En halua itsetyydyttää

Anonyymi

Voisiko joku tehdä sen puolestani?
Olen lähes 60 v äijä Tampereelta

23

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin voin auttaa, mielellänikin vielä. Kerro vain miten haluat, että sinua tyydytetään.

    • Anonyymi

      Hommaa kone.... kuka sitä viittii muukaan ruveta työstämään, jos ei ole toiselle mitään annettavaa

      • Anonyymi

        Itse olen tykännyt tyydyttää useita kaluja pelkästään kädellä loppuun asti

        Se näky on riittänyt, kun tulee


    • Anonyymi

      Jos joku haluaa auttaa, saa tehdä sen kuten itse haluaa.

    • Anonyymi

      Joo käsin suulla vai miten haluat 50v auttaa

      • Anonyymi

        kiinnostaisko ottaa suu ja käsihoitoon vajaa 60:n miehen ajeltu kulli?Tampereelta löytyisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kiinnostaisko ottaa suu ja käsihoitoon vajaa 60:n miehen ajeltu kulli?Tampereelta löytyisi.

        Voisihan sitä ilmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kiinnostaisko ottaa suu ja käsihoitoon vajaa 60:n miehen ajeltu kulli?Tampereelta löytyisi.

        Toki kiinnostaisi. Mitenköhän sut tavoittaisi?


    • Anonyymi

      Jos joku Uudeltamaalta kaipaa niin täällä olis vapaaehtonen tyydyttäjä. Vanhemmat miehet ensisijaisesti kiinnostaa. Kikin kautta saa yhteyttä: mysecurityroom

    • Anonyymi

      Miten haluat että sinut tyydytetään?
      olen 68-v imijä. olen halukas imemään munaasi säännöllisesti joka viikko.
      Imettäjänä voit tyhjentää spermasi suuhuni kun siltä tuntuu.

    • Anonyymi

      Haluaisin runkata toista miestä, kuin myös ottaa runkkauksen toiselta mieheltä. Ei samalla kerralla, eikä välttämättä samalta henkilöltä, mutta molempia haluaisin tehdä. En vaan ole valitettavasti sopivan matkan päässä.

    • Minä haluaisin tehdä sen sinulle 60v äijä tulisit nauttimaan siitä tekisin sen monesti aina kun sitä haluat laita s-osoite niin sovitaan siitä

      • Anonyymi

        Tampereeltako?
        T. Äijä 60


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tampereeltako?
        T. Äijä 60

        T.Äijä60 missä vaan kun saan sinut nauttimaan siitä


    • Ei nämä oikein etene, jos ollaan vain anonyymejä, eikä mitään yhteystietoja. Lieko tarkoituskin. [email protected]. Imen, Tre.

      • Saisko sinua imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja sitten sitten ottaa se suuhun ja imeä niin että se heittää spermat suuhun


      • Anonyymi
        Jaakko21 kirjoitti:

        Saisko sinua imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja sitten sitten ottaa se suuhun ja imeä niin että se heittää spermat suuhun

        Kyllä saa. Jos olet Tampereen lähistöltä niin onnistuu helpommin


    • Anonyymi

      KYLL VARMAAN JOKU HOMO TULEE INNOISSAAN NYLKYTTÄÄ PILIÄS

    • Anonyymi

      En halua juoda itseäni känniin, voisiko joku tehdä sen puolestani?

    • Anonyymi

      Ei se ole itsetyydytystä jos joku toinen sen tekee.

    • Anonyymi

      Ylempiarvoinen ei halua itsetyydyttää vaan käskee alamaisen tehdä sen puolestaan.
      Ylemmän ei tarvitse itsetyydyttää, koska alempiarvoinen on sitä varten.
      olen Ylempiarvoisen palvelija ja tottelen käskyjä.

    • Anonyymi

      Tykkään imeä vanhempia miehiä.

      T. poitsu 17v

      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko saman ikäinen.laita snäppiä @metrilerssi69


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe