Ruotsalaiset on keksineet sanan ryssä ja tämä on tiedossa ja nyt tuli
historia ja totuus myös.
Pietarin vanha nimi on Lanskrona .. eli maankruunu.
Ilta sanomista lainaus:
" HS:n tarkkaavaiset lukijat kiinnittivät huomiota juttuun, joka kertoo
Kulomäessä sijaitsevasta Maauunintiestä. Sen ruotsinkielinen nimi on Ryssugnsvägen. "
Näin minäkin olen sen historian ajatellut jo pelkän tiedon perusteella.
Suomen maa on alunperin ollut Ruotsi ja suomessa ei ole ollut edes
suomalaisia. Silloin kuulumme Eurooppaan maana ja ryssät ja suomalaiset
voi mennä kotimaahansa.
Suomalainen on tarkoittanut sanaa ryssä !
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
Sorry! Jäi " d " pois jos sitä ihmettelet ja haet netistä... Landskrona.. Pietari.
- Anonyymi
Sana tarkoittaa kaikkea pahaa, mitä maapallo päällään kantaa!
En taaskaan ollut kovin väärässä jaTänään Ilta-sanomissa:
Lainaus:
" Sofin-salaliitossa väitettiin olleen kyse jostain paljon mahtipontisemmasta.
Virallisen Suomen uskoteltiin kaavailleen marien, komien, udmurttien ja mordvalaisten asuinalueiden liittämisestä Suomen alaisuuteen aina syvälle
Uralin taakse asti."
Suomi on Ruotsi ja sitä ennen ei ollut mitään ,,, ei mitään !
Suomalaiseksi itseään kutsuvat ja perussuomalaiseksi vielä, niin eikö Teidän
ole aika läheteä jo Täältä ? Te olette vieraslajike Ruotsissa ! Silloin suomi
kuuluu Euroopan unioniiin ja Täällä ei pitäisi sallia vieraslajikkeiden hillua !
Tämä ei ole Teidän Isänmaa edes ja menkää takaisin sinne ryssään.Te Persut ja suomalaiseksi itseään kutssuvat voivat mennä leikkimään
veljienne kanssa sandarmohin hiekkalaatikkolle eloa ilman EU:ta.hävittäjän tauti näyttää pahenevan, tuosta tilasta ei ole enään mitään madollisuutta palautua normaaliksi,
- Anonyymi
Joko olet tilannut uudet vodkapullon pohjat, Likinäköinen?
- Anonyymi
Sana-ryssä perustuu sanaan ruusit,joka oli eräs Novgorodirn seudulla asustellut mahdollisesti skandinaaavinen kansanryhmä. Siitä tulevat sanat Rossia ja saksan Russenland, ruotsin rysse jne.
Ei ole.
Minulle sanoi Upsalan yliopiston proffesori aikoinaan, että se on vanhaa
ruotsia ja tarkoittaa puska maata ja sellaista ryteikköä.
Maauunintien käännös oli lähellä sitä ja siitä se sana on tullut. Rusungvägen.
Suomalaisia ei ollut silloin edes olemassa. Ruotsalaiset oli Viikinkien jälkeen
ja asuttivat rannnikot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384