Islam ja korona

Anonyymi

Milainen asenne islaminuskoisilla on koronavirukseen? Tämä COVID-19-tautihan leviää helposti mm. kokoustiloissa, kuten moskeijoissa.

13

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne mahtaa vaan rukoilla ja syyttäävät vääräuskoisia.

• Anonyymi

Ne mahtaa vaan rukoilla ja syyttäävät vääräuskoisia.

• Anonyymi

En oikeastaan tiedä. Musta se on Jumalan lähettämä rankaisu islamin uskoisten huonosta kohtelusta eri maissa johtuva. Eilen luin Hesekielin kuudennen luvun, jossa kerrotaan kolmesta vitsauksesta: Rutto, Miekka ja Nälkä, jotta He oppisivat tietämään, että kuka on Jehova, Kaikkivaltias. Tää voi tuntua ikävältä, mutta mulla on vähän numerologinen asenne asiaan eli tutkin asiaa siten, että juuri se maa, jossa on eniten tapauksia on eniten vikapää ollut Jumalan tuntemuksen laiminlyönnin suhteen. He jotka ovate eniten sairastuneita maita ovat eniten estäneet tuntemasta Jumalaa ja käymästä kokouksissa. Mutta tämä ei ole tietenkään kohtelias tai tieteellinen asenne, vaan hieman metafyysinen ja taikauskoinen asenne. Anteeksi se! Mutta voihan olla, että siinä tulee osottutumaan olevan jotakin perääkin.

• Moskeijoissa ei enää pidetä mitään kokouksia, eikä ohjelmaa, oppitunteja, perjantai-rukouksia tai muuta.

• Anonyymi

Moskeijoissa ei enää pidetä mitään kokouksia, eikä ohjelmaa, oppitunteja, perjantai-rukouksia tai muuta.

Mukava uutinen !

• Anonyymi

Moskeijoissa ei enää pidetä mitään kokouksia, eikä ohjelmaa, oppitunteja, perjantai-rukouksia tai muuta.

Toivottavasti tämä jatkuisi todella pitkään.,että korona saadaan pois elämästä.

• Anonyymi

Ei islamissa Jumala Allah tai joku muu, mitenkään vaikuta missään eikä anna ihmisille mitään, vaan luo pelkästään säännöt noudatettaviksi ja muiden ihmisten vahdittavaksi, että niitä noudatetaan. Jopa henkensä uhalla. Ei ole mitään uskonnollista todellisuutta tunteissa tai ulkoisissa tapahtumissa. On vain tiukat säännöt ja niissä pysyminen.

• Anonyymi

Suuntauksissa paljonkin eroja.

• Vain vääräuskoiset kuolevat tietenkin. Eli ihan sama kuin kristinuskonharhaisillakin.

Kuolema paljastaa aina vääräuskoisen.

• Muhammadaniminharhaisen mielestä kristinuskonharhainen on vääräuskoinen, mutta kumpikaan ei onnistu epäjumalaansa esiin manaamaan.

• Anonyymi

Ei tuollaisella ajattelulla ole mitään tekemistä uskonnon kanssa, että vain vääräuskoinen kuolee. Uskonto perustuu pyhiin kirjoihin, mutta tuo ajattelu, että vain vääräuskoinen kuolee perustuu pyhien kirjoitusten hylkäämiseen. Siihen, että on vihdoin opittu kumoamaan laki niinkuin apostoli Paavali teki ja muutkin pyhät kirjoitukset. Se on Baalin palvelua eikä Jumalan palvelua.

Tarkoitan, että valtaan pääsee aina se kanta, joka on onnitunut kumoamaan pyhät kirjotukset eikä suinkaan se, joka on uskossa tai noudattaa pyhiä kirjoituksia. Ei islam väitä mitään tuollaista vääräuskoisista, vaan islamista luopuneet niin tekevät. Ne jotka ovat pääseet eroon Koraaniin uskomisesta ja muusta.

Otetaan vaikkapa käyttöön termi saatanan islam ja jumalan islam. Puhutte uskonnoista usein kun tarkoitatte saatanan uskontoa, mutta ette näe ymmärtävän, että on olemassa tosi uskontoakin.

• Mikä on tosiuskonto?

Pystytkö manaamaan epäjumalasi esiin torilla tai oikeudenistunnossa? Se olisi tosiuskonnon oikea jumala, mutta koska kaikki jumalat ovat ihmisen luomuksia, ei kukaan tuollaiseen pysty.

• Anonyymi

Kohta he menevät kiertää avaruuskiveä ja kumpsauttavat ohdat maahan,,
      Eikös se ole heillä lauma jotos kohta?
      Siellä kyllä kumipäät sit tyhjenee.
      On se outoa ,että' pitää avaruuskiveä kiertää ja vielä on korona?
      Toki suotakoon heille se,mutta tartuntavaara on kova.
      Vaikka,nyt arvostelen niin pitäisi olla järkeä,ettei nyt ole hyvä hetki mennä.

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe