kiitos palautteesta tähän mennessä.
tarkoitus oisi pitää pyörää joka päiväisessä ajossa onko hullu ajatus?(100km max rer päivä)
pyörällä pitäis normaalisti ajaa maastossa myös teitä, polkuja,huppyjä yms mikroautorataa unohtamatta, ja tietysti talvella jäällä.
kumpi olisi viisampien mielestä sopivampi vaihtoehto ja miksi?
vai pitäisikö mennä matka enduro puolelle.
edellinen pyörä oli painava(150kg)kiitos ei enää.
kuinka tiheästi pyöriä joutuu huoltaan?
paljonko km pyörillä yleensä ajaa ilman isompaa remonttia?
vielä hieman lisää 450 ja 525
4
984
Vastaukset
- 525
No.Jos ajat vähänkin isompaa tietä joka päivä niin kyllä isompi on aina luontevampi,niinkuin edellisessä viestissä todettiin.
En oikein ymmärrä kysymystäsi,että voiko pyörällä ajaa joka päivä sata km???
Ajettavaksihan ne on herranen aika tehty!
Ei se tarvi mitään lepopäiviä.Ei muuta kun hanaa vain vaikka 200 km joka päivä.
Öljyt olen vaihtanut noin 500-1000 km välein.Öljy tilavuus ei ole kuin 1,2 litraa,joten ei pitäis olla mikään kustannus kysymys.Venttiilit tarkistanut kerran kesässä,mutta eipä niissä mitään ihmeellistä ole ollut.Riippuu ajotyylistä miten huollletaan.Kisamiehet tietty huoltaa useimmin,kun ajokin on hiukka erilaista.
Tiedän yhden 525 millä on ajettu 15000km eikä edes mäntää ollut vaihdettu vielä.
Että se siitä kestämisestä...
Pieni vinkki:jos haluat pitää vielä hauskuuden moottoripyöräilyssä,unohda 150 kiloiset matkajyrät!
Nim.merk.ktm 525 exc supermoto!- Kokeile jos voit
Tuo käyttötarve on se olennainen kysymys, ei kestävyys. Nykyään nuo isot nelarit kyllä kestää, jos olet harrastelija, se on mitoitettu huomattavastikin kovempaan käyttöön kuin sinun.
450:llä kyllä pärjää isommillakin teillä, ei se missään nimessä pieni ole. Tosiaan jos meinaat kuitenkin olla pois asfaltilta niin otapa kuitenkin 450. Siis menee se asffaltillakin, mutta metsässä se on taas parempi vaihtoehto kuin 525. Enskan koeajaminen kun on hittolaisen paljon vaikeampaa kuin katurassin...sillähän tuo ongelma ratkeaisi. Yksi kaveri vaihtoi just 520:n 450:iin, ja ajaa just sekalaista ajoa.
- paavo
joo ei muuta ku 525 alle jos meinaat tielläki työntää ja jos laitat viel supermotot alle. ja tosiaan huoltaa täytyy ajotyylistä riippuen. jos keula pystyssä pistät menee ja spoorissa ryvet niin sit pitää alkaa totuttelee pyörän huoltamiseen. itellä 525 ja päitsille menossa. suosittelen
- Kokeillut
Kyllä mun mielestä 500:n on pienin tien päälle laitettava s-moto, mietippä laittaisitko 500 katupyörää, tuskin! eli jos on katupyörissä eroa niin on myös enduroissa, eli isot massat ja pienet kierrokset niin katukäytössä kestää kauan!!!
Kaverilla oli 400EXC pelkästään katukäytössä ja kesti 4000km petilaakerit ja se jälkeen rupesi koliseen. Kaveri on ajanut 7000 km 525:lla ja nyt laakeroi sen. Parasta olisi ostaa vähän ajettu jos tulee kilsoja, sillä huoltaminen in kallista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1112453
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2551115- 861064
- 81004
Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt79991Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr11904Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.63883- 28861
IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku40790Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie32759