Persujen kannatus laskee

Anonyymi

Nyt kun sitten persut suoritti oman pitkien puukkojen yönsä ja päätti pistää persunuoret lihoiksi, voitaneen odottaa yhä suurempaa laskua persujen jo ennestään syöksykierteessä olevaan kannatukseen. Taas tuli prosentin verran takkiin.

On ihan selväst merkit siitä että halla-aho suorittaa täysin samat virheelliset manööverit kuin soini, joka myös mainosti että kyllä persuissa saa vapaasti puhua mitä haluaa. Kunhan puhuu puolueen virallisen linjan mukaisesti.

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt kun nämä nykypaskat aikovat tuoda lisää näitä raiskaaja(rintamamapakolaisia ) Perussuomalaisten kannatus nousee hienosti (eli meidän oikeiden SUOMALAISTEN ) IKL heti takaisin rajoja valvomomaan ......Suomi pois Eu,sta nyt kun ovi on auki suoraselkäisten Brittien mukana!!!!!1SUOMEN ITSENÄISYYS TAKAISIN !!!!!!1

• Anonyymi

IKL oli terroristijärjestö, joten toivot siis terroristeja yhteiskunaa valvomaan. Tervettä. Ja kyllä suomenkin ehdottomasti kannattaisi menettää jokainen yritys joka täällä on...

• Anonyymi

Nyt viherpelle taas koittaa ösakeyhtiöittää ja mollata suomalaisten suosituinta puoluetta!!

• Anonyymi

Niin, se suosio tulee alas oikein syksymällä.

• Paskat kannatus on nousussa .... meilläkin työmaala 90% kannatta PS puoluetta...Nyt jos nyky hallitus ottaa näitä karvakäsi rintamakarkureita lisää eläteiksi kannatus vain kasvaa...... miten ois käynyt jos Suomen asekuntoiset miehet olisivat menneet v.1939 ruotsiin akkojen hameitten alle piiloon??????? SAATANA NUITA EN HALUA ELÄTTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Niin, kuten persut otti? Ja sinun isäsihän sinne lähti...

• Anonyymi

Niin, muuten, miten siellä Vahen aputöissä menee?

• Anonyymi

Varsin heikkoa trollaamista. Pitäisi olla uskottava, ei läpinäkyvä siinä mitä tavoittelee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      66
      3235
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      2993
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2882
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2688
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2550
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2321
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2211
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2098
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe