Voisiko joku tehdä sen puolestani?
Olen lähes 60 v äijä Tampereelta
En halua itsetyydyttää
23
727
Vastaukset
Tietenkin voin auttaa, mielellänikin vielä. Kerro vain miten haluat, että sinua tyydytetään.
- Anonyymi
Hommaa kone.... kuka sitä viittii muukaan ruveta työstämään, jos ei ole toiselle mitään annettavaa
- Anonyymi
Itse olen tykännyt tyydyttää useita kaluja pelkästään kädellä loppuun asti
Se näky on riittänyt, kun tulee
- Anonyymi
Jos joku haluaa auttaa, saa tehdä sen kuten itse haluaa.
- Anonyymi
Joo käsin suulla vai miten haluat 50v auttaa
- Anonyymi
kiinnostaisko ottaa suu ja käsihoitoon vajaa 60:n miehen ajeltu kulli?Tampereelta löytyisi.
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostaisko ottaa suu ja käsihoitoon vajaa 60:n miehen ajeltu kulli?Tampereelta löytyisi.
Voisihan sitä ilmasta.
Anonyymi kirjoitti:
Toki kiinnostaisi. Mitenköhän sut tavoittaisi?
- Anonyymi
Jos joku Uudeltamaalta kaipaa niin täällä olis vapaaehtonen tyydyttäjä. Vanhemmat miehet ensisijaisesti kiinnostaa. Kikin kautta saa yhteyttä: mysecurityroom
- Anonyymi
Miten haluat että sinut tyydytetään?
olen 68-v imijä. olen halukas imemään munaasi säännöllisesti joka viikko.
Imettäjänä voit tyhjentää spermasi suuhuni kun siltä tuntuu. - Anonyymi
Haluaisin runkata toista miestä, kuin myös ottaa runkkauksen toiselta mieheltä. Ei samalla kerralla, eikä välttämättä samalta henkilöltä, mutta molempia haluaisin tehdä. En vaan ole valitettavasti sopivan matkan päässä.
Minä haluaisin tehdä sen sinulle 60v äijä tulisit nauttimaan siitä tekisin sen monesti aina kun sitä haluat laita s-osoite niin sovitaan siitä
- Anonyymi
Tampereeltako?
T. Äijä 60 Anonyymi kirjoitti:
Tampereeltako?
T. Äijä 60T.Äijä60 missä vaan kun saan sinut nauttimaan siitä
Ei nämä oikein etene, jos ollaan vain anonyymejä, eikä mitään yhteystietoja. Lieko tarkoituskin. [email protected]. Imen, Tre.
Saisko sinua imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja sitten sitten ottaa se suuhun ja imeä niin että se heittää spermat suuhun
- Anonyymi
Jaakko21 kirjoitti:
Saisko sinua imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja sitten sitten ottaa se suuhun ja imeä niin että se heittää spermat suuhun
Kyllä saa. Jos olet Tampereen lähistöltä niin onnistuu helpommin
- Anonyymi
KYLL VARMAAN JOKU HOMO TULEE INNOISSAAN NYLKYTTÄÄ PILIÄS
- Anonyymi
En halua juoda itseäni känniin, voisiko joku tehdä sen puolestani?
- Anonyymi
Ei se ole itsetyydytystä jos joku toinen sen tekee.
- Anonyymi
Ylempiarvoinen ei halua itsetyydyttää vaan käskee alamaisen tehdä sen puolestaan.
Ylemmän ei tarvitse itsetyydyttää, koska alempiarvoinen on sitä varten.
olen Ylempiarvoisen palvelija ja tottelen käskyjä. - Anonyymi
Tykkään imeä vanhempia miehiä.
T. poitsu 17v- Anonyymi
Kiinnostaisiko saman ikäinen.laita snäppiä @metrilerssi69
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1262326SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2901631En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341333Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111229Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361025- 50936
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais264898Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33874It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9846Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38835