kiitos palautteesta tähän mennessä.
tarkoitus oisi pitää pyörää joka päiväisessä ajossa onko hullu ajatus?(100km max rer päivä)
pyörällä pitäis normaalisti ajaa maastossa myös teitä, polkuja,huppyjä yms mikroautorataa unohtamatta, ja tietysti talvella jäällä.
kumpi olisi viisampien mielestä sopivampi vaihtoehto ja miksi?
vai pitäisikö mennä matka enduro puolelle.
edellinen pyörä oli painava(150kg)kiitos ei enää.
kuinka tiheästi pyöriä joutuu huoltaan?
paljonko km pyörillä yleensä ajaa ilman isompaa remonttia?
vielä hieman lisää 450 ja 525
4
992
Vastaukset
- 525
No.Jos ajat vähänkin isompaa tietä joka päivä niin kyllä isompi on aina luontevampi,niinkuin edellisessä viestissä todettiin.
En oikein ymmärrä kysymystäsi,että voiko pyörällä ajaa joka päivä sata km???
Ajettavaksihan ne on herranen aika tehty!
Ei se tarvi mitään lepopäiviä.Ei muuta kun hanaa vain vaikka 200 km joka päivä.
Öljyt olen vaihtanut noin 500-1000 km välein.Öljy tilavuus ei ole kuin 1,2 litraa,joten ei pitäis olla mikään kustannus kysymys.Venttiilit tarkistanut kerran kesässä,mutta eipä niissä mitään ihmeellistä ole ollut.Riippuu ajotyylistä miten huollletaan.Kisamiehet tietty huoltaa useimmin,kun ajokin on hiukka erilaista.
Tiedän yhden 525 millä on ajettu 15000km eikä edes mäntää ollut vaihdettu vielä.
Että se siitä kestämisestä...
Pieni vinkki:jos haluat pitää vielä hauskuuden moottoripyöräilyssä,unohda 150 kiloiset matkajyrät!
Nim.merk.ktm 525 exc supermoto!- Kokeile jos voit
Tuo käyttötarve on se olennainen kysymys, ei kestävyys. Nykyään nuo isot nelarit kyllä kestää, jos olet harrastelija, se on mitoitettu huomattavastikin kovempaan käyttöön kuin sinun.
450:llä kyllä pärjää isommillakin teillä, ei se missään nimessä pieni ole. Tosiaan jos meinaat kuitenkin olla pois asfaltilta niin otapa kuitenkin 450. Siis menee se asffaltillakin, mutta metsässä se on taas parempi vaihtoehto kuin 525. Enskan koeajaminen kun on hittolaisen paljon vaikeampaa kuin katurassin...sillähän tuo ongelma ratkeaisi. Yksi kaveri vaihtoi just 520:n 450:iin, ja ajaa just sekalaista ajoa.
- paavo
joo ei muuta ku 525 alle jos meinaat tielläki työntää ja jos laitat viel supermotot alle. ja tosiaan huoltaa täytyy ajotyylistä riippuen. jos keula pystyssä pistät menee ja spoorissa ryvet niin sit pitää alkaa totuttelee pyörän huoltamiseen. itellä 525 ja päitsille menossa. suosittelen
- Kokeillut
Kyllä mun mielestä 500:n on pienin tien päälle laitettava s-moto, mietippä laittaisitko 500 katupyörää, tuskin! eli jos on katupyörissä eroa niin on myös enduroissa, eli isot massat ja pienet kierrokset niin katukäytössä kestää kauan!!!
Kaverilla oli 400EXC pelkästään katukäytössä ja kesti 4000km petilaakerit ja se jälkeen rupesi koliseen. Kaveri on ajanut 7000 km 525:lla ja nyt laakeroi sen. Parasta olisi ostaa vähän ajettu jos tulee kilsoja, sillä huoltaminen in kallista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086