Kuinkas moni on iskurissa laittanut viestiä jollekin, ja saanut huomata ettei vastausta tule. Herää epäilys jo, että iskurin ilmotukset (siis miehille suunnatut) on iskurin työntekijöiden tekemiä honeypot ilmoituksia. Oon meinaan tässä viimeisen 6kk aikana laittanut viestiä varmaan 20 eri ilmoitukseen, asiallisia viestejä (ei mitään lääh puuh tyllerö), eikä yhtään vastausta tullut. Aivan sama, onko ilmoitus tullut juuri ja vaikka ilmotuksessa lukee että vastaa kaikille. Kertokaas kokemuksia, romuttuiko iskuri maksulliseksi muuttuessaan täysin. Tehtiinkö siitä vain epätoivoisten miesten rahojen lypsämis kone? Ihan vaan mietin tässä, et pitääkö tehdä joku uusi iskurin tyylinen ilmainen appi, et miehet ja naiset löytävät toisensa kun tekee mieli (tää suomi24 ei toimi seuranhaussa juurikaan).
Iskuri.net - miesten kokemukset
Anonyymi
3
86
Vastaukset
eipä ole kuin sinä ja yksi toinen kirjoittanut mulle
oon kyllä ollu nainen koko ikäni
- Anonyymi
Niin.......vaikka aloituksessa lukee: MIESTEN KOKEMUKSET
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950