Olimme ikaalisten Terme- hotellissa vaimon kanssa lomalla. Ja pettymys huoneeseen oli kova! Huoneessa haisi rankasti home! Huoneen yksityinen pohjanmaalainen omistaja väitti, että mitään sisäilmaongelmia huoneessa ei ole, no eipä tietenkään myönnä sellaista. Saatiin kurkut käheeksi, ääni meni yön aikana, päänsärky. Oireet lähti, kun lähdettiin huoneesta. Mitään korvauksia ei saatu, vaan haistattelut, kun mainittiin, että ei pystytä tuola home huonees olla.
Ei ikinä yksityisen omistamaan huoneistoon Termeen ikaalisiin!!!!
Ikaalisten terme hotelli kokemuksia
6
2444
Vastaukset
- Anonyymi
Me oltiin siinä kylpylä- hotellis ja siellä myös haisi. Home tai mikä lie, mutta haisi niin että kutisi joka paikkaa. En suosittele.
- Anonyymi
Me käytiin omalla tuvalla ja siel tästä haisi. Juuri kuin valtuustonäijillä housut.
- Anonyymi
termessä saanu monen monta kertaa hyvää pimpsukkaa eli ei valittamista
- Anonyymi
Pohjanmaalainen yrittäjä oli nyt ja huone Termessä oli niin homeessa, että pystyin olemaan 20min sisällä ja silloinkin oli parvekkeen ovi auki...
Sain sitten alennusta ikaalinen spaasta kun kerroin tilanteen, että jouduin sieltä pois ja olin ilman majoitusta, älkää menkö ikinä Termeen, se on purkukuntoinen rakennus...- Anonyymi
Isännöiköös sitä Ikaalisten Kiinteistöpalvelu oy?
- Anonyymi
Se on kurjaa kun luulotauti on niin yleistä.se kuormittaa sairaaloita. ( Oireet lähti heti kun lädimme hotellihuoneest) Hehhee😅
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131502Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061073Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 77773
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.80727Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637