Mulla yksi kaveri kertoi että kannabis on ihan mahtava juttu varsinkin jos soittaa samaan aikaan rumpuja.
Vastaukset 8
se on mahtava moneenkin asiaan mutta loppujen lopuksi elämäsi ei siitä parane mihinkään, kokeile ennemmin "Valaistumista". Ehdotan Sri Ramana Maharshi n elämään tutustumista.
- Anonyymi
Mieto kannabispäihtymys vastaa muutamaa viinilasillista. Sen erikoisempaa se ei ole.
- Anonyymi
Ei ole alkoholipäihtymykseen verrattavissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole alkoholipäihtymykseen verrattavissa
Ihan hyvin voi verrata. Mieto kannabispäihtymys ei ole sen kummallisempi kuin parin viinilasillisen tuottama kevyt päihtymys.
- Anonyymi
Totta. Phil Collins on mm. todennut, että tykkää ennen keikkaa polttaa hieman kannabista ja sen jälkeen soittaa rumpuja.
- Anonyymi
Ei kannata kokeilla. Pilaat elämäsi. Ihmiset jotka ovat kokeilleet ovat sanoneet jäävänsä koukkuun.
Parempi pysyä erossa, ihan itsesi vuoksi. Pilaat vaan elämäsi, kun jäät koukkuun aineisiin. Mene mielummin psykologille puhumaan jos vaikeuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata kokeilla. Pilaat elämäsi. Ihmiset jotka ovat kokeilleet ovat sanoneet jäävänsä koukkuun.
Parempi pysyä erossa, ihan itsesi vuoksi. Pilaat vaan elämäsi, kun jäät koukkuun aineisiin. Mene mielummin psykologille puhumaan jos vaikeuksia.Kannabispäihtymys vastaa muutamaa viinilasillista, eikä riippuvuus ole edes kofeiinin aiheuttaman riippuvuuden veroinen. Harva edes tulee riippuvaiseksi. Suurin osa ei edes pidä kannabiksen vaikutuksista.
- Anonyymi
Kannabis on mahtava juttu musiikissa, soitit mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631989Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt281566- 991102
- 45850
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23662- 29620
- 31543
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,121519