Olen lähestynyt S-Pankkia seuraavilla viesteillä:
"Minkä talia minun laskuni menevät nykyää "Oma Postiin" ?
Minkä takia ei vanha systeemi enään toimi, elikkä "S-Pankista" tuli ilmoitus, että olisi laskuja ?
Oma Posti on erittäin hankala. Nyt minulla pitää olla kahdet sivut auki tietokoneella, "Oma Posti" ja "S-Pankki".
Oma postissa ei ole tilitietoja !
Haluan vanhan systeemin takaisin ! En halua "Oma Postia" käyttää !
Nyt olen tulostanut laskut "Oma Postista" ja menen "S-Pankkiin" kirjoittamaan laskuja joissa on Viitenumeroissa 19 numeroa.
Teidän aiemmat vastaukset ovat olleet "huonoja". Vastauksista on ilmennyt, ettei lukija ole ymmärtänyt mitä asia koskee, joten soittakaa minulle, että saadaan tämä asia kerralla kuntoon !"
"No niin, joku valopää on keksinyt siellä "Tekstiviestivarmennuksen" !
Miten pääsen hoitamaan pankkiasioita, jos minulla on "kadonnut" puhelin. Esim. olen mökillä, ulkomailla ja kännykkä on pudonnut mereen järveen tai tms ? Mikä vika oli vanhassa systeemissä ?
Taas on tehty sellainen muutos, joka ei palvele asiakasta, vaan ja ainostaan S-Pankin organisaatiota ja asiakas on jätetty heitteille !!!!!!!"
S-Pankin tekstiviestivarmennus
12
955
Vastaukset
Nämä sekoilut jatkuu edelleen. Tässä on eräs juttu vuodelta 2013 !
Tässä on eräs esimerkki S-Pankin toiminnasta ja seuraavan linkin sivuilla on 17 tapausta. Käykääs lukemassa ja maksakaa minulle takaisin 5 € :
https://yhteiso.telia.fi/t5/Kysy-ja-keskustele-palstan/e-laskutus-S-Pankissa/td-p/64570
e-laskutus S-Pankissa
Muutin e-laskuni Danske Bankista S-Pankkiin ja se ainakin S-pankin sivujen mukaan näytti onnistuneen. Silti sain juuri Soneralta maksukehotuksen maksamattomasta laskusta. Eräpäivä olisi ollut 22.7. mutta enhän minä sitä mitenkään voinut tietää, kun laskusta ei tullut mitään ilmoitusta kumpaankaan pankkiini. Maksoin laskun nyt manuaalisesti S-Pankista ja siellä näytti edelleen olevan voimassa e-laskutilaus Soneralle, joka kuitenkaan ei ollut toiminut. Hämmästyin, kun luin Soneran sivuilta luetteloa pankeista, joihin e-laskun voi sopia. Miksi luettelossa ei mainita S-Pankkia ?- Anonyymi
ju-h kirjoitti:
On se jännää, toiset saa kaikesta muutoksesta ongelman.
Mistä tiedät, että aloittaja saa kaikesta muutoksesta ongelman?
- Anonyymi
Liekö historia kulkenut ohitse kun juttusi viittaa n.7vuotta vanhaan juttuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö historia kulkenut ohitse kun juttusi viittaa n.7vuotta vanhaan juttuun!
Elää vielä 7 vuotta menneisyydessä.
Mutta mutta, vika ei suinkaan ole pankin vaan Telian, heille kun ilmoittaa uuden osoitteen niin lasku menee vanhaan osoitteeseen. Heille kun ilmoittaa uudestaan niin lasku menee silti vanhaan.
- Anonyymi
Posti lopetti yhteistyön pankkien kanssa, eikä netpostia voi enää lukea verkkopankissa vaan siihen vaaditaan omaposti. Jos haluat laskusi verkkopankkiin, niin tilaa e-lasku. Painat laskun maksun jälkeen ”tilaa e-lasku”. Ei kovin vaikeaa. Tämän jälkeen saat laskut verkkopankkiin.
Voit myös kopioida omapostista lskun virtuaaliviivakoodin, niin saat laskun kaikki tiedot kerralla. - Anonyymi
Käy sääliksi S-pankin virkailijoita, kun on tuon tason asiakkaita.
- Anonyymi
Olet aikoinaan pyytänyt Postin lähettämään kaikki laskut Netpostiin. Kun Posti lopetti Netpostin ja muutti sen OmaPostiksi, verkkopankista ei pääse enää sinne. Itse en koskaan huolinut laskujani Netpostiin, mutta silti sinne tungettiin mm. viranomaiskirjeitä. Ne oli kyllä helppoa käydä lukemassa S-Pankin verkkopankissa, joten en tuosta vetänyt hernettä nenään. Nyt ihmettelin kun en saanut erään yhdistyksen jäsenmaksulaskua. Kun vihdoinkin otin OmaPosti käyttööni, kyseinen lasku ja monta muutakin viestiä oli siellä kun Posti oli keksinyt lopettaa kyseisten laskujen ja kirjeiden lähettämisen paperipostina. Yhdestäkään näistä ei tullut ilmoitusta mistään kautta, olisi ilmeisesti pitänyt tulla Suomi.fi palvelun kautta mutta sen ilmoitukset oli oletusarvoisesti pois päältä. Pidän tähän ruljanssiin syyllisenä Postia joka haluaa väkisin jokaiselle suomalaiselle OmaPostin käyttöön.
Onneksi olen tehnyt kaikkiin mahdollisiin laskuihini e-laskusopimuksen niin ne tulee verkkopankkiin ja saapuneesta laskusta tulee ilmoitus sähköpostiin. Harmi vaan että jotkut laskuttaa edelleen paperilaskuilla.
Minustakin tuollainen tekstiviestivarmennus on huono, onneksi mobiilipankkia käyttäessäni S-Pankki ei ole ottanut sitä käyttöön. - Anonyymi
Miten PURETAAN S pankin tililtä p o i s omaposti. Lienee se mahdollista……..? Vaihtamatta pankkia,,,,,,,,,…
- Anonyymi
Minun mielestä s-pankki ei ole pankki vaikka se on saanut itselleeen esim. FIM varainhoitoyhtiön. S-pankki perustetiin vain lainvaatimuksen mukaan, kun kassojen toiminta ei onnistunut ja ne piti korvata pankilla.
S-pankki sopii ihmiselle joka ei palveluita saa enää muuten vaikka laki vaatii
Itsellä on tili siellä koska osuuskaupan kautta siitä tuli vähän pakollinen. S-pankki toimii siinä mielessä ihan hyvin. Hoidan asiat muualla ja s-pankki on oiva satunnaisten maksujen kanssa ja sukanvartena. Mielestäni verkko- ja mobiili on kömpelö.
Koko a-pankin laajentuminen perustuu sellaisten liiketoimintojen hankintaan joka on saatu toisten toimioitten lopettamisen tai myynnin tuloksena.
Olen aiemmin esittänyt kysymyksen joka liittyy kaikkiin pankkeihin. Kuinkahan paljon kaikilla pankeilla on asiakkaita joista pankit haluaisivat suorastaan eroon, mutta esim. myönnetyt luotot eivät sitä salli ja lakikin turvaa huononkin asiakkaan oikeuden palveluun vaikkei sitä oikeasti tarvittaisi. Onko pankeilla keskinäinen mustalista tai kriteerit sellaiselle?- Anonyymi
Pankki ei ole pankki? :D Valot päälle nyt.
Mitä palveluita peruspertti tarvitsee, mitä S-pankilta ei saa? Mites ne palvelumaksut? Verkkopankki on omasta mielestäni parempi verrattuna ainakin OP/Nordea, mobiilipankeista ei ole kokemuksia kun en koske niihin pitkällä tikullakaan.
Sijoituksissa/yrityspuolella tilanne voi olla toinen.
- Anonyymi
hyvä vastaus. Viitenumeroissa 19 numeroa., KOPIOI, pituus ei haittaa. Minä kyllä käytän virtuaaliviivakoodia, otan sen puhelimella , sen vain liittää.
S-pankissa on niin paljon vähävaraisia , että heidän toimintansa maksaa enemmän kuin pankki saa talletuksista hyötyä.
Onko sulla mökki meren rannalla, hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822