinen perhe. Jokaisella on ne omat vaatimukset ja odotukset.

Onko se tosirakkautta jos ei hyväksy toisen elämänhistoriaa, kuten lapsia? Vai pitääkö tätä vain paremman puutteessa... Veikkaan jälkimmäistä.
        Urheiden yhäri naisten ei kannata tuollaisten nirsoilijaukkojen perään haikailla, ansaitsee paljon parempia ja se on sitten vain niiden typerien ennakkoluuloisten miesten menetys. Siinäpä sitten nirsot lerput nyyhkivät katkerina vanhoinapoikina kun ei saaneet lopulta ketään ja jäi se perhekin perustamatta. Kelpaisi jo ne vieroksumansa yhäritkin, vaan eivätpä raihnaiset ukot kelpaa enää kellekään arvonsa tunteville naisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko se tosirakkautta jos ei hyväksy toisen elämänhistoriaa, kuten lapsia? Vai pitääkö tätä vain paremman puutteessa... Veikkaan jälkimmäistä.
        Urheiden yhäri naisten ei kannata tuollaisten nirsoilijaukkojen perään haikailla, ansaitsee paljon parempia ja se on sitten vain niiden typerien ennakkoluuloisten miesten menetys. Siinäpä sitten nirsot lerput nyyhkivät katkerina vanhoinapoikina kun ei saaneet lopulta ketään ja jäi se perhekin perustamatta. Kelpaisi jo ne vieroksumansa yhäritkin, vaan eivätpä raihnaiset ukot kelpaa enää kellekään arvonsa tunteville naisille.

"Onko se tosirakkautta jos ei hyväksy toisen elämänhistoriaa, kuten lapsia? Vai pitääkö tätä vain paremman puutteessa... Veikkaan jälkimmäistä."

Kenen tehtävä on sitten arvioida sitä, mikä on tosirakkautta ja kenellä sitä on? Jos nyt olet sitä mieltä, että toinen on sinun kanssasi paremman puutteessa ja parempaa odotellessa, niin saathan sinä toki olla sitä mieltä.

Kyllähän sitä niin miehet kuin naisetkin lähtee usein isonkin perheen tehtyään tai toisen sen tehtyä sen tosirakkauden perään. Lapset ei ole mikään todiste tosirakkaudesta. Ihmiset muuttuu ja ja suhteet myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hyvä elämä"

Olin vaan niin kypsymätön äidiksi. Ei tosiaankaan olis elämä mennyt mitenkään hyvin jos olisin siinä kakarana synnyttänyt. En tunne olevani lapsen murhaaja. En pidä yhtään mitään näkymättömän pientä klipppiä lapsena koska lapsi on vasta kun on syntynyt. Minusta sellaiset jotka näitä murhasyytöksiä esittää ei ole koskaan olleetkan raskaana koska ei ole näköjään mitään hajua miten raskaus tuntuu. Ei näe mitään "lasta" eikä sellaiseen klimppiin kiinny tai tunne y htään muuta kuin inhoa kun tajuaa miten se tuhoaa elämän. Ihan kuin joku tuhoava kasvain joka repii hajalle jos sitä ei leikkaa. En mä ainakaan tuntenut olevani tulossa äidiksi ja koko juttu oli vain ällöttävää ja tiesi että pakko keskeyttää tai käy huonosti.,., Tai sitten kun tuntee liikkeet niin huomaa olevansa raskaana ehkä silloin sen tajusi. Enkä lainkaan tajua miten sinä voit tietää kenenkään elämästä ja onnellilsuudesta mitään? MIllasta oma elämäsi on? Kurjaa vai? Otan osaa muttei se minun syy ole. Ihan voit jakaa murheesi kanssani jos olet kovin huono-osainen. Tärkeintä elämässä on olla rehellinen ja onnellinen.

On ihan eri asia kun lapsi syntyy rakkaudesta ja se on toivottu ja odotettu kun se syntyy. Miten nyt ihmiset omasta elämästään ajattelee en tiedä kun en tiedä kuin omat ajatukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin vaan niin kypsymätön äidiksi. Ei tosiaankaan olis elämä mennyt mitenkään hyvin jos olisin siinä kakarana synnyttänyt. En tunne olevani lapsen murhaaja. En pidä yhtään mitään näkymättömän pientä klipppiä lapsena koska lapsi on vasta kun on syntynyt. Minusta sellaiset jotka näitä murhasyytöksiä esittää ei ole koskaan olleetkan raskaana koska ei ole näköjään mitään hajua miten raskaus tuntuu. Ei näe mitään "lasta" eikä sellaiseen klimppiin kiinny tai tunne y htään muuta kuin inhoa kun tajuaa miten se tuhoaa elämän. Ihan kuin joku tuhoava kasvain joka repii hajalle jos sitä ei leikkaa. En mä ainakaan tuntenut olevani tulossa äidiksi ja koko juttu oli vain ällöttävää ja tiesi että pakko keskeyttää tai käy huonosti.,., Tai sitten kun tuntee liikkeet niin huomaa olevansa raskaana ehkä silloin sen tajusi. Enkä lainkaan tajua miten sinä voit tietää kenenkään elämästä ja onnellilsuudesta mitään? MIllasta oma elämäsi on? Kurjaa vai? Otan osaa muttei se minun syy ole. Ihan voit jakaa murheesi kanssani jos olet kovin huono-osainen. Tärkeintä elämässä on olla rehellinen ja onnellinen.

On ihan eri asia kun lapsi syntyy rakkaudesta ja se on toivottu ja odotettu kun se syntyy. Miten nyt ihmiset omasta elämästään ajattelee en tiedä kun en tiedä kuin omat ajatukset.

"En tunne olevani lapsen murhaaja."

Ei varmaan ole kiva kohdata iljettävää totuutta joka päivä kun katsot itseäsi peilistä.
        Mitä kertookaan tuo, kuinka joudut nimittelemään lastasi halventavasti ja vähättelemään hänen olemustaan. Onko sinulla nyt hyvä mieli ja voittajafiilis? Ei ihan siltä vaikuta.
        Luultavasti me naisten normaali enemmistö, jotka yrittää suojella lapsia kaltaisiltasi, siis niiltä joiden heitä eniten pitäisi suojella, mutta ovatkin ne tuhoisimmat heille, olemme varmaan useimmat myös äitejä. Lapsiaan tappamattomia Äitejä. Sinä et voi enää koskaan tulla sellaiseksi ja kunnon ihmisten arvoiseen kastiin. Tulet aina olemaan siellä alhaisimmassa pohjasakassa, muiden lastenmurhaajien, pedofiilien ym. lapsia vihaavien väkivallakkojen seurassa. Itseasiassa olet jopa p.doraiskaria alhaisempi, heidän jäljiltään lapsipolot jää sentään henkiin...toisin kuin kaltaistesi omanapaisten p.skiaisten kynsissä.

"tajuaa miten se tuhoaa elämän."

Älä nyt jaksa dramatisoida p.skaa. Lapsi tuskin uhkasi terveyttäsi saati elämääsi yhtään mitenkään. Varsinkaan kun olisi voinut jatkaa elämäänsä joidenkin muidenkin hoivissa.
        Kiitos vaan huolestasi, mutta eiköhän meillä lapsiaan tappamattomilla vanhemmilla ole kaikki hyvin, ja omatuntokin ihanan putiputoinen. Toisin kuin sen aborteilla ryvettäneillä.. On varmaan kurjaa tajuta liian myöhään, että se meni lapsen mukana eikä tule enää koskaan takaisin. Tietynlainen syyllisyystuska tulee kalvamaan aina, täältä ikuisuuteen.

"se on toivottu ja odotettu kun se syntyy."

Sinunkin lapsesi varmasti olisi ollut vuosikausia toivottu ja odotettu, jossakin muussa perheessä. Mutta sinun itsekäs mukavuudenhalusi ajoi kaiken yli.

"Tärkeintä elämässä on olla rehellinen ja onnellinen. "

Miksi sinä et sitten näytä olevan?

• Anonyymi

Lapsen oikeus on syntyä molempien tahdosta, ei vahinkona. Ja kenenkään naisen ei tarvi synnyttää jonkun randomin panojen takia. Mitä niistä geeneistäkään tulis....

• Anonyymi

Taas tätä suosijasakin tekopyhää diipa daapaa.. Miten se lapsi vois "syntyä molempien tahdosta" jos ei saa edes ELÄÄ sinne saakka?? Ja lapsella on sitä paitsi aina muitakin tahtojia jos ei joku itsekäs murhanhimoinen ämmä satu just silloin tahtomaan, jonka "väärään" kohtuun lapsipara sattui eksymään...

"randomin panojen takia"

Itsehän se on riskin tietäen haarnsa leväyttänyt niille "random panoille"?!
        Ja miten ihmeessä panon randomius vaikuttaisi lapsen geeneihin? Vai meinaatko siis että näillä lapsiaan lahtaavilla on tosiaan moraalivajakin geenit.. siinä epäilemättä olet kyllä oikeassa.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe