S-Pankin tekstiviestivarmennus

Olen lähestynyt S-Pankkia seuraavilla viesteillä:

"Minkä talia minun laskuni menevät nykyää "Oma Postiin" ?
Minkä takia ei vanha systeemi enään toimi, elikkä "S-Pankista" tuli ilmoitus, että olisi laskuja ?
Oma Posti on erittäin hankala. Nyt minulla pitää olla kahdet sivut auki tietokoneella, "Oma Posti" ja "S-Pankki".
Oma postissa ei ole tilitietoja !
Haluan vanhan systeemin takaisin ! En halua "Oma Postia" käyttää !
Nyt olen tulostanut laskut "Oma Postista" ja menen "S-Pankkiin" kirjoittamaan laskuja joissa on Viitenumeroissa 19 numeroa.
Teidän aiemmat vastaukset ovat olleet "huonoja". Vastauksista on ilmennyt, ettei lukija ole ymmärtänyt mitä asia koskee, joten soittakaa minulle, että saadaan tämä asia kerralla kuntoon !"

"No niin, joku valopää on keksinyt siellä "Tekstiviestivarmennuksen" !
Miten pääsen hoitamaan pankkiasioita, jos minulla on "kadonnut" puhelin. Esim. olen mökillä, ulkomailla ja kännykkä on pudonnut mereen järveen tai tms ? Mikä vika oli vanhassa systeemissä ?
Taas on tehty sellainen muutos, joka ei palvele asiakasta, vaan ja ainostaan S-Pankin organisaatiota ja asiakas on jätetty heitteille !!!!!!!"

8

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä sekoilut jatkuu edelleen. Tässä on eräs juttu vuodelta 2013 !
      Tässä on eräs esimerkki S-Pankin toiminnasta ja seuraavan linkin sivuilla on 17 tapausta. Käykääs lukemassa ja maksakaa minulle takaisin 5 € :
      https://yhteiso.telia.fi/t5/Kysy-ja-keskustele-palstan/e-laskutus-S-Pankissa/td-p/64570

      e-laskutus S-Pankissa
      Muutin e-laskuni Danske Bankista S-Pankkiin ja se ainakin S-pankin sivujen mukaan näytti onnistuneen. Silti sain juuri Soneralta maksukehotuksen maksamattomasta laskusta. Eräpäivä olisi ollut 22.7. mutta enhän minä sitä mitenkään voinut tietää, kun laskusta ei tullut mitään ilmoitusta kumpaankaan pankkiini. Maksoin laskun nyt manuaalisesti S-Pankista ja siellä näytti edelleen olevan voimassa e-laskutilaus Soneralle, joka kuitenkaan ei ollut toiminut. Hämmästyin, kun luin Soneran sivuilta luetteloa pankeista, joihin e-laskun voi sopia. Miksi luettelossa ei mainita S-Pankkia ?

      • On se jännää, toiset saa kaikesta muutoksesta ongelman.


      • Anonyymi
        ju-h kirjoitti:

        On se jännää, toiset saa kaikesta muutoksesta ongelman.

        Mistä tiedät, että aloittaja saa kaikesta muutoksesta ongelman?


      • Anonyymi

        Liekö historia kulkenut ohitse kun juttusi viittaa n.7vuotta vanhaan juttuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö historia kulkenut ohitse kun juttusi viittaa n.7vuotta vanhaan juttuun!

        Elää vielä 7 vuotta menneisyydessä.

        Mutta mutta, vika ei suinkaan ole pankin vaan Telian, heille kun ilmoittaa uuden osoitteen niin lasku menee vanhaan osoitteeseen. Heille kun ilmoittaa uudestaan niin lasku menee silti vanhaan.


    • Anonyymi

      Posti lopetti yhteistyön pankkien kanssa, eikä netpostia voi enää lukea verkkopankissa vaan siihen vaaditaan omaposti. Jos haluat laskusi verkkopankkiin, niin tilaa e-lasku. Painat laskun maksun jälkeen ”tilaa e-lasku”. Ei kovin vaikeaa. Tämän jälkeen saat laskut verkkopankkiin.

      Voit myös kopioida omapostista lskun virtuaaliviivakoodin, niin saat laskun kaikki tiedot kerralla.

    • Anonyymi

      Käy sääliksi S-pankin virkailijoita, kun on tuon tason asiakkaita.

    • Anonyymi

      Olet aikoinaan pyytänyt Postin lähettämään kaikki laskut Netpostiin. Kun Posti lopetti Netpostin ja muutti sen OmaPostiksi, verkkopankista ei pääse enää sinne. Itse en koskaan huolinut laskujani Netpostiin, mutta silti sinne tungettiin mm. viranomaiskirjeitä. Ne oli kyllä helppoa käydä lukemassa S-Pankin verkkopankissa, joten en tuosta vetänyt hernettä nenään. Nyt ihmettelin kun en saanut erään yhdistyksen jäsenmaksulaskua. Kun vihdoinkin otin OmaPosti käyttööni, kyseinen lasku ja monta muutakin viestiä oli siellä kun Posti oli keksinyt lopettaa kyseisten laskujen ja kirjeiden lähettämisen paperipostina. Yhdestäkään näistä ei tullut ilmoitusta mistään kautta, olisi ilmeisesti pitänyt tulla Suomi.fi palvelun kautta mutta sen ilmoitukset oli oletusarvoisesti pois päältä. Pidän tähän ruljanssiin syyllisenä Postia joka haluaa väkisin jokaiselle suomalaiselle OmaPostin käyttöön.

      Onneksi olen tehnyt kaikkiin mahdollisiin laskuihini e-laskusopimuksen niin ne tulee verkkopankkiin ja saapuneesta laskusta tulee ilmoitus sähköpostiin. Harmi vaan että jotkut laskuttaa edelleen paperilaskuilla.

      Minustakin tuollainen tekstiviestivarmennus on huono, onneksi mobiilipankkia käyttäessäni S-Pankki ei ole ottanut sitä käyttöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe