Jos jostain syystä päädyt eroamaan. Sitä ei kenellekkään toivoisi, joten parempi että unohdetaan koko juttu.
Palataan asiaan sitten.
47
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Mies vai nainen eroaa?
- Anonyymi
Minä en eroa, joten ei palata. Minä olen äärimmäisen pahoillani, että tämä on mennyt näin pitkälle. Haluan olla mieheni ja oman perheeni kanssa. Unohdetaan koko juttu! Onhan se sinulle OK?
- Anonyymi
Mikäli eroan joskus tuleeko sukunimekseni Nyymi?
- Anonyymi
Sitä joutuu ehkä anomaan.
- Anonyymi
Eikö sunkin pitäisi erota?
- Anonyymi
Ei voi etukäteen tapahtumia tietää.
- Anonyymi
En ole suhteessa kenenkään kanssa. Tämä siis aloittajalta selvennykseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole suhteessa kenenkään kanssa. Tämä siis aloittajalta selvennykseksi.
Sivusta. Tarkoitit varmaan että "kevennykseksi"?
- Anonyymi
Oli siis juttua varatun naisen kanssa. Vaikka molemmat tykkäisi niin pitää antaa vain olla. Ei mitään salasuhteita yms. Ne ovat väärin kaikkia kohtaan. Jos oikeasti halutaan tutustua siinä mielessä, että voisimme joskus olla "pari" niin siihen tarvitsee paljon aikaa ja vapautta. Kaikennäköinen vehtailu toisten selkien takana saa jäädä pois. Rehellinen ja avoin täytyy olla, sille se suhdekin rakentuu. Tämä siis aloittajalta.
- Anonyymi
Totta. Pitäisi myös tietää kenen kanssa tulisi asia kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Pitäisi myös tietää kenen kanssa tulisi asia kysymykseen.
Niinpä. Mutta se ei ole vielä tiedossa, koska henkilö on vielä täysin tuntematon ja siksi kasvoton.
- Anonyymi
Kyllä mä lähtisin salasuhteeseen mielitiettyni kanssa, koska kumpikaan ei varmasti ole eroamassa ainakaan lähitulevaisuudessa, mutta meillä ei tää juttu edisty monistakaan syistä eli ei ole mitään meneillä. Ikävöin kovasti/toivoisin meille mahdollisuutta, mutta ei näytä siltä, että tämä toteutuisi. Pitäisi puhua avoimesti kaikesta....
- Anonyymi
Olen samaa mieltä täysin. En ole eroamassa, joten mitään tilannetta ei ole päällä, Jos joskus eroaisin tai muusta syystä jäisin yksin, tilanne olisi täysin uusi. Nyt unohdetaan tämä juttu ja eletään elämäämme eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä täysin. En ole eroamassa, joten mitään tilannetta ei ole päällä, Jos joskus eroaisin tai muusta syystä jäisin yksin, tilanne olisi täysin uusi. Nyt unohdetaan tämä juttu ja eletään elämäämme eteenpäin.
Kuka helkkari tänne kertoisi eroamisestaan, oikeesti hei. Näille pahantahtoisille ihmisille, jotka ilkkuu milloin mistäkin asiasta. Kyllä ite varmaan etsisin seuraa melko lailla hiljaisuudessa. Lisäksi mun mielestä asiat ei mee tommosen alkuiletus kaavan mukaan, että ensin erotaan, etsitään itseä ja sit löydetään sopiva tai kaivetaan joku vaan jostain esiin. Tietty, jos oot ollut ihastunut ja ootte sopineet, että jos ootte vapaita niin meette kimppaan.
- Anonyymi
Missä ja koska oli juttua? Mielestäni varattuun tutustumisessa ei ole mitään pahaa. Ikinä ei tiedä mikä tilanne ihmisillä on ja kauanko vielä ovat varattuja. Mutta selän takana vehtailu on tietysti väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka helkkari tänne kertoisi eroamisestaan, oikeesti hei. Näille pahantahtoisille ihmisille, jotka ilkkuu milloin mistäkin asiasta. Kyllä ite varmaan etsisin seuraa melko lailla hiljaisuudessa. Lisäksi mun mielestä asiat ei mee tommosen alkuiletus kaavan mukaan, että ensin erotaan, etsitään itseä ja sit löydetään sopiva tai kaivetaan joku vaan jostain esiin. Tietty, jos oot ollut ihastunut ja ootte sopineet, että jos ootte vapaita niin meette kimppaan.
Elämä vie meitä eri suuntiin. Olet kiva tyyppi ihan oikeasti ja sanon tämän tänään, kun minua on loukattu töissä. Maailmassa on niin paljon kurjia tyyppejä. Sinä olet mukava ja tiedän, että välität minusta. Minäkin välitän sinusta. Se lämmittää aina mieltäni. Emme voi tietää, mitä elämässä tulee tapahtumaan meille molemmille. Sinä olet vapaa minusta ja minä sinusta. Se on tilanne tällä hetkellä. Kumpikaan ei pidä toista köyden päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä vie meitä eri suuntiin. Olet kiva tyyppi ihan oikeasti ja sanon tämän tänään, kun minua on loukattu töissä. Maailmassa on niin paljon kurjia tyyppejä. Sinä olet mukava ja tiedän, että välität minusta. Minäkin välitän sinusta. Se lämmittää aina mieltäni. Emme voi tietää, mitä elämässä tulee tapahtumaan meille molemmille. Sinä olet vapaa minusta ja minä sinusta. Se on tilanne tällä hetkellä. Kumpikaan ei pidä toista köyden päässä.
Elämä yleensä vie eronneet eri suuntiin. Kyllä toisen ihmisen varsinkin pidempään suhteessa ollessaan oppii tuntemaan sen verta hyvin, että ei siihen yleensä palata ja puhun nyt hatkituista eroista en näistä pikaisesti eroavista. Mutta edellinen puhuu jonkun välittämisestä ja keskinäisestä välittämisestä niin miksi ette oo yhdessä, jos tiedätte toistenne tunteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä yleensä vie eronneet eri suuntiin. Kyllä toisen ihmisen varsinkin pidempään suhteessa ollessaan oppii tuntemaan sen verta hyvin, että ei siihen yleensä palata ja puhun nyt hatkituista eroista en näistä pikaisesti eroavista. Mutta edellinen puhuu jonkun välittämisestä ja keskinäisestä välittämisestä niin miksi ette oo yhdessä, jos tiedätte toistenne tunteet?
Ei hän tiedä. Itsekin kiireinen ei aikaa riitä tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän sinusta mutta en rakasta. Rakastan miestäni. Siinä on vaan vissi ero. Oikeastaan se on täysin eri luokassa. En kiusaa sinua mutta kyse on myös valinnasta. Minä olen valinnut mieheni. Hän on minun lasteni isä, osa minun perhettäni. Meillä on yhteinen historia. Sen verran annan periksi, että tulen muistamaan sinua, jos tilanne joskus muuttuu. Pyydän, että et ahdistelisi minua tällä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän sinusta mutta en rakasta. Rakastan miestäni. Siinä on vaan vissi ero. Oikeastaan se on täysin eri luokassa. En kiusaa sinua mutta kyse on myös valinnasta. Minä olen valinnut mieheni. Hän on minun lasteni isä, osa minun perhettäni. Meillä on yhteinen historia. Sen verran annan periksi, että tulen muistamaan sinua, jos tilanne joskus muuttuu. Pyydän, että et ahdistelisi minua tällä enää.
Kiitos, että jätit tämän tähän. Tuossa edellisessä viestissä kerroin, mitä todella ajattelen. Sitä en halua enää kyseenalaistaa. Se on minulle totta.
Nyt olen lähdössä nukkumaan. Aamuvuoro huomenna aamulla. Herätys 5:30. Hyvää yötä. - Anonyymi
Voisitko vastata viesteihini, tai edes lukea niitä (insta), niin tietäisit tilanteen uuden käänteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vastata viesteihini, tai edes lukea niitä (insta), niin tietäisit tilanteen uuden käänteen...
Tämä siis aloittajalle, joka hommaili varatun naisen kanssa... terveisin: se varattu nainen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis aloittajalle, joka hommaili varatun naisen kanssa... terveisin: se varattu nainen....
En ole mies kenelle kirjoitat. Hänellä ei ole huomenna aamuvuoroa. Aloittajalta tämä vain selvennykseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies kenelle kirjoitat. Hänellä ei ole huomenna aamuvuoroa. Aloittajalta tämä vain selvennykseksi.
Mistäs tiedät muiden työvuorot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedäkkään, mutta osaan päätellä kokemuksen perusteella. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedäkkään, mutta osaan päätellä kokemuksen perusteella. Aloittaja
Ketjussa oli mielenkiintoinen viesti, aika ei riitä tunteisiin. Ootteko te robotteja? Naps, nyt on aikaa tunteisiin ja nyt alkaa tunneaika. Olipa hauska trolli, jos ei trolli niin sääliks käy tommosta ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tiedä, onko hänellä edes työpäivä huomenna😞 Katkaisi kaikki yhteydet tähän varattuun naiseen kun ”kyllästyi” ja käski unohtaa koko jutun. Mutta jos hän lukisi viestini, hän tietäisi tilanteeni uuden käänteen.... t: se varattu nainen
- Anonyymi
Salasuhteeseen en koskaan alkaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salasuhteeseen en koskaan alkaisi.
Lisään vielä että se tilanne missä olet nyt miten voit edes minua vielä ajatella?
Tuo on todella loukkaavaa tosiaanko luulet että salasuhteeseen olisin kanssasi halunnut tai selän takana vehtailuun. Näkee ettet tunne minua. Vaikka väittämäsi eivät pidä paikkaansa olen aikapäiviä sitten jo päättänyt elää ilman sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Mutta se ei ole vielä tiedossa, koska henkilö on vielä täysin tuntematon ja siksi kasvoton.
Niin, että semmoinen pläjäys tämän tuntemattoman varatun naisen kanssa sitten, et tunne mutta silti on niinku rubrub👍😀 Kovaa settiä
- Anonyymi
Emmekö voi olla vaikka kavereita, jos en eroa?
- Anonyymi
En uskoisi niin.
- Anonyymi
Ok. Mitäs me tehään sit yhessä. Kavereitten kanssa on kiva käydä vaikka leffassa, tai oluella tai festareilla, kahvilla ym. Kiva viettää yhessä aikaa, monesti paljon läheisempiä kyin vaikka vanha, huono parisuhde.
- Anonyymi
Tottakai voimme olla. Tai sitten se salasuhde 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskoisi niin.
Luotan siihen, että jos todella rakastat minua, kerrot sen kyllä. Jos näin olisi, se minun pitäisi tietää, voidakseni tehdä päätökseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotan siihen, että jos todella rakastat minua, kerrot sen kyllä. Jos näin olisi, se minun pitäisi tietää, voidakseni tehdä päätökseni.
Miltä näytät mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä näytät mies?
Rumalta ja vanhalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä näytät mies?
Tuo viesti, joka alkaa "Luotan.." oli naiselta miehelle.
- Anonyymi
Elämän koukerot ei aina hetkessä selviä, jotkut asiat hoituu vähitellen. Pikku hiljaa kaikki kirkastuu ja kenties siinä vaiheessa voit ottaa kopin. Ellet jo päättänyt että "unohdetaan koko juttu" ja jatkat matkaa. Varma rakkaus tekee toisin.
- Anonyymi
Hyvä sillä sehän tietää nyt pesänjaon myötä vihdoin ja viimein myös rahaa sekä eksoottisia etelän matkoja ilman muuta.
- Anonyymi
Tuolla tavalla ajattelevan ei pitäisi koskaan mennä kenenkään kanssa kimppaan pysy yksinäs vaan.
- Anonyymi
Minkäänlaista paluuta ei ole kanssasi missään olosuhteissa.
- Anonyymi
Voihan hän olla unohtanut jo aikoja sitten ???
- Anonyymi
Onko tosissaan kirjoitettu . . . jokainen voi tehdä vain omalla kohdallaan mitä tekeekään, ei sen toisen puolesta. Ei aloittaja ole mikään sanomaan mitä jonkun toisen pitää tehdä.
- Anonyymi
No se on kyllä totta.
- Anonyymi
Kukin voi puhua vain omasta puolestaan.sinäkin. Jos pidät parempana unohtaa, unohda mutta älä käskytä häntä tekemään oman tahtosi mukaan.
- Anonyymi
Palataan
Nähdään
Vai että avoero tulostus palataan sanan alla voisi myös pistää poliisin nauhan TV info osuuden voi myös perus puolen vuoden aikana eikä tarjota potilas asia miestä haave siirtoihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456